woensdag 27 mei 2015

Post card

Hallo Allemaal!
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn hobbyplekje! Dit weekend ben ik daar druk aan de slag gegaan met deze kaart en gelukkig kon ik alles nog aardig snel terugvinden...;).
Deze keer geen Magnolia afdrukje maar een schattig meisje van Elisabeth Bell. Ik heb haar ingekleurd met mijn Prisma potloden, het is best een lastige stempel om in te kleuren (door alle kleine details). Het meisje doet me een beetje denken aan onze kleine Sarah, die bolle wangen en het buikje naar voren....
De basis van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo (shape art). Het is de eerste keer dat ik een mal van Dutch Doobadoo gebruik en ik moet zeggern dat ik leuk vond om mee te werken. Weer "back to basic" door het tekenen en knippen! Werkt toch weer anders dan met stansen enz maar erg leuk voor de variatie. Voor de vorm heb ik ook gelijk de grootste mal gebruikt en had dus aardig wat ruimte om te versieren met o.a. houten ornamentjes (Rive creatief), bloemen, een doily ,kant, parels en afgewerkt met Frantage en witte acrylverf.
 
Ik wens jullie een hele gezellige dag en kijk weer uit naar de reacties!
 
Liefs,
Wendy
 
Cards2create-geen vierkant
Card&Scrap-bloemen
Stamping Sensations-Flower power
DreamValley-Anything goes 
IncyWincy-All or nothing
The Cutiepie-layer it up
InkyChicks - Pearls
Hanna&Friends-dots or circles


24 opmerkingen:

  1. Wat een lief. Schattig kaartje in deze pasteltintjes. Erg mooi gedaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is SO pretty! I love the soft colours and all the gorgeous embellishments! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty. En geweldige mooie kleuren. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk he, werken met de dutch doobadoo mallen.
    Je kaartje ziet er prachtig uit.
    Een hele mooie kleuren combinatie.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Wendy! Mooi, lief en romantisch kaartje en zo mooi opgebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty van een kaart ! (zalikmnadresevengeven;-) )
    Gaaf zijn ze he die DD mallen ik ben er ook zo gek mee .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart weer Wendy, wow super.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart weer, Wendy! Leuke vorm, mooi gekleurd en lekker veel om naar te kijken. Alles past prima bij elkaar!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Cards2Create!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So pretty and lovely flowers

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooi hobby plekje gecreëerd voor jezelf Wendy...heerlijk!!
    Meestal moet je dan weer opnieuw zoeken, maar daar had je nog geen last van, hihi
    Ik vind je kaartje weer erg mooi met al je gebruikte spulletjes! En je bent weer lekker
    op zijn retour in Blogland...super leuk!!!
    LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n schattige en mooie kaart Wendy :-D. De label met strik is ook geweldig!
    Leuk zijn die mallen hé? Ik heb ze bij mijn vorige kaart ook voor het eerst gebruikt.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook mij herinnert dit leuke stempeltje aan Sarah, maar dan Sarah Kay. Ken je die tekeningen? Vond ik als meisje altijd geweldig. Zo lief en zoet (-:
    Net als jouw kaartje. Leuk dat je tijd had om in je nieuwe hobbykamer te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very, very pretty Wendy. Thank you for playing along with Incy Wincy this week, good luck! Colette DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, thanks for sharing with us at Cutie Pie's this month. Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht kaart Wendy.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning card, love the pastel tones and all those gorgeous embellishments. Thanks for sharing you creativity wit us at ABC Challenge nd good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very pretty Wendy and so much attention to all the little details.

    Many thanks for joining in at Stamping Sensation challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is just gorgeous. Love the shabby chic feel, soft colour palette and all those gorgeous embellishments.

    Thanks for joining in with our Jewels challenge.

    Lin
    ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely stunning, gorgeous image and embellishments. thank you for sharing with us at Dream Valley Challenge. Marlene (boss)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a beautiful layered cutie Wendy!! thanks for playing with The Cutie Pies and Good Luck!! Sarah :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy,

    Wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt echt een dotje!En de stempels van Elisabeth Bell zijn altijd zo cute en inderdaad heel gedetailleerd!En wat heb je je stempel mooi ingekleurd super!En ik kom ogen te kort wat een leuke details heb je allemaal op je kaart verwerkt ben helemaal weg van de houten blommen gaaf zeg!

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a gorgeous card with bunch of beautiful details. It's so pretty and girly. Thank you for sharing your wonderful card with us at Stamping Sensation.
    Eret x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart laat je weer zien! Erg leuk vind ik de houten ornamentjes en natuurlijk de superlieve stempel, die je overigens super hebt ingekleurd.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Wendy,

    Deze kaart heb ik in mijn blog rondes helemaal over het hoofd gezien. Ik zie dat je met deze kaart meedoet met mij challenge en dat ik ook nog mag reageren, hoe leuk vind ik dat. Zulke lieve zachte kleurtjes net als je nieuwe hobby kamer. Het is weer een beauty en ik wens je heel veel succes met het winnen van de challenge. Bedankt voor je deelname.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen