zondag 2 juni 2013

Tilda with egg and chicken


Hallo Allemaal!

Hier weer een nieuw kaartje van mij. Ik heb hiervoor een stempel gebruikt uit de Easter collectie 2013 van Magnolia "Tilda with egg and chicken". Ondanks dat het allang geen Pasen meer is maar ik vind dat dit leuke stempeltje ook prima voor een verjaardagskaart kan. Het tasje heb ik bewerkt met stickles maar dat is bijna niet te zien op de foto. Ik zit nog steeds te stoeien met het maken van foto's en zit erover na te denken om een mini fotostudio aan te schaffen. Ook zag ik vandaag op het blog van Lotte een paar goede tips over het maken van foto's, dat lijkt mij ook wel wat. Bedankt voor de handige tips Lotte!

De vorm van de kaart heb is een Go Kreate mal en het vogelhuisje is een creatable van Marianne Design net zoals de swirls. De hoekjes zijn van gemnaakt met een stans van Spellbindersd en de tags zijn een Doohickey van Magnolia. Het papier wat ik gebruikt heb is een mengelmoesje van wat ik nog had liggen, geen idee meer van welk merk.  Verder heb ik de kaart versierd met bloemen, tule, kant, lint, vlinders (pons) en een charm.

Met mijn vorige kaartje ben ik in de top 3 gekomen van Charisma Cardz....jihoe..echt leuk hoor!
Hopelijk blijft het vandaag lekker zonnig en krijgen we dan eindelijk echt voorjaar!! Geniet lekker van je zondag en ik kijk weer uit naar jullie reacties.

Veel liefs,
Wendy

Allsorts - Here come the girls
Addicted to stamps - bingo
Cutiepie - recipe
Inkychicks - Use a magnolia stamp
Magnolia-licious - All about butterflies
Diva's by design - Tie a ribbon

42 opmerkingen:

  1. Heerlijke kleuren heb je gebruikt Wendy, lekker zomers, het is een prachtige kaart hoor, supers.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Je hebt een hele mooie verjaardags kaart gemaakt, en foto's maken is een lastig klusje. En lotte heeft ook een mooie oplossing, zelf heb ik iets van hout gemaakt met piano scharnieren ertussen en de ene kant is wit en de andere kant met een klei kleur behangetje gedaan. Ik zal hier binnenkort ook eens een foto van op mijn blog zetten. Wat ga je een gave candy weg geven, maar ik doe dit keer niet mee, omdat ik het alle twee al in bezit heb, en zo anderen graag een kans wil geven! Ik volg je met heel veel plezier, je maak prachtige dingen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Wendy! Prachtige kleuren.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie is dat geworden zeg! Hele mooie en sprekende kleuren, alles past weer uitstekend bij elkaar!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. Het stempeltje kan zeker goed gebruikt worden voor een verjaardagskaartje. Mooi ingekleurd en fantastisch aangekleed, zoals jij dat zo goed kan. Ik sta dan ook niet te kijken van je top noteringen!
    Foto's maken is indd niet altijd makkelijk. Ik maak mijn foto's op elk moment van de dag, maar op mijn bureaublad. Hier hangt een plank met TL verlichting boven en die geeft zoveel licht dat ik hem zo kan maken.
    Misschien een tip.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kleuren heb je gebruikt, het is weer een topper, ga je hoge ogen mee gooien!!!
    Gefeliciteerd met je top 3 notering!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt zeg!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje ziet er weer prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een beauty heb je er weer van weten te maken. Kijk altijd vol bewondering naar al die mooie details die jij weet te verwerken. Kortom dit is weer een topper!
    Gefeliciteerd met je top 3.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om in de top 3 te komen, proficiat.
    Nou deze kaart is ook weer geweldig mooi, wat een plaatje is het, zoveel mooie details, je blijft er naar kijken, zoveel te zien.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Ik vind hem helemaal geweldig!

    Gezellige kleuren en ik vind dat de stempel er prima door kan voor een verjaardagskaartje!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat een mooi kaart
    heerlijk die kleuren
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kaart heeft weer het WOW-effect! Schitterdend, er is zo veel op te zien en zo moooooi ingekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is prachtig Wendy, wat een plaatje.....héél mooi gedaan!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Wow! this is really beautiful Wendy… what a cute Tilda and your colouring is beautiful… I love the card shape and pretty papers…. and the embellishments are absolutely stunning!!
    Thanks for joining us at Divas by Design this week!
    Hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai meis, ik kijk er niet meer van op hoor, van jouw top 3 noteringen! Het zijn keer op keer van die beauty's. Jij weet je kaartjes altijd zo top te versieren. Maar goed, het is toch altijd weer een hele eer als je kaartje uitgekozen wordt, dus van harte meis!
    Ook deze mag er weer wezen, super leuk model ook.
    Je kreukellint is ook erg gaaf zeg!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst Gefeliciflapstaart met het behalen van je top 3 meid.

    En wat heb je weer een super schitterende kaart gemaakt.In één woord wat een bjoetie.

    Enne Easter Tilda kan makkelijk met een verjaardag,we lusten allemaal wel een eitje.

    Je kleur,aankleding op je kaart zo lekker fleurig en vrolijk.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk kaartje. Ik vind de stempel ook geweldig, zonde om alleen met Pasen te gebruiken. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy

    Wohhhh wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt .
    Super vrolijke kleurtjes en deze Tilda kan zeker ook als verjaardags kaart .
    Een hoop moois weer op te zien .
    En gefeliciteerd met je top 3

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart! Ik had deze stempel wel weg gelegd voor volgend jaar ;-) Maar wanneer ik deze zo weer zie.... Vind ik het inderdaad zo ook wel kunnen! LOL

    Leuk dat je wat aan 'mijn' tips hebt! Het mooie is dat het zo 'niets' kost. En dat geld kunnen we weer lekker aan stempels uitgeven, LOL Ik las ook nog bij jou een reactie over een tl-lamp... Dat wil ik je afraden! Kunstlicht vertekend altijd. Ik heb het geprobeerd met een bewerkingsprogramma, maar de resultaten zijn nooit zo goed als bij daglicht. Wil je toch 's avonds fotograferen, dan is een daglicht-lamp het beste alternatief. Het mooie van deze doos is dat je het op iedere plek neer kan zetten. Met voorkeur voor buiten, maar anders gewoon binnen op een hele lichte plek (vensterbank, onder lichtkoepel). Ook is het 't meest rustige, wanneer je gewoon voor wit kiest, andere kleuren kunnen de kleuren van je kaart beïnvloeden ;-)

    Succes ermee!!!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Wendy,zeker een lief stempeltje zeg,en mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Wendy wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super. Zo mooi weer. Gefeliciteerd met je top 3 plekje, hoe gaaf is dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje is dit Wendy.
    Echt schitterend
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte met je top 3 plaats, Wendy! Deze kaart is ook weer erg mooi, prachtig model, mooi kleurwerk en perfect afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card, love the tags and the bird cage, so pretty. Your color choices are perfect and so is Tilda. Thank you for joining us at Divas by Design.
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een dikke proficiat met je top 3 plekkie!! En wat is dit ook weer een schatje. WOW wat een details, Schittterend hoor! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kaartje Wendy, heel leuk en fleurig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooi kaartje !! En gefeliciteerd met je TOP 3 plekje. Welverdiend hoor. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een geweldig mooie kaart is dit weer en gefeliciteerd meisje met je top 3 plaats.
    alles is zo mooi afgewerkt en schitterende kleuren.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, wat een prachtig kaartje!
    Mooie kleurtjes, Tilda is schitterend gekleurd. Vind 'm helemaal super hoor!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Darling card, Wendy. Tilda looks so sweet. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious & Wee Stamps.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A beautiful card Wendy, cute image and lots of gorgeous details!
    Thanks for joining the bingo challenge at Addicted to Stamps Challenge!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohh wat een super mooie kaart, die kleuren helemaal geweldig daar word een mens blij van zeg !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super schatje, en die kleuren combi is ook echt zo mooi!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oooh wat een lief kaartje is dit toch. Mooi zoals jij ze altijd maakt!
    Je blijft kijken naar alle details!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful - love the image you've used and all the details you've added.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super cute card!! Thanks so much for joining us at Magnolia-licious and Wee Stamps Challenge Blog!
    hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  39. This is a gorgeous card, thank you for joining us at ATSC 'Bingo Board' Challenge. Hugs Teresa :o)

    BeantwoordenVerwijderen