vrijdag 28 augustus 2015

1e kaartje na de zomervakantie en leuk nieuws!

Hoi Allemaal!!

Hebben jullie allemaal een fijne zomervakantie gehad? Wij hebben er lekker van genoten, we zijn in Nederland gebleven en hebben aardig geluk gehad met het weer.
Nu alle vakantiedrukte achter de rug is is het weer tijd voor een nieuw kaartje en een leuk nieuwtje!
Vanaf vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Time for magnolia en het leuke nieuws is dat ik vanaf vandaag het designteam mag komen versterken! Ik vind het ontzettend leuk en heb er enorm veel zin in!
Omdat het thema "mallen en/of ponsen" is heb ik me weer lekker kunnen uitleven met verschillende mallen en stansen van o.a. Magnolia, Marianne Design en Tim Holtz. De vorm van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo.
Ik had zin in een lekker fris zomerkaartje heb daarom voor veel (licht) groen gekozen, Het houten frame achter het afdrukje is van Rive creaftief. Ben daar inmiddels helemaal weg van, vind de houten ornamentjes altijd zo'n  leuk effect geven op de kaart!

Ik zou het leuk vinden als jullie gezellig mee doen met deze leuke challenge!

Liefs,
Wendy

14 opmerkingen:

  1. een dikke proficiat ! dit ziet er alvast erg mooi uit !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook zo tof dat je ons team bent komen versterken! Ik ben dol op jouw creaties. En ook deze is weer zo mooi gemaakt. Je blijft kijken naar al die schitterende details, super!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Welkom terug na je vakantie! Het weer was best te doen deze zomer in ons landje!
    Ik heb nog geen vakantie gehad, juist extra gewerkt voor de vakantiegangers! Maar heb tussendoor lekker gerelaxed met af en toe een terrasje en etentje in de zon, haha wel heb ik een blog zomerstop gehouden en was heel fijn! Je kaartje is een toppertje! knap met deze kleuren om er zo'n mooie éénheid van te maken! Ik wens je een hele leuke tijd bij TFM ! Superzzz dat ze je hebben gevraagd, en met je prachtige Magnolia kaarten zit je daar helemaal op je plekkie!
    Fijn weekend en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Wendy dat is echt iets voor jou en dat laat je met deze schitterende kaart goed zien.
    Morgen ga ik Marianne ontmoeten, leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Wendy, supertrots ben ik dat je in ons team zit en wat een enorme knaller van een binnenkomer. Dit maakt mij nog meer nieuwsgierig naar al dat moois voor de komende challenges. Schitterend is deze! Dikke kus, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wendy,

    Wat een schitterende kaart is dit en wat kan jij prachtig kleuren ik ben blij dat je ons team bent komen versterken en wat leuk dat ik je vandaag ook nog even op de beurs heb gezien (lol)!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je DT plekje, echt helemaal jouw ding! Mooie kaart heb je gemaakt, alles weer zo prachtig bij elkaar passend en mooi verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte Wendy helemaal geweldig, en je kaart is zooooo mooi.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en wat een super mooi kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat we weer van je creaties mogen genieten, het is weer een prachtig exemplaar. En wat leuk dat je in het designteam bent gekozen: daar gaan ze geen spijt van krijgen! Heel veel plezier...

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje.. en wat gaaf dat je gekozen bent voor het designteam! dan gaat helemaal goed komen.. fijn weekend groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje en heel veel plezier als desig daar mee doen vrees van niet heb niet genoeg tijd momenteel helaas
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wendy zo fijn dat je bij ons team bent gekomen, jou kaartjes zijn stuk voor stuk kunstwerkjes !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEFELICITEERD met je nieuwe designplek !!
    Veel plezier in dat super leuke team ....
    Je kaart vind ik erg mooi !
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen