maandag 23 december 2013

Fijne feestdagen!!

 Hallo allemaal!

Vandaag kan ik jullie eindelijk mijn laatste kerstkaartje laten zien van dit jaar, ik heb hem nog op de valreep afgekregen gelukkig. Van mijn vorige kaart heb ik uiteindelijk een serie gemaakt en dat was echt ideaal, zo kon ik mijn voorraad sneller aanvullen. Maar deze keer is het toch weer een Magnoliakaart geworden. Voor de basis heb ik een Go Kreate mal gebruikt en verschillende merken designpapier. Tilda heb ik ingekleurd met mijn Prisma potloden.


Voor het sneeuweffect ben ik lekker in de weer geweest met Snowtex, witte acrylverf en Liguid Applique. Verder heb ik de kaart versierd met bloemen, kant, parels, belletjes en takjes (van de Action).

Dit is mijn laatste kaartje van 2013 en ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen en een heel gelukkig en creatief 2014! Ik kijk alweer uit naar al jullie mooie creaties in het nieuwe jaar!
Ook wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties van het afgelopen jaar, het blijft toch altijd weer een feest om te lezen!

Veel liefs,
Wendy

Creatieve Zebra-Kerst
Cardmania-Winter wonderland
ABC-B for blue, bows & bling
Tilda's town- Xmas
You,me and Magnolia-Christmas time

36 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Wendy.
    Voor jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2014.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, je kaart is schitterend!!! Prachtige scene heb je gestempeld en super ingekleurd! Hele fijne feestdagen ook aan jou toegewenst! En een heel goed en creatief nieuw jaar natuurlijk! Dat we nog lang van elkaars kaarten mogen genieten ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww wat weer een beauty, schitterende vorm, prachtig van kleur en geweldige details!!!

    Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai dinnetje, en laat ik nu toch de gelukkige zijn die deze pracht kaart mocht ontvangen! Wauwie, ik was er gewoon stil van, zoveel schitterende details en het kleurwerk! echt om je vingers bij af te likken! Je bent echt uniek, het is een echte Wendy kaart! Heel veel succes met de challenges, het zal me niet verbazen of deze pracht creatie belandt weer in de top 3! Tot snel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige afsluiting ik vind hem super jij ook hele fijne feestdagen en ik hoop elkaars kaarten nog heel vaak te kunnen bewonderen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart, echt heel mooi, lekker winters. Ik wens jou ook een heel gezond en creatief 2014 en hele fijne feestdagen, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    Wat een prachtige afsluiter heb je gemaakt, prachtig ingekleurd en afgewerkt, wens je hele fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een beauty Wendy. Heel mooi gekleurd ook. Ik vind 'm prachtig.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige en heerlijk winters tafereel, Wendy!! Daar zou ik ook wel willen staan.....hahahha!!
    Fijne Kerstdagen!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, hele leuke kleuren en een leuke stempel.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Wendy en ik las al wie er super blij mee is...en terecht!!
    Fijne dagen en een goed 2014!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, je sluit af met een schitterende kaart!
    Verder wens ik jou ook hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en creatief 2014.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw je kaart is weer schitterend Wendy, supermooi vind ik hem. Wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe en op naar een top 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Wendy, wat een schitterende creatie is dit, prachtig gemaakt hoor. ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen toe, geniet er lekker van en uiteraard alvast alle goeds en vooral veel gezondheid in 2014.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, and what a delightful image and shape you have created. Thanks for joining us at ABC Challenge, Merry Christmas, Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldig mooi kaartje Wendy

    Hele fijne kerstdagen toegewenst
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is erg mooi Wendy!

    Fijne kerstdagen !

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een schitterende kaart!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een 'cool' kaartje. ;o) Prachtig gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card, fabulous layout and details. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy,
    Ik ben nog helemaal niet op je bloggie geweest, je hebt weer een prachtige kaart, ik hoop dat je met je gezin mooie kerstdagen hebt gehad en ik wens je een goede jaar wisseling en weer heel veel moois te zien hier op jouw blog! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card. Lovely colors and details. Thanks for joining us at Tilda's Town.
    Hugs Babi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf kaartje weer!!!
    Hopelijk hebben jullie heerlijke dagen gehad.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is gorgeous. Love the scene you have created, beautiful colouring and layout. Thanks for playing along at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig Wendy echt een toppertje.
    Fijne feestdagen
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi! Wat een geweldige stempel is dat ook, zeg, en zeker ook met deze leuke achtergrond. Geweldig! Een lekker winters plaatje zo!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful. Great masking and great design!
    I wish you a Happy New Year!
    Thank you for taking part in the Tilda's Town challenge blog this week. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hej Wendy,
    ik heb 'm in het echt gezien bij Marianne.
    Dat is er weer één waar je stil van wordt.
    Jullie ook een héle fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014.
    Liefs van Robert en lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wens jou alle goeds voor 2014 met veel creativiteit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. de beste wensen Wendy voor 2014 en wat een bjoetie van een kaart weer.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kerstkaarten heb jij gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterend Wendy! Mooie kleuren, kom maar op met de winter!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart Wendy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen