zaterdag 5 september 2015

Kerstchallenge bij Time for Magnolia!

Hoi Allemaal,

Vandaag gaat ook de kerstchallenge weer van start bij Time for Magnolia, het thema van de kerstchallenge is "kerstbomen op je kaart".
Voor deze kaart heb ik "Christmas Candle Tilda" gekozen en haar ingekleurd met Prismapotloden.
De kerstbomen zijn een stans van Magnolia, net zoals de swirl en het tekstlabel.
Ik heb lekker veel witte embossing enamel gebruikt voor het winterse effect.
Als je ook al weer zin hebt om een leuke kerstkaart te maken doe dan gezellig mee met deze challenge! Er valt altijd een mooie prijs te winnen!

Bij Time for Magnolia zijn we opzoek naar nieuwe gastdesigners, mocht je dit leuk vinden kom dan snel een kijkje nemen op het blog. Daar kun je alle informatie en algemene voorwaarden lezen.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik wens jullie een hele gezellige dag!
Liefs,
Wendy

17 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    het zit er gelukkig bijna op, a.s. donderdag naar de orthopeed en dan kan het revalideren beginnen..
    ben al weer voorzichtig aan begonnen met kaarten maken..
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt, prachtig kleurwerk en weer lekker vol!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Prachtig die sfeer op je kaart, helemaal winters. Deze Tilda is zo bijzonder mooi en prachtig hoe je haar hebt ingekleurd. Zoveel laagjes en toch een prachtig geheel, ik ben er weg van! Fijn weekeinde, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zoals je de sfeer van het plaatje in hebt gekleurd Wendy, de winterkou straalt je haast tegemoet...De kaart zelf is weer op en top afgewerkt, complimentjes..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een droom van een kaart en Tilda zo mooi ingekleurd Wendy!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Wendy, lekker kerst al, heerlijk ik houd er van.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer een mooie Wendy, prachtig je besneeuwde bomen en de
    geweldige kerstsfeer...en alle mooie versiersels....prachtigggggg!!!!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is dit weer, Wendy! Echt geweldig! Heerlijk, al die mooie details en embellishments!

    En nog gefeliciteerd met je plekje in het DT-team van Magnolia!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Wendy
    je hebt er een sfeervol geheel van gemaakt

    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi Wendy, wat een plaatje een heerlijk Kerstgevoel geeft deze kaart !
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig!!
    Ik vind hem echt geweldig!!
    Wat leuk dat je bij TFM zit, ik heb er een hele fijne tijd gehad, je komt bij een leuke club meiden, veel plezier/succes.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh deze Kerst Tilda is ook mooi geworden. Nu wordt ik van de zomer naar de Kerst geslingerd :) :)
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kerstkaart Wendy !!
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy
    Wat een schitterende kerstkaart met zoveel mooie details en Tilda is zo mooi ingekleurd.....ik kan ernaar bijven kijken en volgens mij zijn die open bloemen aan de buitenrand van Marianne Design, heel mooi om ze zo te gebruiken, die ga ik onthouden want volgens mij hen ik deze bloem ook.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is lovely Wendy. What a lovely Blog you have! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen