zondag 12 april 2015

Tilda with Inez the bunny

 
Hallo Allemaal!
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve en spontane reacties op mijn kaartje en terugkomst in "blogland", ik vond het een feest om te lezen! Het motiveert me nog meer om weer kaarten te maken en ik realiseer me steeds meer hoeveel ik het scrappen en bloggen gemist heb.
 
 
 
Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien met de super schattige stempel "Tilda with Inez the bunny". Zo schattig dat konijntje en ik heb geprobeerd om er een frisse lentekaart van te maken.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Een gezellige avond allemaal en tot blogs! Liefs, Wendy

Time for Magnolia-Anything goes
Allsorts- Bingo
Simply Magnolia- Shabby Chic
Tilda's town- Flowers
All about Magnolia- Anything goes

22 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je er weer bent en wat een geweldige kaart.....Superrrrrrlief! Mooie kleurtjes...heel schattig ...
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je reactie bij Astrid en dacht heeee Wendy is weer van de partij, dus snel naar je blog want op de een of andere manier sta je niet in mijn leeslijst dus ik heb me opnieuw aangemeld! Gelukkig ben je het niet verleerd Wendy, schattig is je kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Daar ben je alweer, hihi. Je bent het echt niet verleerd!!!
    Het is weer een schattig kaartje! Ik zie ook de klei figuurtjes!
    Het achtergrondje van je prachtige ingekleurde stempel is ook gaaf!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card Wendy. So sweet!
    Thank you for joining us at Tildas Town.
    Hugs
    Christina
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals altijd weer een schitterende kaart Wendy, je bent het echt niet verleerd, en ik hoop dat je veel mooie kaarten gaat maken in de toekomst.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy, wat een leuke nieuwe foto van jezelf Zo te zien in je werktinu. Een prachtige kaart heb je WW'er gemaakt een hoop moois op te zien.
    Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd is dit.
    Mooi zachte kleuren en wat een schattig stempelafdrukje.
    Super mooi!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so gorgeous card, love all the butterflies
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai meis, ik mocht hem gisteren al even bewonderen via de ap, maar zo komt hij nog veel mooier tot zijn recht! Het is echt een beauty geworden en ik als groot konijnenliefhebster smelt gelijk helemaal bij het zien van deze schattige Inez! Heel veel succes met de challenges, het zal mij niets verbazen als je weer in de prijzen valt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wendy!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wendy,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat leuk dat je mee doet met de TFMC heel veel succes!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for joining my theme at allsorts tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning , beautiful card <3
    Hugs, Yulis

    BeantwoordenVerwijderen
  15. BEAUTIFUL card...I surely hope you will enter the Marvelous magnolia DT call, just 16 hours left to enter you favorite card from past creations!

    Rina Marvelous Magnolia DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So beautiful, Wendy.
    Love your coloring, butterfly lay out and all preet details.
    Thanks for joining us at All About Magnolia Challenge.

    Hugs,
    Henny Chan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful work Wendy - so cute!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw zeker een mooi lente kaartje wendy heel mooi met al die vlinders er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé, wat leuk, je bent er weer! Ik loop zelf enorm achter met bloggen, want de laatste weken druk met heel andere dingen. Dus vandaag weer even opgepakt en zie tot mijn verrassing je kaarten voorbijkomen. En je bent het zeker nog niet verleerd hoor: het is weer een genot om je kaarten te zien, plaatjes zijn het!
    En wat worden Lucas en Sarah al groot zeg, erg leuk om ze op de foto te zien. Ik wens je heel veel bloggenot en enorm veel succes met je salon! Welkom terug!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful card!
    Thank you very much for joining us at All about Magnolia challenge!
    hugs Maki

    BeantwoordenVerwijderen