vrijdag 9 augustus 2013

Tilda with big ice cream


Hallo Allemaal!

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Hobbyhome Challengeblog!! Het was mijn beurt om dit keer het thema te kiezen en het is thema is geworden "Zomer". Dat lijkt mij niet zo moeilijk toch? Zelf ben ik gek op zomerkaarten en heb voor de challenge het afdrukje "Tilda with big ice cream" gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met mijn Prisma's en haar op een ovaal van Spellbinders geplakt.
Het mooie papier is van Authentique en de vorm van de kaart is een Go Kreate mal. Ik gebruik eigenlijk nooit groen voor mijn kaarten maar deze kleur groen vond ik wel erg mooi en fris!

Verder heb ik nog  mallen gebruikt van Cheerylynn (vlinders), Marianne design (hartje), Sizzix (zijkanten) en magnolia (tags).
Ik ben weer aardig in de weer geweest met Frantage embossingpoeder. Wat is dat toch een leuk spul om mee te werken. Alles zit daarna wel onder de poeder maar dat mag de pret niet drukken....
Ook heb ik het papier bewerkt met distressinkt (vintage photo) en witte acrylverf (Action) en als laatst de kaart versierd met bloemen parels kant en veertjes.

Doen jullie gezellig mee met de challenge? Het is even wat minder heet dus ideaal om te weer even te scrappen...!



Bedankt voor het langskomen op mijn blog en ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs,
Wendy

DMC - Alles mag
Kaartjes inspiratie blog - vlinders
Stamping sensations - wings and a touch of vintage
Dream Valley - Summer days
Inky chicks - Lovely lace
Fussy and Fancy- bingo                                                                      


40 opmerkingen:

  1. Ohhhh hij is beeldschoon en helemaal met dat vleugje lichtgroenig!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wauw wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt .
    Het mint kleurtje is ook zo mooi .
    Eigenlijk is alles erg mooi op je kaart .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een plaatje Wendy, mooie details en de kleur is prachtig!
    Leuk dat je meedoet met de challenge DMCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Wat weer een prachtige......, wat zeg ik een beeldschone kaart en mooi in die pastel keuren! En ik zie er een heerlijk bolletje pistache ijs tussen zitten, Mmmmmm. En ja dat frantage is te leuk om mee te stoeien en er blaast ook wel eens wat in het rond, hihi. Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Mooi hoe de kleuren hebt gebruikt. Alles aan dit kaartje klopt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wendy erg mooie kleuren en zo.
    Ik doe ook gezellig mee met de challenge hoor.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Wendy. De kleurencombinatie met dat groen is supermooi. De rest ook hoor, het is een plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai vriendinnetje! Ik krijg spontaan zin in een ijsje! Een heerlijke zomerse kaart en uiteraard weer helemaal in Wendy stijl versierd, knap hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is het geworden Wendy en ja het is goed freubelen nu met deze temperatuur.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het weer een plaatje, Wendy! Ook ik vind e kleuren erg mooi, maar jouw afwerking al net zo.
    Is het niet een idee om dat frantage te verwerken als je je kaart in een pizzadoos o.i.d. legt? Ik gebruik het zelf niet, maar spuit wel met inktjes enzo en dat werkt fantastisch! Deksel omhoog, scheelt een hoop rommel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart, mooie kleur, heel lief ook. Groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wendy,

    Wat is het weer een prachtige kaart en zo leuke kleuren combinatie die je hebt gebruikt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Wendy wat is je kaart weer super de super, echt helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi aangeklede kaart Wendy,ik blijf er naar kijken en je hebt gelijk wat de kleur groen betreft deze tint is erg fris,het was weer leuk om bij je langs te komen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtig kaartje.
    en wat een mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohhh....wat een supermooie kaart Wendy!!! Ik ben er weg van. Ook de kleur is geweldig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O maar dit is wel een hele mooie kleur groen en een prachtige zomerse kaart, lekker veel details, schitterend Wendy.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig zeg! en zo zomers.... helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In een woord weer wat een BJOETIE echt stunning Wendy kan niet anders zeggen,en dat kleurtje wauw!!!!



    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DMCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf! Mooie kleuren zo, dat mintgroen maakt het lekker fris! die veertjes met de stippen zijn superleuk hierbij! Erg mooi gemaakt, Wendy!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi gedaan weer Wendy, en inderdaad ijsjes is wel echt een zomergevoel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt!!! Ik heb niets met die kleur groen, maar zoals jij het hebt verwerkt is het toch wel super zeg!!! Moet ik toch eens die velletjes tevoorschijn halen ;-)Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. very lovely creation

    Thanks for joining us at
    Stamping Sensations

    Francesca x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a fabulous creation! Thanks for joining us at Stamping sensations for our Wings and Things and a Touch of Vintage theme!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie frisse zomerkaart. Heerlijk veel leuke details. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Wendy
    wat zijn je laatste kaartjes weer prachtig zeg en zulke mooie modelletjes.
    ik vind deze creatie ook weer helemaal het einde en heb hem even vergroot om alles goed te zien.
    de groene kleurtjes zijn subliem en de strik.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart Wendy! Mooie zachte kleuren heb je gebruikt! Dank je wel voor het meedoen met de KIC! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een beauty wendy.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC>
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wendy

    Wow!!
    Ik ben helemaal sprakeloos!!
    Dit is echt een pracht kaartje!!
    Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat een schitterende kaart Wendy! Super mooie details en wat een mooie kleur groen. Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Very cute cards - love the green tones a lot! :)
    Have a nice day...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi Wendy, I visited your blog and saw your cards right, you know I do not know which one to choose they are all beautiful ... you're really talented, it will be a pleasure to follow you ... A big hug

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw wat een prachtige kaart!
    Erg mooi gemaakt, mijn complimenten

    Bedankt dat je meedoet met de challenge van Kaartjes-Inspiratie-Challenge

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hij is echt gaaf Wendy, je hebt ook super kleuren gebruikt en de details zijn weer helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beatyful card, very nice colors you have used. Thanks for joining us at Fussy and Fancy.
    Hugs Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Wendy,
    Just popping over to Congrat you on being a Top 3 winner over at Inky Chicks :) I wanted to come & see your design, which btw is gorgeous. Tilda looks wonderfully coloured & gorgeous. I love the colour combo & all the layers. Simply beautiful. Thank you so much for sharing. Hugs, Lisa.

    P.S Would love for you to come, visit & like. Why not enter the DT Call? :)

    Dreamtime Designs: www.etsy.com/shop/DreamtimeDesigns
    Blog: http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au (Blog Candy)
    Facebook: www.facebook.com/DreamtimeDesigns
    Twitter: https://twitter.com/DreamtimeDsigns
    Pinterest: http://pinterest.com/LisaWDesigns
    Dreamtime Designs Craft Challenge: http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au (DT Call)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Schitterende kaarten maak je Wendy, dit wil ik echt niet meer missen. Ben je volger geworden. Super mooi allemaal! Zoveel moois op je kaart te zien en prachtige kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oooooooooooooooooooohhhhhhh wat een bjoetie Wendy!! Ik kijk mijn ogen uit en ook zo mooi in groen en bruin. Schitterend. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige zomerkaart. Heel leuk in deze kleuren.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen