dinsdag 28 april 2015

Have a lovely day...

Hallo Allemaal!
 
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met een vintageplaatje. Ik had deze afbeelding al een tijdje liggen en vond het zo'n schattig meisje. Ik heb nog niet vaak een kaart in zalmkleur gemaakt dus dat was best een uitdaging. Helaas had ik ook geen bloemen in bijpassende kleur dus deze heb ik zelf gemaakt met behulp van een ponsjes.
 
Verder heb ik weer aardig wat stansjes, parels, acrylverf, frantage gebruikt en wat swirls van Unique Hobbyproducts. Ik vond het weer erg leuk om een vintagekaart te maken en ben van plan om dit toch vaker te doen!
 
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het bezoekje aan mijn blog en wens jullie een fijne week!
 
Liefs,
Wendy
 
Cards2Create-Lente
Vintage stamping challenges-handmade flowers
Vintage Utfordring-Moodboard
 

23 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart supermooi, leuk dat je de bloemen zelf hebt gemaakt en het plaatje is inderdaad erg schattig.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, de zalmkleur doet het goed op je kaart. Het is weer een heel mooi geheel geworden.
    Jij ook een fijne week!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er op zijn tijd wat van maar jij kan je kaart ook lekker vullen met heel
    veel moois! Ik zie zoveel prachtige stansen en versiersels, bloemen etc. en een prachtig plaatje!
    Ik ben dol op het vintage sfeertje! Dus van mij mag je er meer maken hoor!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Je vintagekaartje is prachtig, wat een lief plaatje en de bloemen zijn prachtig..
    Heel veel te zien op deze mooie creatie,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Wendy!! Heel mooi zo in zalmkleur :-D.
    Er is zoveel moois op je kaart te zien!! Je zelfgemaakte bloemen vind ik ook prachtig.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Wat laat je ons weer een super creatie zien en zalm is mijn favoriete kleur op het moment.Blijf kleding in die kleur kopen,oh sorry zeg we waren met onze hobby bezig(nou kleding is ook een hobby toch hahaha).En wat een leuk plaatje met dat ondeugende koppie van dat grietje!En wat heb je weer lekker veel details op je kaart verwerkt.En je zelfgemaakte blommen zijn schitterend!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo joh, wat een super gave creatie in een pracht kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat mooooooiiiiii....geweldig vind ik dit. Je kunt er wat van hoor Wendy maar ach....dat wist ik al lang. Genieten van je schitterende kaart met superveel details om te smullen. Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC, succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje.
    en prachtige kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje! Mooie kleuren 👍😃

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje weer Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige kaart Wendy, ook schitterende kleuren.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very beautiful make, lovely indeed.

    Thank you for sharing with us at Vintage Stamping Challenges.

    Warm crafty hugs from Shirl x x x
    ShirlsCards.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww Wendy wat een geweldig mooi kaartje weer.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love this card - with all the layers and details! Beautiful vintage style!
    Thank you so much for joining our Vintage Challenge #100!

    ♥ DT-Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de challenge van Cards2Create.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card. So much beautiful details to look at. I love it. Thank you so much for joining us at Vintage Utfordring.
    Hugs Åsalill

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk dan toch wat een dotje.
    Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt, je bloemetjes zijn wel erg goed gelukt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A totally delightful creation, all coordinated and embellished so beautifully.

    Many thanks for sharing your lovely work with us at FlonzCraft Vintage Stamping Challenges.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Wendy! Wat een schitterende creatie! Ik kijk mijn ogen uit! Geweldig mooi!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Cards2Create!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai dinnetje, zag dat ik nog geen reactie had achter gelaten bij deze prachtige kaart! Dat kan natuurlijk niet. Had hem al wel voorbij zien komen volgens mij. Maar ik ben even niet zo actief in blogland, druk met haken, hihi! Maar wat een beauty van een kaart, super aangekleed en mega knap dat je zelf de bloemen erbij gemaakt hebt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen