maandag 13 mei 2013

Sweet wonderful you...


Hallo Allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart, zo ontzettend leuk om te lezen! Ik wil jullie vandaag een easelkaartje laten zien die ik voor mijn moeder heb gemaakt voor moederdag en het HH-challengeblog. Hiervoor heb ik het afdrukje "Sweet Blossom" gebruikt van Wee stamps en papier van Maja design.
Ik heb weer verschillende mallen en stansen gebruikt van Spellbinders, Marianne design, Sizzix en Magnolia.


Helaas had ik geen ronde stansjes dus ben ik de keukenkastjes ingedoken en heb een aantal bakjes als mal gebruikt. Het papier heb ik bewerkt met een paperdistresser, distressinkt, witte acrylverf en Frantage embossingpoeder. Verder weer verschillende bloemen, parels, kant en lint gebruikt.
       
Mijn moeder was gelukkig erg blij met de kaart en natuurlijk ben ik ook erg nieuwsgierig naar jullie reacties.Van de week kreeg ik een berichtje op mijn blog dat ik in de top 5 sta van Fussy and Fancy challenge met mijn "Strawberry Yummy Tilda-kaart". Echt een leuke verrassing!

Ik wens jullie allemaal een hele goede week en kijk weer uit naar jullie berichtjes.

Veel liefs,
Wendy

De creatieve zebra - Bingo (glitters, 3 lgn, lint)
Crafts and me - Lace
Scrapcards challengeblog - dieren
Anything goes challenges - shaped but not square
Sentimental sundays - for a special woman
Stamping sensations - embossing and texture
Dream Valley - no squares allowed
CardMania - flower power

49 opmerkingen:

  1. Woww heel mooi.Daar was jou moeder vast heel blij mee.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Wendy, en heel creatief met je ronde bakjes uit de keukenla als mal. Prachtige kleuren en stansen. Fijn om met Maja papier te werken hè! Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je plekkie in de top 5, welverdiend hoor tis een bjoetie. Net als deze easelkaart. Ik kijk mijn ogen uit wat ontzettend mooi Wendy!!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh Topppie Wendy, dat je in de top 5 bent beland gefeliciteerd hoor, want ik heb hem in het echie, hij staat nog steeds in de kamer te pronken hoor. Er zijn al een paar mensen die hem wel wilden hebben, maar dat gaat niet door. hihihih
    De kaart voor je moeder is ook weer schitterend zeg, waar haal je de tijd vandaan met zulke kleine ukkies om toch nog te freubelen.
    Fijne dag.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Wendy,ik word er zelfs stil van,schittérend!!Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is deze mooi geworden!
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy,

