zondag 17 november 2013

Let it snow

Hallo lieve bloggers!

Wat een donker weer was het vandaag zeg, ik vond het erg lastig om mijn kaart goed op de foto te krijgen.
Ik heb weer een kerstkaart gemaakt en dit keer met een wat oudere Magnoliastempel, ik vind deze nog steeds zo schattig!
De basis is een mal van Go Kreate en het leuke raampje, de kerststerren en de lantaarn zijn een mal van Marianne design. De kerstbomen (en swirls) rechts zijn van Magnolia en de kerstbomen bovenaan zijn van Tim Holtz. Verder heb ik lekker veel Snowtex, acrylverf en ijskristal gebruikt voor een wintereffect. En het bont op haar jas heb ik bewerkt met liquid applique.



Nou ik heb nog aardig wat kerstkaartjes te gaan maar ga dat absoluut niet redden hoor. Ik zag op een aantal blogs al series van dezelfde kerstkaarten voorbij komen. misschien dat ik dat ook nog wel ga doen en dan met wat minder bewerkelijke kaarten. Nu stuur ik niet iedereen een zelfgemaakte kaart maar ondanks dat heb ik er toch  nog wel een aantal nodig.

Verder heb ik nog een leuk nieuwtje over mijn onderstaande kaart, ben daarmee in de top 3 gekomen van The Dutch stamp chickies. Wauw voel me vereerd hoor!


Allemaal nog een hele gezellige avond en tot blogs maar weer!

Liefs,
Wendy

Stamping Sensations-Christmas
Simply Magnolia - Over the edge
Inky Chicks- Pearls and swirls
Magnolialicious - Winter theme
Divas by design - Something snowy
Hanna and friends -  glitter

45 opmerkingen:

  1. super mooi is je kaartje weer!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BRRRRRRRRRRRR hartje winter op je mooie kaart Wendy en proficiat met je top-plekje!!
    Ik maak wel alle kerstkaarten zelf en ben al maanden bezig maar zoals elk jaar is het weer een race tegen de klok aan het worden, ondanks de CAS en vrij simpele uilenkaartjes want ook daar gaat toch aardig tijd in zitten.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Wendy leuk gedaan met die kerstboompjes.
    Xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Wendy wat heb je dit weer supermooi gemaakt, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Super, wat een prachtige kaart, leuke digi en wat mooi al die verschillende kerstbomen en zo lekker winters afgemerkt, weer TOP..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje weer Wendy, heel leuk!
    groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, jij besteedt altijd zoveel aandacht aan jouw kaarten. En jouw inkleurvaardigheden, daar ben ik een beetje jaloers op (gezond jaloers welteverstaan (-:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Wendy. Lekker winters met al die sneeuw. Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Fijne dag. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kerstkaart, mooi met de sneeuweffecten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zou er zo zin in krijgen bij het zien van jou prachtige kaart.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooie kaart Wendy. Een echt winters tafereeltje. Heel mooi.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart is dit een plaatje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kerst-tafereeltje!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Wendy,
    Wat is je kaart weer prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem prachtig en of ik het ga redden weet ik ook nog niet jij bent echt niet de enigste groetenn\nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een prachtig tafereeltje heb je ervan gemaakt! Erg leuk en winters is het geworden.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele gave kaart en wat een prachtige kleuren zijn dit, waar haal je toch weer die heerlijke inspiratie vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een geweldig mooie Snowy kaart Wendy...ik vind hem prachtig!!! alles is weer met veel zorg bij elkaar uitgezocht en zo leuk Tilda zingend voor het mooie besneeuwde raam...zoooo winters.... super!
    Gefeliciteerd met je top 3...is altijd super leuk als jou kaartje gekozen word en niet de random.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Wendy,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd, en wat een prachtige kaart heb je gemaakt, echt heel mooi, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte met je top 3 plekje, je maakt ook prachtige dingen! Deze is ook weer erg mooi, schattig met de kleine carol singer. Heel mooi winter arrangement!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterende kerstkaatt. Je hebt een heel mooi kersttafereeltje gemaakt met alle mooie mallen en een lief Tilda. Ook een mooi effect met alle sneeuw! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik blijf dit ook een superleuke stempel vinden hoor Wendy :-).
    En wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt. Heerlijk winters!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart Wendy, leuk dat sneeuweffect
    Gefeliciteerd met je Top 3 plek.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Wendy !!!!!
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Wendy,

    Wat een prachtige kaart is dit weer en zo mooi gemaakt en nog gefeliciteerd met je top 3 plaats .
    Is het nog gelukt met FB?

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je top 3 notatie. Het kaartje van vandaag is ook erg leuk gemaakt hoor. Echt een pareltje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai dinnetje, wat een topkaartje weer, zo leuk met het venstertje! en al die sneeuw...brrrr! Laat dat nog maar even uitblijven tot 1e kerstdag hoor! Ik weet nu al wie je heel blij zou maken met dit kaartje....deze Tilda is met stip de lieveling van mijn moeder! hihi! Je kleurwerk is weer helemaal top! Enne...van harte met je top 3 plaatsing, dik verdiend! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi kaartje weer Wendy.
    Lekker kerstig en winters!
    Ben ook wat kaartjes aan het dupliceren, red het ook niet dit jaar maar sommige mensen verwachten gewoon een zelf gemaakte kaartj dus dan maar zo :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. prachtige kaart! wat een mooie kerstsfeer heb je op je kaart verkregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig, wat een prachtige kaart! Heel mooi tafereeltje.
    Ook ik haal het niet met de kerstkaarten. Maar ik stuur al jaren niet meer iedereen een zelfgemaakte kaart. Alleen degenen waarvan ik weet dat ze het waarderen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig kersttafereel, de sfeer komt er al goed in zo! Is ook al lekker aan het sneeuwen op je creatie, gelukkig buiten nog niet, maar zo geniet ik er wel van!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is beautiful! Love all the embellishments! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you again next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hoi Wendy
    wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt en ik heb ze even vergroot om alle mooie en leuke details goed te kunnen zien.
    toppie weer en echte binnenkomers.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind je kerstkaart prachtig , Wendy !! Je hebt lekker veel stanzen gebruikt .... En die Tilda blijft idd. erg leuk ; ook mooi gekleurd. SUCCES met de kerstkaarten-productie !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kerstkaart Wendy leuk gedaan met die kerstboompjes. Gefeliciteerd met het behalen van de top 3 en suc6 met het maken van de kerstkaarten.

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow, hij is weer prachtig hoor! De winter straalt me gewoon tegemoet met al die sneeuw. De kerstbomen zijn ook zo leuk. Die 'moet' ik ook nog eens aanschaffen. Gefeliciteerd met je top 3 plekje, het is dan ook een supergave kaart.
    Succes met je kerstkaarten en geniet van je weekeinde!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I love your choice of image, beautiful details and the design too, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hi Wendy, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige bewerkelijke kaarten maak jij. Dit is ook al weer zo'n plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen