maandag 20 april 2015

Tilda with big rose


Hallo Allemaal!
 
Vandaag een kaartje met de schattige Magnoliastempel "Tilda with big rose", ik vind de Magnolia stempels nog steeds geweldig en ze vervelen me nooit.
Ik heb veel embossing enamel gebruikt voor een shabby effect en verschillende stansjes van o.a. Magnolia, Spellbinders, CheeryLynn en Tim Holtz.
 
Om de kaart verder af te werken heb ik verschillende embellishments en bloemen gebruikt en de orchideeën zijn gemaakt met een stans van Magnolia.
Bedankt weer voor jullie bezoekje! Het belooft mooi weer te worden vandaag en morgen dus geniet er lekker van!
 
Veel liefs,
Wendy

Magnila4ever-butterflies
Time 4 Magnolia-Shabby Chic
Stamping Sensations-Pretty in Pink
Dream Valley-Let's get crafty
Simply Magnolia-Anything goes
Stamp&create with Magnolia-Fenced in
Magnolia-licious-Spring in april

24 opmerkingen:

  1. Heel erg lief kaartje Wendy! Romantisch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een beeldige kaart Wendy en toevallig had ik de hart stans v.d week ook weer eens gepakt van Cheery Lynn, blijft ook zo mooi! Ik geniet volop van je mooie kaart!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy, ik kom ogen tekort om alles op je mooie kaart te kunnen bewonderen. Wat een schatje en wat heb je alles mooi verwerkt...super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    wat leuk om je weer terug te zien in blogland, mét een schitterende kaart..
    Prachtig ingekleurd en heel veel moois te zien,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje van een kaart! Veel op te zien is er zeker! Ik zie ook een leuke foto van jou en van je schattige kleine Paashaasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er weer schitterend uit Wendy, echt een prachtige kaart.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    Wat een beauty van een kaart en wat is ze mooi gekleurd.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Meis, wat een beauty weer! Super mooi afgewerkt, je raakt weer niet uitgekeken. Mooi ook de druppeltjes op de blaadjes! Dikke knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is absolutely gorgeous! Thank you so much for sharing this beauty with us at Stamp and Create! Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er echt een pareltje van gemaakt. PRACHTIG!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook alweer zo mooi dit kaartje vind de magnolia bloem ook erg mooi lief tilda stempeltje ik vind de magnolia,s ook altijd nog super leuk

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Wendy, groetjes en een fijne dag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautifully coloured and embellished card Wendy.

    Thanks so much for sharing with us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een snoeppue is dit Wendy, echt prachtig! Ennje orchideetjes zijn zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, Wendy. Wow, lots of gorgeous embellishments and diecuts on your card--love the orchids. Wonderful textures. Cute Tilda, beautifully coloured.
    Thanks for sharing your card with us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card with beautiful embellishments. Thanks for sharing with us at Stamping Sensations.
    Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,

    Ten eerste super dat je weer terug bent in blogland.Het heeft even geduurd dat ik reageerde maar heb het hier ook druk met een baan van 38,75 uur en ben nog steeds herstellende van een verkoudheid en holte-ontstekingen.We gaan maar door en door en uitzieken ho maar!!!!

    Onwijs leuk dat je weer bij mij op me blog geweest bent mijn dank is groot en zal me uiterste best doen om ook weer bij jouw langs te komen,tis niks dat we fb hebben maar bloggen schiet er dan bij in!

    Wat laat je ons weer een schitterende creaties met onze favoriete Tilda's zien,super top allemaal zijn ze weer stuk voor stuk.Enn heb je de nieuwe die uitkomen al weer gespot?

    Wen, wens je alvast een heel fijn koningsweekend geniet ervan,
    liefs Nit@
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy, bedankt voor je lieve woorden op mijn blog. Ik zie nu pas waar je nog meer mee bezig bent en heb een bezoekje aan je website "Moments" gebracht, dat .ziet er super uit zeg!! Ik wens je héél veel succes, maar dat gaat vast en zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is beautiful, Wendy! The kraft clock makes a lovely contrast to the pretty embellishments. Thank you for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwwww wat een prachtige kaart heb je gemaakt . Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwwww Wendy, wat een geweldig mooie topper van een kaart! Dank je wel voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge en succes! Hopelijk tot een volgende keer! Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This beautiful shaped card so many lovely layers, with wonderfully perfect embellies. Thank you for sharing with us at Simply Magnolia.
    Hugs Betty

    BeantwoordenVerwijderen