    Wat is dit weer een prachtige kaart en wat een lief stempeltje is dat heel mooi gemaakt hoor en prachtig in die kleur.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A superb card. Fantastic detailing in this and great shape too. So much to see and wonderfully finished. Thanks for joining us at Anything Goes Challenge Blog this time and good luck.
    Carol xx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.
    De kleur vind ik ook erg mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat een schat van een kaart Wendy, en zo creatief gedacht om de keukenkastjes in te gaan voor een ronde vorm toppie, wat zal je moeder hier blij mee zijn het is een toppertje geworden.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, ik wil geloven dat je moeder blij is met deze kaart, het is een beauty.
    gefeliciteerd met je behaalde top 5.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je top 5 notering, leuk hoor en erg verdiend! Deze kaart voor je moeder is ook weer geweldig. Het afdrukje heeft een hoog schattig gehalte en de aankleding is wederom zooooooo mooi!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh wowww Wendy,wat een schitterende kaart,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende creatie Wendy. Heel mooi afgewerkt en weer zoveel mooie details. Leuk plaatje en heel mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je top 5 plekje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is is dit prachtig!! Gefeliciteerd met je welverdiende plek in de top 5!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai meis, wow wat een beauty weer, echt een kunstwerkje! Super handig toch die keukenkastjes met allemaal malletjes, haha! Doe ik ook regelmatig hoor.
    Kan me voorstellen dat je moeder helemaal blij was met haar kaart, weet zeker dat deze kaart ook weer hoge ogen gaat scoren bij de challenges! Super leuk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je hebt weer een pracht van een kaart gemaakt. wat mooi ingekleurd! die stempelafdrukje is ook prachtig. mooie details erbij, zo maakt dit kaartje weer een schitterende geheel.
    gefeliciteerd dat je in de top 5 stond. super!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wauw, wauw Wendy wat is dit weer schitterend, echt een toppertje vind ik het, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card, love the texture. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow! ... Your tones and this image... Wow! Beautiful card!
    Have a nice day, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is weer een topwerkje, wat een schattige kaart! Mooi afgewerkt, zoveel om te zien. Wat zal je moeder er superblij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi Wendy..... prachtig geheel met hele mooie kleuren en details en niet te vol; helemaal perfect!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooie kaart Wendy!! Echt schitterend!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a beautiful creation for this week's "Lace" challenge. The image,colors and design are beautiful. Just love to visit your blog, too! Good Luck and we hope to see you back again for our next Crafts and Me challenge! xxx Ann Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig mooi Wendy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. OOO WAUW Wendy wat een schitterende kaart is het weer geworden en wat een kleuren superssss een regelrechte bjoetie.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele mooie, romantische kaart! Heel lief gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Wendy! Waar bakjes in de keuken al niet goed voor zijn hè? Ik kan me goed voorstellen dat je moeder hier erg blij mee was. Gefeliciteerd met je prijs!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart heb je ervan gemaakt.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart heb je ervan gemaakt.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is dit toch een schattige stempel , en de kaart die je ermee hebt gemaakt is SCHITTEREND!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Supermooie creatie! Ja, als je als moeder daar niet blij mee bent, weet ik het ook niet meer. Een schitterend geheel.
    Leuk dat je in de top-5 staat.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhhh Wendy wat een prachtige kaart en dat stempeltje is zo lief, je papier zo prachtig hihi kortom ik ben er weg van !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Echt superrr. Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Absolutely beautiful, Wendy, perfect for our embossing and texture challenge! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations this month.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi met het paars en blauw, Wendy. En een prachtige standaard ook weer ingebouwd zo :) Indrukwekkend, hoor!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Wendy , ik vind je kaart helemaal geweldig en ik weet zeker je moeder ook !! Prachtig in het paars .... en lekker veel stanzen gebruikt. Dat vind ik ook altijd zo leuk. En dan dat frantage ; gaaf spul he. Alleen bij mij trekt het papier dan zo krom tijdens het verhitten. Heb jij dat ook ? Fijn weekend ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wow, wat een te gekke kaart Wendy.
    je kaarten zijn werkelijk super mooi altijd en prachtig zoals je inkleurd.
    ben van deze dan ook weer helemaal weg.
    fijne dagen meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart heel mooi gedaan
    Leuk dat je mee doet met de challange bij de creatieve zebra
    Groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hi Wendy, je kaarten zijn ook altijd ware kunstwerkjes. Zo ook deze. Geen wonder dat je met je aardbeien kaart hoog geëindigd bent. Enne...in de keukenkastjes staan meer bruikbare dingen dan je denkt...hahaha...Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Wendy,
    Ik zit net pas op jouw blog te krijgen en wat een mooie kaarten maak je,schitterend!!
    Ben gelijk een nieuwe volger geworden.
    Wil je/jullie ook langs deze alsnog van harte feliciteren met de geboorte van jullie dochter!!
    Liefs ,Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow hij is prachtig Wendy, mooie kleuren mooie mallen echt geweldig!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nou meis, die challenge is in the pocket!
    Dit is geen easelcard meer maar gewoon KUNST.
    Wat zal je moeder blij geweest zijn!
    Hier is zóveel op te zien dat ik even geen ander commentaar heb dan geweldig!!!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen