zondag 30 juni 2013

Candytime!!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 1 juli 2013, voor nieuwe berichten svp naar beneden scrollen.

 

Hallo Lieve bloggers!

Het is candytime op mijn blog! Ik wil jullie namelijk allemaal hartelijk bedanken voor alle lieve reacties op mijn kaarten. Ik vind het altijd zo leuk om te lezen en wordt er helemaal blij van. Door de drukte met mijn 2 kleintjes kan ik helaas niet altijd reageren maar vind het daarom extra lief dat jullie altijd zo trouw een berichtje achterlaten.
De candy bestaat uit 2 stanssetjes, "Sewing room" van Tom Holtz en "Tiny Tags" van ProvoCraft. Ik hoop dat jullie het een leuke candy vinden.

Als je mee wilt doen met mijn candy plaats deze dan in je sidebar op je blog en laat hieronder een reactie achter. Ook mogen mijn volgers meedoen die geen blog hebben, je hoeft dan alleen een reactie achter te laten. De candy loopt tot zondag 30 juni en maandag 1 juli maak ik de winnaar bekend!

Liefs,
Wendy

34 opmerkingen:

  1. Wat lief van je dat je een candy weggeeft, maar dat is toch niet nodig... Natuurlijk ben je druk met twee van die kleintjes!!! Geniet daar eerst maar van ;-)

    Liefs Lotte!

    PS. Ik doe niet mee voor de candy hoor ;-) Maak daar iemand anders maar gelukkig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke candy Wendy. Ik doe graag mee en zet de foto meteen op mijn blog.
    En heel begrijpelijk hoor dat je weinig tijd hebt met 2 kleine ukjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je een candy weggeeft, en natuurlijk heb je het heel druk met twee van die kleine ukkies. Geeft helemaal niks hoor als je geen berichtje achter laat we weten dat je wel kijkt.
    Ik doe graag mee met de candy hoor, en natuurlijk staat hij al op mijn blog.
    Fijn weekend nog.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dit doet! ik wil wel mee party-en haha, leuk!
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    Wat een super Candy geef je weg.
    Zelf ben ik ook een slechte reactie gever op andermans blog, maar vind het heerlijk om ideeen op te doen echt super alle creaties te bekijken net als de creaties van jou. Ik zet je Candy graag in mijn side bar.

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of ik het een leuke candy vind! Vooral de tags, daar zou ik erg blij van worden, maar wie niet? Ik ga 'm zo natuurlijk op mijn blog plaatsen. Ik hoop dat ik nog vaak van je prachtige kaarten kan genieten!
    En wat een leuke foto van je kids, Sarah begint al een hele dame te worden en volgens mij is broer Lucas best blij met zijn zusje!!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk dat je een candy verloot Wendy! En reacties achterlaten kost best veel tijd. Niemand neemt je dit kwalijk. Zelf kan ik ook niet overal reageren, dat is onmogelijk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie candy geef je weg.
    Doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Wendy, Wat een super gave candy ga je verloten zeg! Ik doe gezellig mee hoor! Het is altijd een feestje om op jouw blog te komen en je creaties te bewonderen, jij weet je kaarten altijd zo super aan te kleden, mijn complimenten hoor! Veel succes iedereen met de candy! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik nog even, vergeet ik helemaal te zeggen dat de nieuwe foto van Lucas en Sarah echt super schattig is, wat een heerlijke kopies hebben ze toch!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wendy,
    wat heb je een prachtige candy samengesteld!
    ik maak graag een kans:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wendy
    wat een super gave candy is dit en ik wil graag een gokje wagen.
    ik vind het heerlijk om jou blog te bezoeken en je mooie kaarten te zien.
    fijne zondag en ik zet je candy op mijn blog.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige candy, Wendy!
    Ik waag graag een kansje.
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al doe ik niet mee met je candy ,ik ben al de gelukkig bezitter van de TH stans:), ik reageer toch even. Je kaartjes volg ik al heel lang, altijd mooi, veel detail en perfect afgewerkt! Hoop er nog vaak van te kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Wensy dit is wel heel gaaf zeg. Wat een schitterdende stansen heb je voor ons uitgezocht, daar wordt je toch gewoon hebberig van. Ik waag heel graag een kansje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zitten jullie mooie kinderen er toch schattig bij! Lief! Dat is vast genieten!
    Graag waag ik ook een kansje op deze leuke candy, Wendy, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy , ik doe graag mee met jouw candy !! Wat een super prijzen .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke blog heb je!
    Ik wil dan ook graag mijn kansje wagen op deze super mooie prijs!
    Dank je wel voor deze kans!
    Lieve groet,
    http://wendysscrapworld.blogspot.be/2013/06/candytime.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Via, via ben ik op je blog terecht gekomen. Wat een mooie blog heb je. Zie dat je ook een candy verloot, en geef mij ook graag op..

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief dat je ons gaat verwennen met een candy!!! Ik doe graag mee hoor!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lief dat je een cnady weggeeft, en dan nog wel zo'n leuke ook. Maar het is toch logisch dat je druk bent met twee kleintjes!
    Ik doe graag mee met de candy en nu maar duimen...

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi wendy wat leuk dat je een candy weg geeft, ik wil heel graag een kansje wagen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Meis wat een verwennerij maar t' is gewoon gezellig om jou blog te bezoeken en met twee kleintjes is het zo begrijpelijk dat tijd je soms ontbreekt maar ik doe heel graag mee met je candy, dank je wel voor de kans om dit moois te winnen !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super gave candy is dit, heel mooi hoor ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuke Candy, Wendy.ik wil ook graag een gokje wagen
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks so much for a chance to win this great giveaway!!
    I linked it on sidebar
    http://riliska.blogspot.com/
    Hugs. Riliska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Wendy,
    ik volg je al een tijdje en vindt je creaties altijd erg mooi! Zelf heb ik geen blog maar denk er steeds vaker aan om ook een blog te beginnen.Vind het super dat ik ook mee kan doen met de candy ook al heb ik geen blog.Hoop nog veel van je creaties te kunnen zien.Groetjes Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wendy, volg je ook al een poosje. Je maakt altijd prachtige dingen. En dan nu een mooie candy. Doe graag mee.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hej Wendy,
    Ik doe graag mee met je candy.
    Ik denk dat iedereen deze wel wil winnen!
    Doe je er ook stiekem wat van je talent bij? Ha Ha Ha.
    Dikke knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Gezellig hoor. Ik heb ook gezellig rondgekeken bij jou en heb heerlijk zitten genieten. Ben ook gelijk volger bij je geworden en ik val dus met mijn neus in de candykansen.....helemaal leuk, doe ik ook gelijk aan mee.
    Ik hoop dat we nog lang van elkaars kaarten en leuke berichtjes kunnen genieten.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Wendy,via via kwam ik op jouw blog terecht en heb even zitten genieten van jouw mooie kaarten.Ik wil heel graag mee doen aan jouw mooie candy.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wendy,
    Wat leuk dat je op mijn Blog kwam kijken en..volger bent geworden..Natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken, ik zag al verschillende creaties op het Blog van HobbyHome, je maakt prachtige creaties, ik ga je volgen..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Wendy, ik doe ook graag mee met je candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Wendy! Via via kwam ik op je blog. Leuk om zo nieuwe blogs te ontdekken! 'k Ben volger geworden, dus kan je creaties zo in de gaten houden. Knap hoor, dat inkleuren... ik heb er altijd ruzie mee, dus vind het leuk om te zien dat anderen het wel kunnen. Je candy is erg leuk, met mallen kan ik namelijk wel overweg ;) Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen