dinsdag 7 mei 2013

Congratulations



Hallo lieve bloggers!!

Wat een heerlijk weer he! En afgelopen weekend was het ook al zo lekker zonnig, hier was volgens mij iedereen aan toe.
Zondag was mijn vriendin Marianne jarig en we hebben haar verjaardag gezellig buiten kunnen vieren. Ik heb deze kaart voor haar verjaardag gemaakt en ze was er gelukkig erg blij mee. De basis is van aquarelpapier en kraft en het designpapier is van Pion design. Tilda heb ik weer ingekleurd met mijn Prisma's en de bloemen versierd met stickles. Het papier heb ik op verschillende plaatsen versierd met Frantage, acrylverf, distressinkt en cracklepaint. De mallen en stansen die ik heb gebruikt zijn van Tim Holtz (vlinders), Memorybox (bloemenswirls), Marianne design (hartjes) en Spellbinders (tekstlabel).

 

Verder heb ik nog parels, bloemen, wondgaas, jute en besjes gebruikt om de kaart te versieren. Ik wilde er een voorjaarsachtig verjaardagskaartje van maken en dat is wel aardig gelukt met de lichte kleuren denk ik.

Van de week ben ik nog in de top 5 gekomen van Tilda's town met mijn vorige kaart (Sneezing Tilda), echt super leuk!

Geniet allemaal nog even lekker van het weer en alvast veel plezier met Hemelvaartsdag! Ik ben de afgelopen week erg druk geweest en heb daardoor jullie blogs wat minder kunnen bezoeken, sorry. Deze week hoop ik er weer wat meer aan toe te komen. Bedankt dat jullie nog altijd van die lieve reacties achterlaten ondanks dat ik niet altijd aan reageren toe kom, dat waardeer ik echt enorm!!

Veel liefs,
Wendy

Inky Chicks - Shabby chic
C-inspirations - birthdays
Crafts and me - Floral Frenzy
Tilda's Town - Anything goes
Totally Gorjuss - anything goes with swirls
Allsorts - Add some sparkle

45 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    ik zou ook heel blij zijn met zo'n pracht van een kaart:0) gaaf die frantage!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty!!! Ik vind hem zo mooi wat betreft details en kleuren, ik vind hem zelfs heel stijlvol/sierlijk!!! Gefeliciteerd met je top 3!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Wendy het is weer genieten hier....
    wat een schitterend kaartje!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy,

    Wat en leuke kaart heb je voor je vriendin gemaakt en wat leuk dat zij er zo blij mee was.
    Maar het is dan ook een prachtige kaart.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi gedaan Wendy. Het is een schitterend geheel geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Je stempel is zo mooi ingekleurd en alles past zo mooi bij elkaar! Super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je toch prachtige kaarten Wendy. Dit is ook weer een toppertje hoor. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaart heel mooi. Gr marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje......ik kom ogen tekort om alles te bekijken. SUPER!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig Wendy weer een zo mooie kaart, zeg. Echt super mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat dat je in de top 5 bent gekomen, super!
    Je kaartje is weer beeldig, wat een mooie kleuren, het ziet er heel lief uit. O wat is dit weer toch lekker, nu even minder omdat het regent maar dat is weer goed voor de tuin want het was krukdroog. Ik geniet zoveel mogelijk als het kan, tussen het werken door even naar buiten, zalig. Iedereen heeft het nodig en eindelijk is het er dan hihi.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wendy,

    Fantastische kaart heb je voor je vriendin gemaakt, helemaal geslaagd

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt, echt super.Alles is zo goed op elkaar afgestemd. Mooi hoor. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuwww zeg, wat een geweldig mooi kaartje, super!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Wendy! Wat een mooi kaartje zeg! Echt super!
    Lieve kleurtjes. Prachtig papier, mooie embelishments en Tilda is geweldig ingekleurd! Echt een fantastisch kaartje!
    Lieve groet,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer een toppertje gemaakt Wendy, ik vind hem schitterend. Snap dat Marianne hier heel blij mee was. Gefeliciteerd met je top 5 plekje, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thanks for adding some sparkle to our challenge at allsorts this week. Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow so beautiful.your design is so stunning and i love your sweet image and pretty floral details.
    Thanks for joining in my theme this week at the Crafts and Me challenge :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, je kaart is prachtig, schitterende details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Wendy daar is Marianne heel blij mee geweest. gefeliciteerd nog maar je kaarten zien er echt super uit.
    Xxx Angrlique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Natuurlijk is Marianne blij met deze prachtige kaart!! Tis een feestje op zich met zoveel moois om naar te kijken. Gewoon genieten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow, wat een prachtige kaart en tilda is toppie gekleed.
    heel mooi hoe je alles hebt opgebouwd en de tekst in wit op donker papier is erg mooi.
    fijn weekend meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie kaart! Lekker romantisch.
    Het mooie weer is nu op, rest van de week regen.
    Gefeliciteerd met je top-5 notering!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige samenhang tussen alle mooie elementen op je kaart, weer een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. fab card, love the design
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart weer Wendy en nog gefeliciteerd met je top-5! Opnieuw maak je natuurlijk weer kans, want je kaart is echt een plaatje, om het zo maar even te noemen. Bedankt weer voor het meedoen aan onze challenge bij Tilda's Town!

    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het wordt gewoon saai :) maar ook deze kaart ziet er weer geweldig uit! Je vriendin is er vast heel erg blij mee. Genieten hè is het van het mooie weer. Ik ben toevallig net een weekje vrij: wat een mazzel! Tig klusjes om te doen, maar ook heerlijk genieten van de zon. Bloggen en kaarten maken staan op een laag pitje, kom er gewoon nauwelijks aan toe. Nou ja, komt wel weer....

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een prachtige kaart weer Wendy, leuke details heb je weer gebruikt en mooi ingekleurd. Een paar weken geleden ook een doos prisma's gekocht, had ik veel eerder moeten doen. Wat kleurt dat fijn zeg!

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie voorjaarskaart Wendy,ik snap dat Marianne er blij mee was,dit laat je toch heel lang te pronk staan? Ik vind het een plaatje,goed van je:een top 5 notering ;P lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend is je creatie Wendy! Zo heerlijk in het roze en met zoveel mooie details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hai meis,
    Ik wil je ook nog even via je blog heel hartelijk bedanken voor deze prachtige kaart! In het echt is tie nog veel mooier! Zoveel schitterende details en je weet alles weer zo mooi te combineren met elkaar, echt petje af hoor! Dit is echt jouw stijl, vooral doorgaan zo! Je belandt niet voor niets steeds in de top 3 en top 5 met je creaties! Ze zijn echt schitterend! Kijk al weer uit naar je volgende creatie!
    Enne...snap wel dat je even niet aan reageren toekwam op andere blogs, je was veel te druk met mijn kaart, hihi!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Heerlijk zoet en met lekker veel details. Ik kwam ogen tekort. Heel mooi, Wendy. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een beauty weer Wendy,we kunnen nog een hoop van jouw leren,heel graag zelfs.Je vriendin zal d'r wel zeker blij mee zijn geweest.

    Jij nog gefeliciteerd met je Sneezing Tilda bij Tilda's Town,zeker verdiend.

    Jij ook nog fijne dagen,

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. prachtige kaart vol met leuke spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooh I love this one, thank you for sharing this gorgeous creation with us at Tilda's Town this week. Hugs Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke details zitten er toch altijd in jouw creaties, Wendy! Het zijn echt kunstwerkjes! Erg mooi gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Wendy, wat maak je een prachtige kaarten! en de laatste met frantage
    heb ik gezien. ik ga je 250ste volgster worden, zodat ik nog meer mooie dingen van je ga zien!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw Wendy wat een super mooie kaart!

    Mag ik mijn verjaardag vast doorgeven ;-)
    Helemaal super!

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtig kaartje Wendy!
    Natuurlijk een geweldig verjaardagskaartje voor Marianne! Wauw!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Wendy , wat een super mooi en schattig kaartje !! Prachtige details heb je aangebracht .... ik blijf er naar kijken. Proficiat met je TOP 5 - notering. Helemaal verdiend. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hej Wendy,
    Ja, wat was het een heerlijke dag hè; die vijfde mei.
    Je kaart voor Marianne is inderdaad prachtig.
    Robert heeft het er nóg steeds over.... Ha Ha Ha.
    Ik kijk al uit naar onze najaars-scrapdag.
    Ben benieuwd wat Marianne en Els voor ons gaan verzinnen.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen