dinsdag 16 juli 2013

Verjaardagslabel


Hoi Allemaal!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart! Ik ben hierdoor zo enthousiast geworden dat ik nog maar een kaart/label heb gemaakt met een vintageplaatje.
Een goede vriendin van mijn moeder is over een paar dagen jarig en zij is gek op vintagekaarten, daarom heb ik deze voor haar gemaakt. Nu maar hopen dat hij in de smaak valt...
Ik heb een kaart gemaakt in de vorm van een label en heb hiervoor stansjes gebruikt van Sizzix (vlinders), Cheerylynn (hart) en een randpons van Martha Stewart. Het dp is van Maja Design en als basis heb ik lila cardstock gebruikt. Achter het plaatje heb ik een stuk ribbelkarton geplakt en de randen van het papier heb ik bewerkt met distressinkt, acrylverf en Frantage.


Verder heb ik de kaart versierd met bloemen, parels, kant, lint. De takjes met besjes komen bij de Action vandaan, wat kun je daar toch vaak leuke spulletjes kopen om mee te freubelen.
Gisteren zag ik dat ik met mij vorige kaart in de top 5 ben beland van ABC-challenges, echt leuk!

Het zonnetje schijnt hier al volop en volgens de voorspellingen wordt het weer een hele mooie dag!
Ik ben de laatste tijd door het mooie weer wat minder actief met bloggen en ook met scrappen. Hierdoor loop ik wat achter met reageren maar ik kom jullie blogs weer gauw bezoeken hoor.

Een hele fijne dag en bedankt voor het langskomen!

Liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. Nou moet gek gaan Wendy als dit label niet in de smaak valt. Geweldig zeg, wat een mooie kleuren en bloemen en takjes en van alles.
    Schitterend.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave labelkaart heb je gemaakt!! Prachtig plaatje en mooie kleur !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar is je moeder haar vriendin vast heel blij mee want hij is dan ook heel mooi.En zolang als het mooi weer is moeten we ervan genieten.het is maar tijdelijk.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige tag in heerlijke kleuren!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    Ik weet wel zeker dat ie in de smaak valt, het is weer een bjoetie, hele mooie stansen gebruikt en een prachtige opbouw van je kaart, ik ben er weg van en je hebt het weer schitterend gedaan!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! De hartjes stans vind ik zó leuk.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat een beauty, super mooie details!!! En wat is het gaaf om je naam tegen te komen bij de uitslagen he!! Gefeliciteerd!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,
    Je Vintage label is super hoor, mooie kleuren, leuk plaatje en toppie afgewerkt..geniet van 't mooie weer, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi Wendy!! Prachtige kleuren!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom op het moment te weinig langs in blogland. Maar wat vind ik veel moois op je pagina zeg. Echt prachtig!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende tag Wendy. Hele mooie kleuren en prachtig papier.
    Gefeliciteerd met je top 5 plekje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend label Wendy
    prachtig papier heb je ervoor gebruikt,en mooie details

    Gefeliciteerd met plek in de Top 5!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wendy! Geniet lekker van het mooie weer.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai meis, wat een pracht label heb je weer gemaakt, schitterend deze mooi paarse kleurtjes. Alles past wel weer zo mooi bij elkaar, helemaal top! Ik weet zeker dat je weer iemand blij hebt gemaakt met je creatie! Gefeliciteerd ook met je top 5! Helemaal leuk. Dikke knuf en tot morgenavond, gezellie!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie label Wendy.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, heel mooi. Ik ben op dit ogenblik ook niet actief met kaarten maken, het weer is te mooi en daar moeten we even van genieten, toch? groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik weet wel zeker dat deze tag in de smaak valt. Hij is schitterend mooi! Prachtige kleuren en lief is het plaatje.
    Nu het eindelijk mooi weer is, moet je er zoveel mogelijk van genieten. Voor je het weet is het alweer herfst hier...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super supermooi! Deze mooi vinden? Het wordt vast een bewaar-item! Prachtige tinten en zo mooi opgebouwd in laagjes, helemaal een eenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw Wendy wat heb je een supermooie kaart gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over of ze hem mooi vind Wendy...het is een supermooie vintage tag geworden!! Schitterende kleuren heb je gebruikt en dat te samen met al die prachtige details geeft een fantastisch geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve label.
    Heel mooi gemaakt.
    En wat een lief plaatje.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej Wendy,
    Het heeft vanwege vakantie even geduurd voor ik weer eens iets liet horen, maar je label is geweldig!
    Sowieso héél erg mijn kleur en super vintage.
    In Zweden zijn we weer in heel wat vintage-winkeltjes geweest.
    Is geen ontsnappen aan in Stockholm, Ha Ha Ha.
    Je creatie zou niet misstaan in de magnolia-winkel .

    Dikke knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De vriendin van je moeder vindt de kaart zeker leuk, Wendy. Kan niet anders :-) Het is helemaal af. En mooi dat lila. En oh, wat een werk heb je erin gestopt. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat n mooi label Wendy, jammer dat je hem al gepost had toen onze challenge bij WLVC van start ging, het is een toppertje, misschien iets voor de volgende keer.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie label Wendy.
    Het is te arm om kaarten te maken, en het regent, dus ook niet naar buiten.
    Mooie gelegenheid om eens wat langer te bloggen.
    Je maakt echt mooie kaarten. Succes verder.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je top notering!! En wat heb je toch een schitterend label gemaakt en al die mooie details. Tis weer een plaatje! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey, wat leuk om te lezen dat je wat hebt aan 'mijn' idee van een fotodoos! Je foto's zijn inderdaad heel mooi duidelijk, maar WAUW!wat een super kaarten heb je gemaakt, dat Vintage ligt jou wel zeg! Ik vind het helemaal super, al die prachtige details. En zo mooi als je die Frantage hebt gedaan. Ik heb het ook al in huis, maar nog geen tijd voor gemaakt om daar eens mee te gaan stoeien. Niet iedereen maakt er zo'n mooi effect mee hé!? Dus ik ben benieuwd... HIHI Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen