maandag 1 juli 2013

Uitslag Candy!

Hoi Allemaal!

Dank jullie wel voor de enthousiaste reacties op mijn candy en natuurlijk voor het meedoen!
Vandaag heb ik een lootje getrokken en kan ik dan eindelijk de winnaar bekend maken.
De winnaar is geworden:

-----------------------------------------------------

---------------------------------------------------

-----------------------------------------------

-------------------------------------------

-----------------------------------

-----------------------------

-------------------------

------------------

------------

---------

----

---

-



Nicole !!


Nicole van harte gefeliciteerd met het winnen van mijn candy! Wil je mij je adres even mailen dan kan ik de candy naar je toesturen.
Alle andere dames wil ik nogmaals hartelijk bedanken voor het meedoen!

Liefs,
Wendy

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Nicole en Wendy superbedankt dat ik mee mocht doen.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, Nicole.
    en wendy dank je wel voor de kans. een hele fijne dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals bedankt, Wendy voor de kans.

    Nicole, gefeliciteerd met je leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nicole gefeliciteerd met het winnen van de candy. Wendy, bedankt voor de kans.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Nicole, en Wendy dank je wel voor deze prachtige candy.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd Nicole met deze prachtige candy.
    gr van An, en bedankt Wendy dat we mee mochten doen.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nicole van harte gefeliciteerd met het winnen van de prachtige candy! Heel veel plezier ermee! Bedankt voor de kans Wendy! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Wendy, kan zijn dat het berichtje dubbel komt maar google deed weer eens vreemd, dus vandaar nog maar een keer proberen...
    Nicole van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy, heel veel plezier ermee! Wendy bedankt voor de kans. liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat Nicole, en Wendy bedankt voor de kans.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooohhhh!! Echt waar?? Wat ontzettend leuk. Ben helemaal blij hahahahah!!! Wat een verrassing! Dank je wel zeg!! Mag ik je mailadres Wendy? Ik zie het hier zo niet op je blog, dan kan ik je mijn adres mailen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen