dinsdag 2 juli 2013

Vintagemeisje

Hallo lieve bloggers!


Hier weer een nieuw kaartje van mij. Toen ik net begon met scrappen maakte ik altijd veel kaartjes met vintageplaatjes omdat ik dat altijd zo schattig vind. Maar op een gegeven moment ben ik wat meer Magnoliakaarten gaan maken en kwam dat er wat minder van. Toen ik vorige week dit lieve plaatje in mijn kast vond kreeg ik gelijk weer zin om er een kaart mee te maken en dit is het resultaat. Het was erg leuk om te maken en ik denk dat er nog wel meer kaarten met vintageplaatjes zullen volgen binnenkort.

Het papier is van Authentique en de vorm van de kaart heb ik gemaakt met een mal van Go Kreate.
Ik heb weer verschillende stansjes gebruikt van o.a. Spellbinders (frame), Cheerlynn (hartjes), Sizzix (vlinderrrand) en Crealies (swirls).
De randen van het papier en de afbeelding zijn bewerkt met distressinkt, witte acrylverf en Frantage.


Om de kaart te versieren heb ik kant, parels, kreuklint en papieren bloemen gebruikt.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en kijk weer uit naar jullie reacties, bedankt voor het langskomen en een hele fijne dag verder!

Veel liefs,
Wendy

Incy Wincy - Summer Lovin
ABC challenges - Q for quite a few

33 opmerkingen:

  1. Één woord; PRACHITG!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo Wendy...... prachtige vintage en alles zo super mooi aangekleed met de bijpassende vintage onderdelen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie vintage kaart !! Fijne dag. Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig lief kaartje is dit!!! Ik ben ook niet zo druk met vintagekaarten maar als ik dit zie gaat het wel een beetje kriebelen hoor...
    Wat jammer dat ik niet goed naar het schema heb gekeken hè...zal ik die van mij weghalen?
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooie kaart, Wendy! Mooi van opbouw, prachtige zachte tinten en helemaal af door alle mooi details. De vintageplaatjes passen erg goed bij jouw stijl! Persoonlijk vind ik zelfs meer dan de Magnolia's, maar dat is een kwestie van smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO Dit is supermooi! Ik ben hier helemaal weg van, de kleuren, de details, het plaatje, schitterend papier, wat een prachtige creatie is dit Wendy, super!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje ziet er schitterend uit, mooi zo in het roze.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOUW Wendy,
    Dit is op en top vintage, een schitterende kaart en er is zoveel op te zien dat ik er maar naar blijf kijken! En de bewerking van je plaatje met Frantage is prachtig. Ook de harten, kleuren, alles!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohh..wat een schitterend mooie kaart! Heerlijk vintage en zo mooi roze. Moet je echt meer doen, je bent er goed in.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldig kaartje weer Wendy, een echt kunstwerkje, je blijft er naar kijken en nieuwe dingen ontdekken, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart, echt vintage. Je blijft er naar kijken. Prachtig. Groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bjoetie Wendy.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh prachtig Wendy,zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy

    Wauw wat heb je dat weer prachtig gemaakt .
    Prachtige kleurtjes en weer een hele hoop moois op te zien .
    Ook de kleur vind ik weer erg mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,
    Wat een schat van een kaart is dit, lief plaatje, mooi aangekleed, helemaal super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai dinnetje, wat een beauty weer! Je bent weer helemaal los gegaan met versieren, zo knap! Je smelt spul ook weer zo leuk! Mijn complimenten hoor!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een waanzinnig mooi kaartje Wendy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart, zo leuk dit model, mooie kleuren, mooi papier,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi Wendy! Prachtige details. gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhhh wowwww Wendy,wat heb je een schitterende kaart gemaakt.
    Je kijk je ogen uit van al dat moois.
    Complimenten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wauw, wauw!! Ik vind hem echt geweldig mooi!!!! Wat een details!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een cutie,erg mooi Wendy en mooi versierd ook,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart!

    Hij is meer dan geweldig.
    Wat een plaatje!

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is lovely in every way. Your layers are fantastic and of course pink is a favorite color of mine! Thank you for joining us at ABC CHALLENGE! Good luck and I hope you will play with us again!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat mooi Wendy! Een prachtige kaart met mooi papier en zoveel mooie details! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig Wendy, wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Schitterende kleuren en er valt van alles op te ontdekken, echt een hele gave kaart!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooi kaartje.
    en prachtige kleuren.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een hoog Wowwwww gehalte heeft deze kaart, je blijft er naar kijken, heerlijk doorgaan hoor met vintage kaarten want je kunt er wat van zeg!!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wendy, ook een grote WOWWW van mij, heel mooi gemaakt! Ik hou van nostalgie en romantike kaarten! Ik wordt je Volger!! Ik zou het echt tof finden dat je me op mijn blogje en mijn winkeltje bezoekt. Ik heb eerst nieuw geopend en geef 15% Rabatt an alle nieuwe bezoekers!! Ik hoop dat je er ook bij bent, heb veel mooie nostalgische artikel en nog veel meer! Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw wat heb je weer een super kaartje neergezet Wendy.Roze blijft een mooie kleur,en vooral hoe jij alles bij elkaar uitzoekt en verwerkt.Of het nu een magnolia is of een vintageplaatje maakt mij niet uit hoor,vind al je creaties schitterend.

    Kijk alweer uit naar je volgende creatie.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow Wendy!
    wat een binnenkomer is deze kaart.
    geweldig en alles prachtig opgebouwd en ik zie dat je ook al verslaafd bent aan de frantage poeders en enamles.
    het staat ook super mooi op een kaart of creatie.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou, het is een beauty hoor! Ik vind 'm echt prachtig: mooie kleuren, details en een o zo schattig plaatje!
    Ik kijk al uit naar de volgende :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen