zondag 15 september 2013

Tilda with winding flowers


Hallo Allemaal!

Ondanks het herfstachtige weer van de laatste dagen wil ik jullie toch graag een zomers kaartje laten zien. Hiervoor heb ik de Magnoliastempel "Tilda with winding flowers" gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met mijn Prisma's en heb de bloemetjes versierd met stickles. Ik heb Tilda uitgestanst met een mal van Spellbinders.  De vorm is van de kaart is een mal van Go-Kreate, de tags zijn een Doohickey van Magnolia en de vlinders zijn van Sizzix
Verder de kaart bewerkt met witte acrylverf en een paperdistresser.Verder de kaart bewerkt met witte acrylverf en een paperdistresser. 

Als versiering heb ik bloemen, kant, parels, besjes, takjes en lint gebruikt. Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en ik kijk al uit naar jullie reacties! Een hele fijne week verder!
Liefs,
wendy

Hanna and Friends - special cardform
Wild Orchid - add a diecut
You, me and Magnolia - 3 kleuren papier

45 opmerkingen:

  1. Wow, wat een bjoetie is dit zeg. Zo lekker veel details en zulke mooie kleuren. Lief plaatje mooi ingekleurd en alle kleuren zorgvuldig bij elkaar gezocht, ik vind het een dikke 10 waard hoor!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I recently came across your web site and have been reading loads of posts of yours. I just thought Id add a quick comment and let you know that you have got a genuinely nice blog. Ill watch out for updates from you!
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Wendy, wat een schitterende kaart,helemaal toppie.
    Mooie kleuren, mooie details en vooral mooi gekleurd.
    Leuk dat je meedoet met YMAM.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh prachtig!
    Wat een super mooie kaart, kleuren en details!
    Weer een toppertje hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge wat een kunstwerkje zeg, ziet er prachtig uit!
    groetjes, Hennie
    www.kreatrends.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat een mooi kaartje Wendy.
    Lieve kleurtjes en prachtige details!
    Eeen geweldig mooi geheel!
    Groetjes, Agnes

    Leuk dat je met ons meedoet bij YMAM. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat is die weer gaaf Wendy!!! Super van kleur en wat weer een geweldige details, top!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a pretty card,lovely colours and fab details!
    Hugs,
    Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vrolijk kaartje! Prachtig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een waar feest om naar dit schitterende kaartje te kijken Wendy, een echte beauty! Prachtig gedaan, ik kan er niets anders van maken, van mij ook een tien met een griffel!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat mooi, mooie details en Tilda is prachtig ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. T'is weer een plaatje Wendy!! Mooie kleuren en weer zoveel leuks op te zien :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kasrtje, en prachtige kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaart!!! prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart in vrolijke kleuren. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend kaartje, heel mooi en lief.
    Heb een leuke candy op mijn blog staan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem schitterend Wendy,zó mooi met dat parelrandje rond de mal en Tilda is weer prachtig ingekleurd,dit is smullen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Wendy! Mooie details, en de kleuren zijn ook top!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje Wendy. Ik vind het een supermooie kaart. Prachtige details en alles past zo goed bij elkaar. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy, Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt. Heerlijk die mooie vrolijke kleuren word ik vrolijk van met dit druilerige weer.

    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw!!! Ik weet niet waar ik eerst moet kijken. Wat een prachtige kaart Wendymet zoveel mooie details. Tilda is ook schitterend ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Wendy wat heb je dit supermooi gemaakt, werkelijk prachtig, ik kijk mijn ogen weer uit, zo mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is hij weer GE-WEL-DIG Wendy! Mooie kleurtjes, heerlijke ditjes en datjes, ... SUPER!!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai meis, wat een plaatje weer! Super mooi zoals je alles op elkaar hebt afgestemd, leuk kreukellint ook! Veel succes met de challenges, voor mij ben je een winnaar!! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wendy,
    Zoals altijd een hele mooie afgewerkte kaart!! Mooie kleuren, als ik het goed zie oud roze en petrol blauw. Volgens mij zie ik ook de takjes van Action, die gebruik ik ook wel eens. Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwwww dit is ook weer een plaatje veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt! Prachtig hoe je alles zo mooi combineerd, helemaal super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wendy,
    Blogger doet af en toe wel raar hoor, gister een heel verhaal bij je achter gelaten en omdat ik nog even naar je prachtige kaart wilde kijken, dacht ik je hebt toch wel meer als drie reacties!! stond de mijne er helemaal niet bij? En je hebt weer zo'n schitterende kaart gemaakt, dus poging nr.2.
    Je kaart is weer helemaal te gek!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je er weer een kunstwerkje van gemaakt, Wendy! Op en top qua afwerking en wat een mooie kleurtjes, fijn juist met dat weer van nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje! Ik vind de kleuren echt super mooi!Allemaal leuke details! Bedankt voor het meedoen aan YMAM!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wendy , wat een prachtige kaart !! Ik vind het heerlijk om nog een zomers kaartje te zien. Voor je het weet is de zomer echt voorbij. Tilda is supers ingekleurd en ik vind ook de kleuren die je gekozen hebt erg mooi. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een schitterende kaart! Een heel leuk model, mooie kleuren en geweldig versierd! Super mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wendy
    Dit is een super prachtige kaart met hele mooie zachte kleuren. Al je werk ziet er trouwens prachtig uit. Je hebt er een fan bij hoor.
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi Wendy.
    ik ben weer terug en ik ben sprakeloos bij het zien van jou laatste creaties.
    wat mooi vind ik ze en wat een prachtige afwerking van alles.
    liefs van je grote fan An

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw Meid!

    Wat een schitterende creatie.
    Je hebt me omver geblazen :-)

    Lieve groetjes han

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je kaart is een plaatje!! Heel mooi vind ik 'm. En we kunnen wel weer wat zomer gebruiken na de afgelopen week. Heb nog helemaal geen zin in kou, maar ja, dat heb ik niet voor het zeggen en dat is eigenlijk maar goed ook. Wie weet dit weekeinde nog een beetje nagenieten....

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow Wendy wat heb je weer een gave kaart gemaakt,super kleurtjes.Gewoon in een woord Fantastisch!!!!!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi sweetie this is just stunning, love the colours that you have used, thank you for joining us at WOC this time hugs Pops xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat ik ervan vind vraag je ................ schitterendddd , wat een prachtige zomersekaart heerlijk hoor die vrolijke kleurtjes !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je vraagt wat wij er van vinden? In 1 woord schitterend. Zo lekker zomers nog. Het doet me denken aan een ketting die we vroeger van madeliefjes maakten. Heb het allebei mijn kleindochters geleerd. Alleen de jongste stak iets te fanatiek en raakte gelijk haar duimpje. Huilen tot de andere kant van de wijk.
    Later viel het best wel mee. Maar ze zag bloed en oh wee .....
    gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een fantastisch mooi kaartje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hej hej,
    Als dit geen top - wendy - kaartje is dan weet ik het niet meer.
    Heerlijk , lief!
    En de kleuren kloppen weer helemaal met de rest van de opmaak.
    super!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen