vrijdag 3 april 2015

Terug van "weggeweest"!



Hallo lieve allemaal!

Eigenlijk zou ik me opnieuw moeten voorstellen, zolang is het geleden dat ik wat gepost heb! Ik ben erg druk geweest met mijn privé situatie en het opbouwen van mijn salon Moments.
Uiteraard heb ik het knutselen en jullie ontzettend gemist maar helaas kun je niet alles tegelijk.
Omdat de eerste opstartdrukte nu zo'n beetje achter de rug is heb ik weer wat tijd gevonden om te scrappen, wel heerlijk om even je hoofd leeg te maken en wat creatiefs te doen hoor!

Ik zal gauw jullie blogs weer even bezoeken, ik heb vast een heleboel moois gemist!

Liefs,
Wendy

20 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer in blogland bent Wendy,en gelijk met zo'n mooie kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Wat ontzettend leuk om weer eens wat van je te horen en te zien. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Na al die tijd niet verleerd 😄😀
    Lieve groet ,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om weer wat van je te horen (en zien) Wendy!!! Je kaart is zoals altijd superleuk!! Ik vind alles eraan leuk :-).
    Goed van je, dat je je hart hebt gevolgt. Heel veel succes met je schoonheidssalon :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai dinnetje! Wat een verrassing om weer iets op je blog te zien, ik wist wel dat je zo af en toe weer wat aan de knutsel was maar ik vind het super leuk dat je het nu ook weer met ons komt delen in blogland! En hoe! Wat een geweldige kaart! Super schattig afdrukje ook, een echte lente Tilda! Ik ben super trots op je meis, je salon is echt geweldig mooi geworden. Je site ziet er super mooi uit maar ik kan uit ervaring spreken..in het echt is het nog veeel mooier, ik kan iedereen aanraden (uiteraard als je een beetje in de buurt woont, hihi) om jou en je salon een bezoekje te komen brengen! Geniet er van meis en ook weer heel veel plezier in blogland! We hebben je gemist! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy wat leuk om weer eens wat van je te zien wat een prachtige kaart heb je gemaakt en ik wil je heel veel succes wensen met je salon.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. welkom terug in blogland wendy en met een prachtige creatie,s fijn dat je er weer wat tijd voor kan maken werkt altijd ontspannend he

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je er weer bent ! mooi kaartje en veel succes met je salon !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He, wat leuk! Welcome back in blogland!
    Laatst heb ik nog aan Marianne gevraagd hoe het met jou en je gezin gaat. Ik begreep dat je salon goed loopt en alles wel is, fijn! Mooie foto van Lucas en Sarah, wat zijn ze al groot.
    Gezellig dat je weer iets op je blog geplaatst hebt, ik hoop op meer (-:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje
    En succes met je salon
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer terug bent in blogland.
    En dat je het freubelen weer langzamerhand aan hetnoppaken bent.
    Succes met je salon!!!
    je kaartje is super mooi!!

    Groetjes en een fijn paas weekend.
    Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwww Wendy
    wat een geweldig mooi kaartje laat je ons weer zien
    fijn dat je weer terug bent.

    fijne paasdagen
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om je weer eens te zien in Blogland, Wendy! Fijn dat je nu toch weer af en toe tijd hebt om iets voor jezelf te doen en te maken. Ik weet dat je met de salon bezig was, hoorde dat van vriendin Marianne. Hopelijk loopt het naar je zin! Gos, wat zijn je kids al groot, schatjes! En wat een mooie, echte Wendy kaart, bij jou is alles altijd tot in de puntjes afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Wendy! Wat leuk om weer wat van je te zien en lezen. Sommige dingen verleer je niet. En je kaartje is daar één van. Weer even mooi als vanouds. Fijn dat het goed met je gaat. Mooie site heb je, want daar heb ik uiteraard ook even gekeken. Hoop weer zo nu en dan wat moois van je te bewonderen hier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welkom terug Wendy! Leuk om weer wat moois van je te zien. Prachtige kaart. Ik hoop dat je weer wat meer tijd over gaat houden.
    Heb al even op je website gekeken en het ziet er prachtig uit! Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Wendy!!
    Groetjes Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Welkom terug Wendy, echt gezellig dat je er weer bent. Je hebt het nog niet verleerd zie ik, wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg.
    En natuurlijk heel veel succes met je salon, het ziet er schitterend uit.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy, je bent het freubelen zéker niet verleerd hoor. Wat een leuke, lieve voorjaarskaart en wat zijn je kindjes al groot geworden. Fijn dat je er weer bent en ik zal eens een kijkje nemen op de site van "moments"....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai zeg, je hebt het scrappen duidelijk niet verleerd. Wat een comeback! Je kaart is prachtig en Tilda ziet er schitterend uit. De bloemetjes zijn erg mooi, evenals de pareltjes her en der. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,
    Wat een big surprise jou weer in Blogland terug te zien!!! Ik dacht even op een rustig momentje
    rustig naar je toe, hihi. Geweldig te horen dat je salonnetje je zo opslokt, want dan gaan de zaken goed! Je bent het gefreubel absoluut niet verleerd en als vanouds weer een beeldig kaartje om te bewonderen! Ik vind het heel leuk als je zo af en toe weer een mooie post hebt om te laten zien! kom ik weer gezellig kijken! Veel plezier bij alles wat je doet en ik heb je gemist!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy, wat een tijd geleden zeg maar zoals iedereen al schrijft je hebt het zeker niet verleerd, wat een schattig kaartje, zo mooi weer !
    Moest wel even goed naar je foto kijken , ik herkende je eerst niet, erg mooi je haar en draag je nu lenzen ?
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen