zondag 23 juni 2013

Lonely Tilda with heart

Hoi Allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart, het blijft een feest om ze te lezen hoor.
Vandaag heb ik weer een creatie voor het HH-blog gemaakt, dit keer is het een tag geworden die ik heb gemaakt met Creatables van Marianne design.
Verder heb ik stansjes gebruikt van Memorybox (vogelkooitje), Lala-land (vlaggetjes) en Sizzix (frame).

De afgelopen week heb ik niet veel kunnen scrappen omdat het begin van de week nog zo warm was. Mijn scrapplekkie is namelijk op zolder en dan is het daar echt niet meer lekker. Waarschijnlijk hebben meerdere mensen hier last van want ik merk dat het in de lente en zomer toch vaak een stuk rustiger is in blogland. Maar goed, de laatste dagen was het weer een stuk koeler dus heb ik deze tag kunnen maken.

Met mijn vorige "zomerkaart" ben ik in de top 3 beland van Divas by design, echt ontzettend leuk!
Ik wens jullie allemaal een hele leuke week en bedankt weer voor het langskomen!!

Liefs,
Wendy

34 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie tag, een plaatje, mooi papier, leuke details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Wendy,een tag om heel trots op tezijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wendy wat is dit weer een prachtige kaart, mooie details, de vlindertjes vind ik super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Wendy.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    Een beeldschone tag heb je gemaakt! Prachtige kleuren, materialen en stansen.
    Alles past weer zo mooi bij elkaar, je blijf er naar kijken, super!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer mooi, Wendy! Heerlijk, die zachte tintjes, de lieve uitstraling en al die mooie details, je blijft kijken. Leuk dat je in de top 3 kwam, helemaal terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige tag Wendy. Supermooi ingekleurd en alles past perfect bij elkaar.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy
    Gefeliciteerd met je Top 3 plekje
    Ik vind dit ook weer een geweldig mooie kaart(Tag) geworden .
    erg veel moois weer op te zien en het stempeltje heb je ook weer zo mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tag heb je gemaakt, wederom een genot om naar te kijken!! Gefeliciteerd met je top 3 notering, hartstikke verdiend!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaart met heerlijke kleurtjes! Er valt ook zoveel te zien met al die verschillende laagjes.
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend!! meer kan ik niet zeggen...echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een beauty Wendy, ik kan er niets anders van maken! Het is zo schitterend gedaan, een waar feest om naar te kijken en te ontdekken wat je er allemaal op hebt verwerkt!! Geweldig mooi!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt. Lekker veel roze!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie tag Wendy, ik vind de vlindertjes ook erg leuk!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wendy, gefeliciteerd met je top 3, dat blijft leuk he!
    Dit is ook alweer zo'n topper, ik kijk altijd vol bewondering naar al die mooie details die jij weet te verwerken. Prachtig is het weer,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!! ik heb zitten genieten van alles wat er op te zien is!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige tag Wendy en super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Wendy wat ziet dit er weer schitterend uit, helemaal geweldig, echt supermooi, wat een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend lief is hij geworden! Die vlindertjes vind ik echt geweldig cute!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie,lieve tag Wendy. Mooie kleurencombinatie en leuk zoals je de stansen gecombineerd hebt,een snoepje om naar te kijken,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beeldschoon kaartje.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooie creatie Wendy! Prachtig gemaakt met zoveel mooie details! Ook mooie kleuren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw meis, wat een topcreatie weer, prachtig deze kleurtjes en je raakt weer niet uitgekeken! wat een schattige vlindertjes en ik ben helemaal weg van je vlaggetjes! Geweldig! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jee, vergeet ik je toch nog helemaal te feliciteren met je top3 plaatsing...tja het begint ook een beetje gewoonte te worden voor je he! hihi!
    Van harte meid, dubbel en dwars verdiend, je creaties zijn dan ook elke keer helemaal top! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OOO WAUW wat een schiterende tag en wat een mooie kleuren Wendy al met al een juweeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh, dit is een grote WOW, wat mooi Wendy, want ik ben er weg van.
    prachtig weer zoals je Tilda ook heb ingekleurd.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sorry ik heb even een heleboel kaarten gemist maar ze zijn allemaal van een heel hoog woww gehalte stuk voor stuk beauties.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig kaart.
    Heel erg mooi gemaakt.
    En wat een lief stempeltje.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi geworden, Wendy! Die twee vrolijke vlindertjes vind ik ook helemaal leuk staan hierbij! Die maken hem mooi af, prachtig gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. schitterende kaart, die veertjes doen het ook heel leuk, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een schitterende TAG heb je gemaakt wENDY, leuk zo in het frisse rose.
    Fijne dag, Gheasknutselkaartjes.blogspot.com Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen