maandag 28 oktober 2013

Noel


Hallo lieve bloggers!

Eindelijk kan ik weer op Internet, wij hadden namelijk een virus op onze computer en dan kun je dus echt niks beginnen. Hierdoor loop ik ook iets achter met bloggen helaas maar gelukkig is het probleem inmiddels opgelost. Ik wil jullie vandaag graag mijn eerste kerstkaart van dit jaar laten zien. Dit schattige afdrukje heb ik van mijn vriendin Marianne gekregen en weet even niet van welk merk het is. Ik vind hem in ieder geval erg schattig en heb het afdrukje ingekleurd met mijn Prisma's.


Ik heb stansjes gebruikt van Lala-land (vlaggetjes), Marianne Design (kerststerren, hulsttakjes en vierkante vormen), Spellbinders (tekstlabel) en Joy!Crafts! (randjes en hoekje rechtsboven).
Ik heb de kerststerren versierd met Snowtex, wat een leuk spul is dat! En hier en daar wat acrylverf en distressinkt gebruikt. Langs het afdrukje heb ik wat ijskristal geplakt voor een winters effect.

En nu op naar de volgende kerstkaarten, heb er nog heel wat te gaan! Schieten jullie al op met de kerstkaarten?
Ik wens iedereen een hele fijne week en tot blogs!

Liefs,
Wendy

Sweet Stampin - Wood, trees or leaves
Stamping Sensations - october challenge
Incy Wincy -Red and white
7kidschallenges - Anything goes
Hanna and friends - Anything goes

50 opmerkingen:

  1. ik vind hem heel erg mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje
    Groetjes Margeet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie en wat een lieve stempel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en wat een warme kleuren.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje Wendy!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Wendy, wat een supermooie en gave kaart is dit weer geworden! En hoe ver ik ben met kerstkaarten? Nog geen één! Ik hoop de komende week en het weekend er aan te beginnen!
    Jij hebt in ieder geval je eerste voor deze kerst klaar!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat is hij mooi Wendy, prachtig gewoon. Je hebt allest tot in detail afgewerkt, dit is fijn wakker worden..hihi..Ik vind die witte besjes echt heel leuk op deze kaart, top...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Wendy.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ze allemaal zo worden dan ga je het wel heeeel druk krijgen Wendy, wow wat een schitterende kaart met heel veel moois om te bewonderen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kerstkaart Wendy!
    vervelend zo'n virus...gelukkig kun je weer bloggen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooie kaart Wendy, en wat een schatje zeg de stempel.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie eerste kerstkaart! Zoveel op te zien en zulke mooie kleuren ook! Wat een leuke besjes zijn dat en de acrylverf hier en daar geeft een leuke effect, net als de het Snowtex spul. Ga je ze allemaal zo gedetailleerd maken ;) want dan ben je nog wel even bezig, Wendy! Ik ben dit jaar voor het eerst begonnen met het hele jaar door af en toe wat te doen aan kerstkaartjes en zo bevalt het me veel beter. Ik zit nu 35.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Wat een super schatje is dit zeg!!! Prachtig weer met al die details en de kleuren zijn helemaal goed! Blijft toch mooi!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gezellige kerstkaart, er is zoveel op te zien, nu maar hopen dat wij met kerst ook lekker sneeuw hebben. Ik schiet al lekker op met de kerstkaarten, groet hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je eerste kerstkaart is een feit, want hij is echt prachtig, ik hoop dat er nog meer komen? zoja, ik kan niet wachten op de mooie creaties!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt,leuke stempel en weer zoveel moois te zien, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhh wat een dotje. Geweldig ook die sneeuwballen op je kaart!! Tis een mooi geheel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, wat een beauty is dit, mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super creatie weer meis! Het afdrukje is inderdaad zo schattig he! Je hebt hem ook weer zo mooi ingekleurd, mijn complimenten hoor. Uiteraard is de aankleding van je kaart ook weer helemaal top! Het begin is er met je kerstkaartjes! Kan ik nog steeds niet zeggen...oeps... Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy wat een super mooie kerstkaart, mooi van kleur en zoveel op te zien. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Wendy wat een prachtige kaart! Je stempel is echt zo mooi ingekleurd! Heerlijke kleuren en leuke embelishments, super!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So many gorgeous embellies, very pretty creation. Thanks for joining our challenge this week, good luck, Hugz Suzanne Sweet Stampin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje Wendy, prachtige kleuren!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This looks great Wendy and thanks for joining us at Sweet Stamping this week
    x catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohw, wat een scheetig kaartje. Echt een dotje. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Wendy wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schitterende kaart en wat een super mooie kleuren ja die de digi is top groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een super gave en mooie kaart weer Wendy en schitterend ingekleurd met de prisma potloden.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ohhh wauwww Wendy wat een super lief en mooi kaartje
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje, je bent al begonnen met kerstkaarten.....(ik ben gewoon laat....)
    Het is een geweldige kaart geworden!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. So cute! Thanks for joining us at Stamping Sensations this month and Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wendy , wat een super schattige kerstkaart !! Wat zijn die kleine witte bolletjes ?? Jouw vraag ga ik eerdaags beantwoorden hoor. Eerst morgen een dagje naar Utrecht. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Met bewondering gekeken naar al je details, wauw wat een beauty zeg en wat een gave afbeelding!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een dotje is het!!!
    . Een geweldig geheel met zoveel leuke details er op verwerkt! Top!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, dez is weer prachtig. Leuk afdrukje heb je gekregen en er een schitterende kaart mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauuwww Wendy, wat een bjoetie!!! Ik ben al heel lang niet meer langs geweest en heb even uitgebreid lopen neuzen maar wat een plaatjes allemaal, schitterend!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lovely shade of red on this card. Love all the touches of "Snow" too. Thanks for joining us at Incy Wincy Designs this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Eeen pracht van een kerstkaart Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Absolutely amazing frosty card.
    Thank you for joining us at Sweet Stampin` “Wood, Trees or Leaves” Challenge and we hope to see you again soon.
    Hugs
    Natali

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw wendy wat prachtig..

    Ben gewoon sprakeloos..
    Geweldig.

    Liefs Han

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hej Wendy,
    Wat een heerlijk aaibaar snoepie!
    Je weet 'm zó mooi in te kleuren dat ie wel van mohair lijkt!
    Hoe ver we zijn met de kerstkaarten? Ha ha Ha.
    Ik heb al een leuk opzetje voor Halloween.......... volgend jaar.
    Ik kreeg het niet op tijd af, dus dat gaat in de ijskast voor volgend jaar.
    Nu eerst maar eens in de kerst duiken.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wow... this so sttunning. So bretty. Love it so much. Thank you for joining us at Incy Wincy Challenge!
    Kaia, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Your card is gorgeous and so sweet! I love the embellishing around your image. Thank you for joining us at http://www.7kidscollegefund.com. Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Your card is so wonderful! Thanks for joining us at hanna & friends!

    Hugs Jasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige kaart Wendy! Er is een hoop moois en leuks op te zien mooie kerstkaart.

    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nou je eerste kerstkaartje mag er zijn hoor! Super leuk gemaakt! Fijne zondag!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een beauty, ik zal je mijn adres mailen ;) hahaha.

    Liefs, durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow Wendy wat een verschrikkelijk gave kaart zeg, ik kom ogen te kort. En je stempel wat een schatje zeg. Moet nog aan me kerstkaarten beginnen, door verschillende omstandigheden nog niet aan toegekomen. Maar ga er wel aan beginnen.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen