zondag 10 november 2013

Tilda in Sepia


Hallo lieve bloggers!

Vandaag wil ik jullie een herfstkaartje laten zien met een afdrukje in sepia. Ik had deze kleurtechniek al zo vaak gezien en vind het een erg mooi effect geven. Ben toen zelf ook maar eens gaan uitproberen met mijn Prisma's en ik moet zeggen dat het niet echt eenvoudig is. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden, ik heb met 3 verschillende tintjes ingekleurd. Ik vond het wel leuk om de hele kaart een beetje in deze tinten te houden.

Ik heb distressinkt gebruikt op de randjes (vintage photo) en aardig wat witte embossing enamel (Stampendous). Het frame rondom het afdrukje is een mal van Sizzix en de bloem en swirls zijn Doohickeys van Magnolia. Links bovenaan heb ik een Creatable van Marianne Design gebruikt. Als laatste nog wat witte acrylverf hier en daar om de kaart af te werken. 

Ik wil jullie allemaal  hartelijk bedanken voor de super lieve reacties op mijn vorige kaart, dat blijft echt een feest om te lezen!

Een hele fijne week verder!
Liefs,
Wendy

DutchStampChickies - Recept
Simply Magnolia - anything goes
TopTipTuesday - seasons
CharismaCardz- anything goes

45 opmerkingen:

  1. Ohhh wat beeldschoon in Sepia dit heb ik nog nooit gezien!!! prachtig joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Wendy. Heel mooi gekleurd in die sepia tinten. Lijkt me inderdaad niet gemakkelijk maar jij hebt het schitterend gedaan.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat sepia kleuren is je heel goed gelukt.En de kaart is ook weer heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Wendy wat laat je weer een juweeltje zien!!! Super van kleur, geweldige details, bijzonder mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty van een kaartje weer Wendy. Geweldig zo in het sepia....supers!!! Ik zie dat je meedoet bij DSCC maar ik zie jouw kaartje niet bij de deelnemers staan???? Is er misschien iets niet goed gegaan.....wil je het dan nog eens opnieuw proberen?
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Heel leuk dat je weer eens iets anders probeer en helemaal in het sepia is net als een kaart helemaal in het wit, nog helemaal niet zo gemakkelijk!! Maar volgens mij is voor jou ook geen berg te hoog...en het resultaat is schitterend! en prachtig staat het witte frantage enamel, en de overige details!! Ik geniet weer volop bij je op de maandag morgen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!! wat een schitterende kaart Wendy!!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy,

    Wat is dit mooi zo zie je maar dat je niet veel kleuren nodig hebt om een schitterende kaart te maken ik vind hem prachtig Wendy heel mooi gedaan hoor!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig, mooi in de sepiakleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yesssss.......ik zie je hoor!!!! Fijn dat je meedoet!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan hoor!!! Ik vind je afwerking werkelijk schitterend!!!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Wendy! Knap dat je dan weer eens iets anders hebt gedaan en dan met zo'n geweldig mooi resultaat!! Je hebt alles er zo fantastisch mooi om heen gemaakt, de frantage, de details, het klopt aan alle kanten! Heel gaaf gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat supermooi om je afdrukje in sepia te kleuren. Nu kan ik al helemaal niet mooi inkleuren dus vind ik helemaal knap... Schitterend kaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig in sepia, echt heel mooi. Mooie details allemaal, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,
    Dat ziet er prachtig uit, wat mooi om alles in sepia te houden,superss..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, mooi hoor die sepiakleur. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card so pretty and love the sepia, Thanks for Playing along with us this time at Top Tip Tuesday Challenge, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw zeg echt een super mooie kaart zeg!!!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai meis, wat een beauty weer, knap stukje kleurwerk hoor, heel mooi zoals je het licht en donker hebt overgebracht. Super versierd weer uiteraard! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige mooie kaart... Super!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Wendy, erg mooi. Super ingekleurd hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenges van Simply Magnolia en DSCC.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwwwww Wendy
    wat een super mooi kaartje en wat knap ingekleurd

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. schitterend gekleurd, knap gedaan. prachtig kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Wendy wat is dit weer supermooi, echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maar één woord voor, prachtig Wendy. Echt, wow, wow, wow!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig mooi kaartje Wendy, prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een beauty Wendy! heel mooi gemaakt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er heel gaaf uit zeg! Erg mooi deze herfsttinten. En dat je kaart mooi aangekleed is, spreekt inmiddels voor zich haha!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat maak je er toch altijd veel werk van en allemaal zo mooi op elkaar afgestemd. Ik vind het weer om van te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauwie! Ik word er gewoon stil van... PRACHTIG!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wendy , ik vind het prachtig zo alles in sepia kleur. Het afdrukje heb je mooi ingekleurd. Het is een erg gave kaart. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou Wendy, ik vind dat je dit fantastisch mooi gemaakt hebt, wat een plaatje!
    Liefs Hanny
    Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi Wendy
    je zal toch maar de gelukkige zijn die zo,n prachtige kaart krijgt als deze.
    wow, wat schitterend.
    ik heb deze techniek ook gedaan en vind het zo leuk om hem eerst met wit in te kleuren en dan met de andere kleurtjes.
    maar deze is echt het einde.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw wat heb je dat mooi ingekleurd zeg!! Supergoed gelukt hoor! Je kaart is ook helemaal top in die sepiatinten. Genieten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een super mooie kaart! Prachtig gemaakt in de sepia tinten! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. this is gorgeous
    Thanks for joining us this week over at Charisma Cardz challenge blog.
    Good Luck with the challenge
    Hugs
    Marie (A Charisma Gal)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jeetje Wendy,
    Wat gaaf!!! Wat een werk!
    En erg cool met die kleuren.....


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw wat een prachtige kaart schitterend gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een plaatje weer Wendy! Hij is prachtig! Leuk dat je meedoet met de challenge van DSCC, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben via via op jou blog terecht gekomen. Wat een prachtige kaartjes maak jij zeg. Een tikkeltje vintage en daar hou ik ook wel van. Mijn complimenten en ik kom sel weer eens even kijken op je blog. Groetjes, Ilonka.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow, Wendy wat schitterend gedaan zeg, echt een beauty geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. WOW...your creation is utterly gorgeous :0)))

    Thanks for playing with us at Simply Magnolia ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ohhh Wendy dit is zo zo schitterend , heerlijk die kleuren !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen