donderdag 21 mei 2015

Restylen hobbyplekje


  Hoi Allemaal!

De laatste dagen ben ik in mijn vrije uurtjes druk geweest met het restylen van mijn hobbyplekje. Ik heb mijn knutselhoekje op zolder en de laatste tijd vond ik het steeds ongezelliger om  daar te gaan zitten. Het is best een donkere ruimte (weinig ramen) en eerst stond er alleen het houten bureau met zwarte bureaustoel, daarnaast een dichte kast en het zwarte plastic ladekastje tegen de wand. Ik keek altijd naar de muur en dat werkt niet fijn.
Ik ben begonnen met het bureau anders neer te zetten en daarna heb ik het witte kastje met bloemenlades,het witte tafeltje en witte bureaustoelen gekocht. Dit maakte het al veel lichter! Vervolgens de deuren uit de kast gehaald en vrolijk plakplastic op het saaie ladenblok geplakt.

Hier en daar een plantje om het een beetje aan te kleden. Ik ben erg blij dat ik nu wat meer werkblad heb door het extra tafeltje. Ik kom namelijk altijd ruimte te kort en daardoor wordt het gauw een chaos! Eigenlijk had ik een voor- en na foto moeten maken voor jullie maar ik kwam een beetje te laat op dat idee.....
Ik heb ook maar gelijk mijn scrapspulletjes uitgezocht en opnieuw opgeruimd. Nu maar hopen dat ik alles weer terug kan vinden als ik weer aan de knutsel ga.
Het blijft een uitdaging om het ideale opbergsysteem te vinden voor de scrapspullen!
Uiteindelijk ben ik erg tevreden over de nieuwe look van mijn hobbyplekje en vind het ook fijn dat er wat meer wit en kleur bij is gekomen, het ziet er veel gezelliger uit nu.
Kan niet wachten om weer aan de slag te gaan!
Fijne dag allemaal!
Liefs,
Wendy
 

18 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit Wendy, wat een mooie ruimte heb je zo gemaakt.
    Leuk die bloemen lades staat lekker fris.
    Geniet er lekker van.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie!!!
    Dit ziet er wel erg opgeruimd uit.
    Je hebt er een gezellig stekkie van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeker fris en uitnodigend uit. Nu nog tijd om te scrappen (-:
    Heel veel plezier met (of kan ik beter zeggen IN) je nieuwe opgeruimde knutselkamer!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er licht, fris en vrolijk uit Wendy :-D
    Geniet ervan!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit, leuke hobbyruimte.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    je hebt eer van je werk, wat een gezellig hobbyplekje heb je gemaakt, prachtig..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy,

    Ziet er gezellig uit en wat een heerlijke ruimte heb je heel veel knutsel plezier!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is erg mooi geworden Wendy , je hebt mij weer op een idee gebracht. Ik heb een opbergprobleem voor mijn bloemetjes en ik zie dat jij alles mooi op kleur hebt in plastic bakken. Dat ga ik ook doen.
    Veel knutsel plezier hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is het mooi geworden Wendy! Ik zie dat er twee plekjes zijn! Kom ik snel een keer, kunnen we weer eens samen knutselen! hihi! Het ziet er echt super gaaf uit, ben heel benieuwd hoelang die bureaubladen zo leeg blijven, dat zal vast niet lang duren. Als jij een kaartje maakt, is het vast een explosie van allemaal materialen, haha! Maak je daar ook nog een foto van! Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo!! Heerlijk zo'n plekje voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie ruimte en ook zo leuk aangekleed, veel plezier met je hobby in die mooie kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woww Wendy wat ziet dat er super gezellig uit , niets meer te zien van de donkere ruimte, hier ga jij veel plezier aan beleven en nog meer mooie creaties maken.
    Met mijn oog gaat het de goeie kant op, dank voor je lieve berichtje daarover !
    Lieve gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende creaplek! Prachtid en heeeeeel netjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,

    Wow wat heb je een lekker plekje voor jezelf gecreëerd, ik zat vroeger ook op zolder maar had daar ook nooit wat aan gedaan en zat altijd beneden. Sinds mijn zoon niet meer thuis woont is die kamer mijn scrapkamer geworden en binnenkort ga ik die ook restylen zit hier met rood en geel en wil mijn kleuren.En eindelijk gaat dat gebeuren dus houd mijn bloggie maar goed in de smiezen haha!

    Meis veel plezier met je mooie stekkie,
    Fijne Pinksteren nog geniet ervan,
    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er zeker supergezellig uit, heerlijk! En ook nog eens hartstikke gaaf ingericht. Nu nog zo zien te houden, haha! Bij mij is het één grote chaos bij tijd en wijle, maar af en toe opruimen doet dan weer wonderen.
    Ik wens je veel plezier op je nieuwe stek, maar dat komt vast goed!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi plekje zo wendy heel gezellig en ben benieuwd of je het werkblad zo kan houden dat blijft altijd een uitdaging
    veel plezier gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie plek om te knutselen. Af en toe flink opruimen geeft na chaos toch ook weer veel voldoening.

    BeantwoordenVerwijderen