maandag 10 juni 2013

Let the sun shine!!


Hoi Allemaal!

Vandaag wil ik jullie een zomerkaartje laten zien die ik voor het HH-blog gemaakt heb. Hiervoor heb ik  de super schattige "Tilda in Key Largo" stempel gebruikt, door het mooie weer van de laatste tijd kreeg ik zin in een zonnige creatie.
Ik heb Tilda ingekleurd met mijn Prisma's en de randen versierd met Frantage embossingpoeder.
De vorm van de kaart is een mal van Go Kreate en het dp is van Marianne design "Beautiful Butterflies".
Ik heb een stans van Spellbinders gebruikt voor de rand om het afdrukje en het hart is een mal van Cheerylynn.
De lila swirls onder de bloemen zijn een stans van Crealies.
Verder heb ik de kaart versierd met o.a. kant, lint, parels, distressinkt, acrylverf, wondgaas, bloemen.
Het zonnehoedje en het schelpje heb ik vorige week gekocht, ik weet niet meer zeker van welk merk ze zijn . Ik vond ze zo schattig en erg leuk voor een zomerkaart.


Ik wil jullie nog even bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart en op mijn candy, het blijft een feest om te lezen!
De laatste tijd heb ik wel geluk met de challenges ik sta namelijk met mijn "Sweet wonderful you" kaart in de top 3 van Scrapcards challengeblog en met mijn "Princess Pea Tilda" kaart heb ik de challenge gewonnen van You me and Magnolia! Wauw wat een verrassing zeg, voel me wel gevleid hoor...

Hopelijk laat het zonnetje zich vandaag ook nog even zien, het is hier nog wel bewolkt. Allemaal een hele fijne dag en bedankt voor het langskomen op mijn blog!

Liefs,
Wendy

Stampin Sensations - Summer Blooms
Challenges4Everybody - Anything goes
Simply Magnolia - Layers and Lace
Bearly Mine - Dies or Punches
Divas by design - Colour Inspiration
Tilda's Town - Anything goes

47 opmerkingen:

  1. Heerlijk wat een schattige zonnige kaart heb je gemaakt Wendy! Leuk met het zonnehoedje!
    Jammer dat de zon het nu (nog) laat afweten maar volgens de weerman komt tie straks nog door.
    Gefeliciteerd met je prijsjes, altijd leuk toch.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Een geweldige mooie kaart heb je weer gemaakt, prachtig papier en mooie mallen en heerlijke zomerse kleuren. En dat zonnehoedje is de kers op de taart, hihi.
    En de enamel embossing, is ook heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dat geworden, leuk die vorm.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig dat je zoveel geluk met de challenges hebt alhoewel ik het niet vreemd vind, je maakt prachtige creaties. Zo ook deze, ik heb een heel verhaal geschreven bij HH en zoals je kunt lezen dat vind ik het schitterend!!
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je mooie prijzen .Maar jou kaarten zijn dan ook heel mooi.Deze ook weer ik krijg het zelf niet voor elkaar.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattige zomers kaartje.
    Ik vind hem erg leuk.
    En lekkere zomerse kleuren.
    Wat een leuk zonnehoedje.
    Gefeliciteerd met het winnen van de challenge, super hoor.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker een ontzettend zonnige kaart. Er is zo veel leuks op te zien.Helaas is het zonnetje hier nog niet door maar wie weet komt dat nog.. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een PRACHTIGE zomerse kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, die top plekjes enzo! Word je blij van :)
    Je kaartje is zekers lekker zomers en zo heerlijk zoet met deze kleurtjes. Ik zie weer heel mooie details, het hoedje en schelpje zijn schattig!
    Leuke foto van je kleintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super schattig kaartje en wat is er weer veel op te zien, echte mini-schilderijtjes zijn het,leuk idee dat schelpje, mooie foto van Lucas en Sarah, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kaart Wendy!! Ik vind er echt alles mooi aan!
    De kleuren, bloemen, schelpjes, het zonnehoedje........ Echt supergaaf!!
    En leuk dat je in de Top3 staat en een challenge hebt gewonnen. Vind ik helemaal terecht............;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous!!!!! LOVE it! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back Friday for a new challenge!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een prachtige kaart! Echt helemaal top! Mooie kleurtjes, Tilda is super ingekleurd. De bloementoefjes staan leuk zo her en der en het hoedje is zo lief! Ja ik ben helemaal verkocht aan deze!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy
    Wat een super mooie zomerse kaart heb je gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Wendy,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goh Wendy ik kwam je prachtige kaart tegen op het HH-blog! Wat een schitterende creatie in deze zomerse "outfit"!! Het is zo prachtig gemaakt, net zoals al die andere creaties die ik hier tegenkom! Je hebt er een volger bij hoor, hoef ik niets meer van dit moois te missen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele vrolijke en zomerse kaart. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Wendy wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, wat een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat goed dat je steeds zo opvalt met je creaties Wendy,ze zijn ook erg mooi vind ik net als deze kaart.Heerlijk zomers gevoel geeft hij.Leuk zoals je met dat frantage gespeeld hebt in kleine spatjes en de kleurtjes en details zijn weer top,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart in mooie kleuren, een lief Tilda die je geweldig hebt gekleurd en ook mooie details. Het hoedje is zooo leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk kaartje. Ik krijg hier echt de zomerkriebels van. Je afdrukje is mooi gekleurd.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Plenty of Summer Blooms on this pretty card! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations this month.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kijk hier wordt ik nu helemaal vrolijk van Wendy!! Wat een prachtige en vrolijke en fleurige kaart. Gefeliciteerd met de gewonnen challenges. Supers. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card - stunning details and such a pretty Tilda image so beautifully coloured.
    Thanks for playing along with us at Divas this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het lijkt we of jij de zomer in je bol hebt!!!! Wat een juweeltje heb je gemaakt!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stunning card the colours are amazing. Thank you for joining us at Challenges 4 Everybody.

    Joan x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi, zomers kaartje! Zoveel mooie details.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow wat een geweldig zonnige kaart, prachtig gemaakt met al die leuke details. Het hoedje is echt zo schattig. Heel leuk dat je meedoet met Tilda's Town Challenges deze week en veel succes. Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtige kaart in die kleurencombinaties! erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een super mooie kaart en prachtig met dat hart er achter.
    en je hebt hele mooie kleuren gecombineerd.
    hier wordt een mens vrolijk van zeg!
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  31. She's a doll Wendy! Sweet Tilda creating! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wendy

    Je kaartje is supermooi en prachtig ingekleurd, mooie kleur blauw heb je gebruikt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een superleuke zonnige kaart heb je gemaakt: daar word je toch vrolijk van?! Terwijl ik dit schrijf valt de regen flink naar beneden, helaas.
    De stempel is erg gaaf, net als het hoedje en de schelp, het maakt je kaart helemaal af!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Och, dat hoedje! Wat superschattig!! Erg leuke kaart, Wendy, heerlijke zonnige kleuren! En veel mooie details en materialen! Leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige zomerkaart.
    Ales past in zijn geheel leuke kleuren.
    Het is een toppi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hej Wendy,
    Wat een heerlijk zonnige kaart is dit geworden.
    Ik kom even wat minder aan bloggen toe, maar zie dat je niet bepaald stil hebt gezeten.
    En dan ook nog zo'n challenge gewonnen!.... gefeliciteerd hoor.
    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. heel mooi gemaakt ,prachtiggg, Wendy ik heb je een paar keer gemailt voor je adres om je de prijs van YMAM toe te sturen,maar je reageerd niet helaas, wil je mij nog mailen om dit door te geven ??

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beste Wendy,
    Via het blog van "Anita en haar Kaarten" ben ik bij je terechtgekomen. Ik heb lekker rondgekeken bij je en je maakt hele mooie creaties. Ben direkt volger bij je geworden! Kom je ook een keer bij mij snuffelen en misschien wil je ook wel mijn volger worden!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind hem schitterend, wat een heerlijke zomerse kaart zeg !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Wendy,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    En wat heb je prachtige kleuren gebruikt lekker zomers.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een super mooi en heerlijk zomers kaartje is dit , Wendy !! En wat gaaf dat stro-hoedje .... maakt het helemaal af. Fijne zondag. Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk dat je volger bij me bent geworden.
    Wauw, je kunt wel zien inderdaad dat scrappen je passie is.
    Wat mooi allemaal, ik heb mijn ogen uitgekeken.
    Prachtig!!!!!!
    Ik ben ook maar gelijk volger geworden, ik kom graag terug!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hai dinnetje! Wat een heerlijk vrolijke kaart weer! Super zoals je hem weer aangekleed hebt! Je blijft een talent daarin hoor! Hopelijk laat het zonnetje zich vandaag nog even zien, behhh! niets aan dit weer.
    Uiteraard ook weer van harte gefeliciteerd met je gewonnen challenge en je top 3 plaatsing! Super leuk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gorgeous creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen