zondag 2 februari 2014

Blogpauze

Hallo Allemaal!

Sorry dat jullie al een tijdje niks van mij gehoord hebben, de laatste tijd kom ik absoluut niet aan scrappen en bloggen toe. Ik ben namelijk ontzettend druk met mijn werk (cursussen) en helaas kan ik niet alles tegelijk. Daarom heb ik besloten om even een blogpauze in te lassen. Natuurlijk hoop ik snel weer terug te zijn met een nieuwe creatie en weer lekker tijd te hebben om jullie blogs te bezoeken.

Ik wens jullie allemaal veel knutselplezier en hopelijk tot snel!

Liefs,
Wendy

20 opmerkingen:

  1. Dat je dan geen tijd hebt is heel begrijpelijk, ook nog in combinatie met je gezin zal het veel zijn. Succes met je cursussen en tot blogs dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zien je vanzelf wel weer terug hoor Wendy!!
    Doe maar rustig aan, je kan inderdaad niet alles tegelijk :-).
    Succes met de cursussen!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelijk heb je Wendy, heel veel succes en tot ziens!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid, veel succes met de cursussen en hopelijk kunnen we hier snel weer mooie creaties van je bewonderen!!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima hoor Wendy....er zijn ook nog andere en soms belangrijker dingen in het leven, al mis ik je mooie kaartjes natuurlijk wel...suc6 met alles en we gaan je vanzelf weer zien in blogland!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe het rustig aan hoor Wendy, je kan inderdaad niet alles tegelijk. Je hebt ook je kinderen nog en natuurlijk heel belangrijk, je man. En even een blogpauze inlassen is niet verkeerd.
    Heel veel succes met alles en we zien je wel weer als je zover bent.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,

    iedereen herkent dit wel, te weinig tijd en soms is het dan beter om even een blogpauze in te lassen en zo wat druk van de ketel te halen. Neem er de tijd voor, ik zie vanzelf wel weer als je iets nieuws gemaakt hebt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, ik dacht al een tijdje... waar is ze! Sterkte met alles en als je weer tijd hebt zie ik graag je creaties tegemoet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai dinnetje, tuurlijk mis ik je in blogland maar ik snap heel goed dat je soms even keuze's moet maken hoor! Alle begrip uiteraard! Neem lekker je tijd en heel veel succes met alles wat er op je pad komt! Ik weet zeker dat het je zal gaan lukken! Enne...we zien vanzelf wel weer een keer zo'n topkaartje van je verschijnen op je blog, want ook ik weet dat je heel veel plezier en ontspanning haalt uit het scrappen! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan niet alles tegelijk hoor, begrijpelijk, en het belangrijkste gaat gewoon voor, neem er lekker je tijd voor dan heb je straks weer alle energie voor hele mooie creaties, heel veel succes, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel begrijpelijk hoor, je kan nu eenmaal niet alles tegelijk, en heel belangrijk: prioriteiten stellen!
    Veel succes met de cursussen en tot later.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe lekker rustig aan meis , ik snap het wel hoor je heb het al druk genoeg, en op een gegeven moment zien we wel weer je creaties weer voorbij komen.
    XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy
    Komt van zelf wel weer goed hoor met het bloggen .
    succes met alles
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Wendy
    ik miste je al ,maar je kan inderdaad niet alles tegelijk.
    succes meisje met alles en hopelijk tot gauw.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Neem je tijd en rust lekekr uit en geniett vanje andere vrije tijd ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy,
    Nog van harte gefeliciteerd met je dochter Sarah. Wat heeft ze een geweldig mooie slinger gekregen van Marrianne. Oh meid alweer 1 jaar wat gaat de tijd snel. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej Wendy,
    We kijken uit naar je terugkeer, maar neem gerust alle tijd die je nodig hebt.
    Wel speciaal, dat er nu al zoveel mensen zijn die je missen!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik begrijp het helemaal! Ik lees ook nu pas je berichtje, dus ook ik kom nauwelijks aan bloggen toe. Ben zelfs de verjaardag van Sarah vergeten, foei! Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie meisje.
    Succes met alles, doe rustig aan (voor zover dat gaat met twee koters) en tot later!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy.Welkom als volger van mijn blog, ben ook gelijk bij jou even langs geweest, maar daar staat ook genoeg mooi op zeg. Sluit me ook bik je blog aan hoor. grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. bookmarked!!, I like your website!

    Also visit my web page: homepage ()

    BeantwoordenVerwijderen