woensdag 3 juni 2015

Note Book

                           Hallo Allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie graag weer een kaartje laten zien met een vintage afbeelding.
Ik heb geprobeerd de kaart helemaal af te stemmen op het kleine dametje met haar schattige bloemenhoed.  Het was alweer een tijdje geleden dat ik een easelkaart heb gemaakt, het blijft een leuk  model om te maken. Het papier is een mengelmoesje van verschillende merken, de tekst en het labeltje zijn van Maja design. Ik heb aardig wat stansen, bloemen, kant, Frantage en witte acrylverf gebruikt om de kaart af te werken.




                                                      

Allemaal een hele fijne dag vandaag en bedankt voor het blogbezoekje en tot de volgende keer!

Liefs,          
Wendy
WLVC - Dameskaart
Card&scrap - use dies
Vintage Udfordring - script
Allsorts- Vintage
Dreamvalley- Anything goes
Cardmania - Metal embellishment
Inky Chicks - Pearls
Hanna&friends - recipe


34 opmerkingen:

  1. Wauw meis, wat een kunstwerkje weer! Hier zijn heel wat uurtjes in gaan zitten. Alles is weer zo super mooi op elkaar afgestemd, knap hoor! De stukjes gaas doen het ook heel mooi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wow Wendy, wat is het weer prachtig zeg.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Wendy, het is weer een plaatje. Wat leuk gedaan die vintage look langs de foto. Super mooi gedaan.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie easelcard is het geworden Wendy. Het lieve plaatje doet al veel natuurlijk maar je manier van decoreren maakt het helemaal áf. Mooi kant heb je gebruikt...wauw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Werkelijk Wendy........... wat een beauty ik heb even de tijd genomen om alles op me in te laten werken want er is veel , heel veel op te zien en die afbeelding ik ken hem en vond hem altijd al zo mooi. Je bent het maken van een easelkaart zeker niet verleerd. Een pronkstukje hoor !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh, this is so cute!! I'm in love!!

    Thank you so much for joining us at Vintageutfordring.

    Jytte, DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende easelkaart Wendy, er is weer van alles op te ontdekken!
    Heel veel mooi kant en de kleine dame een blikvanger! Verschillende
    merken dessin papier gaan prima samen, dat bewijst jou beeldige kaart!
    Ik geniet er weer zo van dat je weer veel op je bloggie bent!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt Wendy, groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaartjes zijn altijd helemaal af! Ik zie hoeveel aandacht voor detail er is geweest en alles klopt! Het is niet een stijl die ik zelf zou maken, maar ik vind het wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty weer, Wendy! Echt prachtig. Prachtige details en super uitgewerkt.

    Ik heb toevallig ook een kaartje gemaakt met dit ontzettend mooie en schattige meisje (komt pas eind juni op het blog van Cards2Create) want vond haar en was op slag verliefd. Daar moest ik meteen mee aan de slag! Zelfde smaak ;-)

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi wendy deze kaart zo veel op te zien mooie kleurtjes

    ook je vorige kaart is een plaatje geworden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt en zo mooi met alles erop verwerkt. Schitterend gedaan. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wendy alles past mooi bij elkaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,
    je kaartje is echt prachtig, wat een schattig plaatje, mooi papier en alles weer zó mooi gecombineerd,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy
    Ik ben er weg van en voor mij heb je overal al gewonnen met deze schitterende easelcard, er zit zoveel mooi's op naast het lieve plaatje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Wendy!!
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh...Wat een plaatje Wendy,
    ik ben er helemaal weg van.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love your choice of image ,beautiful details, and the design too, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is het toch heerlijk om weer zulke mooie dingen te zien op je blog Wendy....wat een plaatje is dit. Ik kan er niet genoeg naar kijken....zo lief, zo romantisch....prachtig!
    xxx Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhhhh wat een plaatje Wendy. Echt heel chique en prachtige elementen heb je toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit een kaart om met heel veel plezier naar te kijken Wendy!!
    Ik vind 'em zooooooooooo mooi!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW this is soooo pretty, beautiful.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Vintage' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. In één woord schattig, zo leuk om je kaart weer eens flink te bestuderen. Een genot om naar te kijken!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai dinnetje, ben ik nog even, zat nog even op je blog te neuzen en het viel me nu opeens op dat je de foto's aan de randen hebt bewerkt! Ziet er gaaf uit! Past heel mooi bij jouw romantische stijl van kaartjes! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful! Love the colorcombination!!

    Thank you for participating in Card & Scrap's Challenge!
    Hugs DT-Gry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig geheel is het geworden Wendy!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart Wendy, met al die mooie details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dit is super, wat mooi ziet dit eruit.
    en wat worden je kinderen al groot!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super kaart weer Wendy houd zelf totaal niet van vintage maar dit is een echt kunstwerk,ik weet nooit zo goed wat ik bij vintage me moet voorstellen maar je hebt het goed laten zien aan de hand van deze kaart toppie hoor! Dat kant wat jij gebruikt hebt zie ik altijd bij veel kaarten terug komen en dat is toch wel een symbool van vintage hè?

    He meis wens je nog een fijne zondag toe,
    liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A stunning work, so cute :)
    Thanks for joining us at Vintage utfordring ♥
    Hugs, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super design, great colours and a fab details!
    Thanks for joining in with this months challenge at Card Mania, hope you’ll come and join us next time too, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen