maandag 26 augustus 2013

Tilda goes bananas


 Hallo Allemaal!

Vandaag heb ik weer een kaart gemaakt met hetzelfde papier als het kaartje hieronder. Het is van Authentique en ik ben helemaal weg van de mooie zachte kleuren.
Ik heb voor deze kaart "Tilda goes bananas" gebruikt en haar ingekleurd met mijn Prisma's.
Ik heb  de randen van het afdrukje gescheurd en daarna bewerkt met distressinkt en Frantage.
De roze randjes langs het designpapier heb ik met een Martha Stewart pons gedaan en de bloemenswirls zijn een mal van Memorybox.
De mooie tekst zat ook in het papierblokje van Authentique.
Verder nog wat kant, bloemen, parels, besjes en witte acrylverf gebruikt om de kaart te versieren.

Ik wil jullie nog even hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart! Ik werd helemaal vrolijk van al die complimentjes. En met die kaart ben ik in de top 3 beland van het Kaartjes Inspiratieblog en Inkychicks, echt ontzettend leuk!

Allemaal een hele fijne week en bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog!

Veel liefs,
Wendy

32 opmerkingen:

  1. Een dikke proficiat met je top 3 plekkies!! Welverdiend hoor, tis een prachtkaart. Net als deze. Wauw schitterend! Vrolijke kleuren ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er een paar gemist geloof ik heel mooi allemaal En gefeliciteerd met je top 3.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is weer een héél mooi kaartje! gefeliciteerd met je top plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf en gefeli... metje top 3 plekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is ook weer een plaatje Wendy....en van harte met de top 3 noteringen...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Schitterende kleuren en prachtig hoe je de frantage erop hebt verwerkt!! Die bloemen swirls van memory zijn erg mooi!! En nog gefeliciteerd met je top 3 plekken, dik verdiend!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart Wendy:0) van harte met je top 3 plekjes!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een beauty laat je zien Wendy, ik ben het helemaal met je eens, prachtig papier en de kleuren matchen zo mooi met elkaar, super mooie details weer!!! En die top 3 plekken, helemaal verdiend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi zijn die zachte kleurtjes bij elkaar en wat een mooie kaart als geheel. De tekstcirkel vind ik trouwens ook top! Nog van harte met je top 3 plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy,
    Gefeliciterd met je plekjes in de Top 3 altijd leuk..Je kaartje is weer schattig, mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt in mooie pasteltinten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai meis, eerst maar eens van harte gefeliciteerd met je top3 plaatsen! Dik verdiend! Ook dit kaartje is weer helemaal gaaf! Prachtig de zachte kleurtjes en weer zoveel mooie details! De tekst vind ik helemaal super! Dikke knuf en tot heel snel!! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit ook schitterend papier en wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt. Wat een schatje is die Tilda, perfect ingekleurd, schitterend hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Gefeliciteerd met de top 3 plekken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Wendy, weer een zo mooie kaart, geweldig, prachtig papier en prachtig gekleurd.
    En gefeliciteerd hoor met je top 3 plaatsen.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je top 3 plaatsen!
    Dit kaartje is ook weer prachtig, hele mooie zachte kleuren, top!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart, echt heel mooi, Fijne kleuren, veel te zien, geweldig. Groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart geworden Wendy. Een echte zomerse kaart met dat rose.
    Lieve groet, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig kaartje
    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is zeker heel mooi papier en de tekst doet het ook goed op je kaart, die er natuurlijk weer geweldig uitziet ☺! Leuk hoor dat je in de top 3 bent beland: gefeliciteerd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Wendy. De zachte kleuren passen perfect bij elkaar. Hele mooie details en Tilda is ook super ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart! Die kleurencombi zou ik dus niet snel pakken hé!? Of misschien wel nooit, LOL Maar wat is die super!!! en vooral bij deze stempel past die geweldig!!! Ik vind je kaart weer helemaal super met al die prachtige details, super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwww Wendy wat en waanzinnig mooi kaartje
    ik ben er helemaal weg van

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeker heel mooi in deze zachte kleurtjes Wendy!!! Supermooie kaart!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kaartje en wat een prachtige zachte kleurtjes bij elkaar super gedaan Gr. nel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super mooie kaart en wat een mooie kleuren combi! Een mooi design met mooie details en ook een leuke tekst erbij. Tilda heb je ook geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Wendy, your crafting is SUPERB! Thank-you for following me and I am delighted to have visited to find your truly gorgeous work. I love your style! Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha ha! Ik moest wel erg lachen om de titel van je berichtje! Grappig! Mooie kaart heb je er weer van gemaakt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen