maandag 14 oktober 2013

Thank you...


Hoi Allemaal!

Bedankt voor de lieve reacties op mijn tutorial! Leuk dat jullie er ook zo enthousiast over zijn! Ik heb mijn kaartje met de Martha Stewart ornamentjes klaar en dit is hem geworden.
De basis van de kaart is een mal van Go Kreate en de vlinders zijn van Joy!, de hartjes en de swirls zijn een mal van Cheerylynn en de tag is van Magnolia. Het "strikje" onderaan het afdrukje is een (deel) van een mal van Memorybox.
Ik ben weer lekker aan de slag gegaan met Frantage en embossing enamel en de randjes zijn bewerkt met distressinkt. Ook heb ik de witte Martha Stewart vlinders gekleurd met distress inkt.
De bloemen van Tilda heb ik bewerkt met stickles, helaas is dat niet echt duidelijk op de foto.

Ik wil jullie nog even voorstellen aan Samantha, zij  is de dochter van mijn vriendin Marianne en is sinds enige tijd ook besmet met het scrapvirus! Ze heeft inmiddels helemaal haar eigen stijl gevonden en dat is "clean and simple". Ze maakt erg mooie dingen dus als je het leuk vind zou ik zeker eens een kijkje gaan nemen op haar blog. Deze kun je hier vinden.

Bedankt voor jullie bezoekje en tot blogs!

Liefs,
Wendy

Top Tip Tuesday -Flowers
MagnoliaMania - Pink and brown
Divas by design - 3 or more layers
Scrapcards Challenge - Flowers for you
Simply Magnolia - Flowes and lace
Cardmania - Pastel colours
Magnolialicious - shaped cards
YMAM - alles mag


44 opmerkingen:

  1. Een prachtig eindresultaat Wendy, leuk hoor de klei ornamentjes. Ben benieuwd of het ook op de kreadoe te bewonderen is.

    Lies Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie kaart.Zijn die stippeltjes met Frantage gemmakt ik zie het wel eens vaker voorbij komen maar vind dat ook wel leuk spul.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Wendy, lieve kleuren en leuke ornamentjes.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Wendy!! Ben er helemaal weg van.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, je klei ornamenten staat er weer prachtig bij! Mooi dat ze zo echt wit zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wendy het is weer beeldschoon!! lekker shabby en vintage, helemaal gaaf met de ornamentjes!
    Ik hoop dat ze er mee op de krea doe staan! Ik heb weer erg genoten van je mooie kaart!!
    Lieve groetjes van Gerie
    En als DT lid van Scr@p- Cards wil ik nog zeggen dank je wel voor het mee doen met deze schitterende kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer een plaatje Wendy. Ik vind het een supermooie kaart en de embellishments zijn geweldig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtiggg ,mooie creatie zeg , bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wendy.
    Ik vind hem heel mooi gemaakt.
    En de ornamentjes zijn erg leuk.

    Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge bij Scr@p Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O Wendy, wat is het weer een schatje! Zo mooi met die roze tinten en Tilda is erg mooi ingekleurd!
    Je hebt ook weer prachtige materialen gebruikt!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om na je tutorial aan de slag te gaan met dit fijne spul! Dit ziet er toch weer supergaaf en heel mooi uit! Je embellishments zijn super mooi en komen fantastisch tot hun recht op deze beauty!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende kaart, leuk dat je meedoet met de uitdaging bij YMAM>

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje! Mooie kleuren, de hartjes zijn ook erg mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, echt heel mooi, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een plaatje Wendy
    erg leuk zo met dat ornamentje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend mooi kaartje Wendy !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,
    Wat een bjoetie heb je gemaakt,hele mooie kleuren, lekker van alles te zien, super ingekleurd en leuk de embellies van klei..Ik ben daar ook mee bezig geweest maar..ik vind het echt niks..terwijl ik het bij iedereen wel heel mooi vind, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Wendy. Adembenemend. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Wendy,

    Weer een SUper kaartje!!
    Enne bedankt!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw Wendy wat is je kaart weer schitterend, echt een toppertje eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Wendy er zijn weer een hoop mooie dingen te zien en wat zijn die ornamentjes leuk.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi werkstukje weer... wat zeg ik? wat een mooi KUNSTstukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart met schitterende kleuren.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gemaakt, prachtige details en alles goed gecombineerd met de kleuren en het papier en de afbeelding!! Een bijzonder mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is really gorgeous! a big well done! Thanks for sharing with us and joining us at Divas by Design this week. Hugs, Mirella xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, what a stunning creation!!! So glad you shared it with us at Top Tip Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai meis, een pracht kaart weer, erg leuk dat je nu je eigengemaakte ornamentjes kan gebruiken, ze komen prima tot hun recht! Ook je strik onderin vind ik helemaal leuk! Echt een plaatje weer! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hej Wendy,
    Ademloos heb ik je creatie zitten bewonderen!
    Er is zóveel op te zien.
    Een héél hoog Lonne~gehalte!
    En lief dat je je volgers ook meteen even kennis laat maken met Sam's Stamptastics.
    Dikke knuf van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je je kaartje prachtig opgebouwd. Het is een genot om naar deze schitterende kaart te kijken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtige kaart weer Wendy en zo leuk met de klei ornamentjes.
    ik heb ook die klei en het weegt inderdaad niets.
    allen heb ik niet die leuke frames maar alleen bloemen.
    ik vind deze super leuk die jij hebt.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat een super mooie creatie! Ik ben er helemaal van van, zoveel mooie details en in een prachtige kleuren combi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh wat kunnen we de PC niet meer missen eindelijk eens een blogrondje maken en wat kom ik dan een mooie kaarten en tutorials tegen wat heb ik een hoop gemist probeer weer gauw bij je langs te komen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart Wendy, perfect voor onze challenge bij Simply Magnolia. Geweldig dat je meedoet.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  34. WAUW!!! Ik zit hier met mijn mond open te genieten van je prachtige creatie, Wendy!! Schitterend!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig hoor !! Gezellig dat je meedoet bij YMAM.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat een beauty Wendy!!! En wat heb je geweldige super gave details gebruikt, heerlijk om naar te kijken!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Wendy , nou je hebt mij zeker enthousiast gemaakt voor de klei !! Ik ga volgende week op de Kreadoe eens kijken of ik het kan vinden .... En wat een PRACHTIGE kaart !! Ben er helemaal verliefd op. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, Wendy wat is dit weer geweldig mooi geworden. Schitterend!
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Wendy

    Wat een beeldschone kaart met zoveel mooie details erop.....ik kan ernaar blijven kijken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen