maandag 9 december 2013

Health & Prosperity


Vandaag wil ik jullie graag een ander soort kaartje laten zien dan jullie normaal van mij gewend zijn. Ik heb dit keer geen Magnolia of ander afdrukje gebruikt maar de tekst als middelpunt gehouden. Zo'n zelfde soort kaart heb ik een tijd geleden al eens gemaakt voor de verjaardag van Marjan maar dit is de kerstversie. Er zijn een aantal mensen in mijn omgeving, waar ik een kerstkaartje voor wil maken, die niet van Magnoliakaarten houden, nu maar hopen dat deze in de smaak valt! De basis van de kaart is van kraftpapier en daarnaast heb ik een stukje kerstpapier van Imaginisce gebruikt en een stukje ribbelkarton.


Verder heb ik de kaart versierd met kant, parels, bloemen en takjes. En hier en daar wat witte acrylverf en Snowtex op de bloemen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd om te bloggen maar ik hoop deze week weer een bezoekje aan jullie blogs te kunnen brengen. Allemaal een fijne week!

Liefs,
Wendy

35 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt. Ook hier weinig tijd om te bloggen op het moment, maar probeer af en toe toch wat reacties achter te laten bij deze en gene. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ik hou daar wel van! Ik heb het ook wel eens gedaan, de tekst als middelpunt. Pakt goed uit hé?! Ik vind deze kleurcombi prachtig! En zo rustig geheel terwijl er toch genoeg op te zien is, ik ben er weg van!!! Het is overal druk hé!? Tijd van het jaar... Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai dinnetje! Wat leuk om weer zo'n pracht kaart op je blog te zien verschijnen! Ik vind hem helemaal mooi hoor! Ook deze stijl gaat je prima af! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Creatief hoor, hele mooie kaart. Mooie kleurcombinatie ook, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook zonder afdrukje is dit een prachtige kaart Wendy. Ik vind 'm supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Wat supermooi, leuk de tekst als middelpunt en heel veel moois op je kaart verwerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje! mooi met al die kantjes en dat kraft in combinatie met rood en wit is helemaal super! Vind het zo'n leuk vintage-sfeertje hebben!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy
    Anders dan anders maar wel heel erg mooi .
    Prachtige kleuren en erg leuk met al dat kant .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook zonder Magnolia weet je er een waar kunstwerkje van te maken: ziet er geweldig uit!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die is super zeg!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel een hele andere Wendy, maar wel een schitterende kaart vintage kaart, romantisch en snowy, hihi. Prachtig gemaakt en zeker 1 om te onthouden en ik heb er weer van genoten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een prachtig kaartje Wendy, heel stijlvol!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw Wendy prachtig, van mij mag je meer van dit soort kaarten maken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel wat anders van je maar daarom niet minder mooi. Ik vind het een prachtige kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeeeel mooi Wendy,ook elegant zo deze kerstkaart.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad iets heel anders dan je normaal maakt maar oh wat is dit weer mooi Wendy, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi gemaakt, prachtige materialen gebruikt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Héél mooi Wendy, goed opgelost om op deze manier toch mensen een mooie zelfgemaakte kaart te sturen. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi! wat een romantische stijl met al die kantjes en bloemetjes. zelfs zonder afbeelding krijg je een pracht van een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart weer Wendy
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kaart! ik ben er helemaal weg van, heel sfeervol en elegant! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat weer een beauty Wendy, schitterend, weer zo anders zonder afbeelding, maar prachtig!!! Gefeliciteerd met je top 2 plekken!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Wendy,

    Wat een leuke kaart!!
    Ook zonder afbeelding is het duidelijk een "Wendy kaart"!!

    liefs Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig Wendy!! Prachtig zoals je al die mooie details verwerkt hebt. En inderdaad niet iedereen is gecharmeerd van Tilda en dan is dit een geweldig alternatief. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou Wendy , ik denk dat deze kaart zeker in de smaak zal vallen !
    Juist erg leuk om de tekst als middelpunt te doen.
    Fijn weekend !
    Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Wendy, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hej Wendy,
    Zelfs zonder afzender zie je dat ie bij jou weg komt.
    Bij ons is een soortgelijke op de mat gevallen; geweldig!!!
    Deze ga ik zeker een keer "liften" .
    Robert was er ook helemaal weg van.
    Helaas ben ik zelf dit jaar niet aan zelfgemaakte kaartjes toegekomen.
    Voor volgend jaar hoop ik mijn leven te beteren.

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt er een bijzonder mooie kaart van gemaakt. Zoveel mooie details er op verwerkt. Prachtig hoor.
    Ik wilde je gelijk Prettige Kerstdagen toewensen en een gezond-knutsel-2014. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een bijzonder mooie kaart met al die kleine details. Prachtig gemaakt. Ik wilde je gelijk Prettige Kerstdagen toewensen en een gezond-knutsel-2014. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Erg mooi geworden deze, Wendy! Leuk met al die stofjes/kantjes en ook geweldig zo in het rood met wit! Super!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen