zaterdag 26 september 2015

TFM challenge Glitter & Bling!

Hallo lieve bloggers!
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het Time for Magnolia blog en het thema is: "bling bling en/of glitters". Voor deze challnege heb ik het schattige stempeltje "Tilda with van" gebruikt. De waaier die Tilda in haar hand heeft heb ik versierd met veel glitters, wel jammer dat dit niet echt te zien is op de foto.
Toen ik dit stempeltje zag wist ik meteen dat ik een kaart in waaiervorm wilde maken, het was even wat vouwwerk maar uiteindelijk is het een easelkaart geworden en heb ik nog een mini waaier gemaakt om de kaart te versieren.

De orchideeën zijn gemaakt met een stans van Magnolia en verder heb ik nog wat verschillende papieren bloemen, swirls, parels, glittersteentjes en kant gebruikt.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Prisma potloden en het houten frame om het afdrukje is van Rive creatief.
 
Het zou leuk zijn als je even een kijkje komt nemen op het Time for Magnolia blog om de prachtige creaties van de andere DT-leden te bekijken.
Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend en bedankt voor het langskomen!
Liefs,
Wendy

Magnolia4ever-rhinestones&glitter
Marvelous Magnolia - Anything goes
Hanna and Friends - favourite stamp
Vintage Stamping - Tic Tac Toe
Polkadoodles - favourite cardshape


11 opmerkingen:

  1. Wendt, wat een kunstwerkje! Hier heb je heel veel mooie details aangebracht en het resultaat is echt bijzonder! Een cadeautje om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a lovely make and perfect for our challenge of Favourite Shape Card.
    Thanks for sharing it with us over at Polkadoodles Jenny x
    Polkadoodles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! Lekker veel bling,bling, op deze kaart staat het echt geweldig. Jij ook een heerlijke weekeinde...

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een idee! Echt super gaaf deze vorm van kaart bij deze stempel. Ik heb een oudere stempel dacht ik met waaier, daar heb ik eens een charm bij gekocht, maar dit idee is nog veel toffer! Je kleurwerk is weer prachtig! En alle details zorgen ervoor dat het waar kunstwerkje is geworden! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kaartje heb je wel ff super gaaf gemaakt!!! SjiekdeFriemel!!!
    Super hoe je de waaier op verschillende manieren weer hebt laten terug komen.
    Alle details kloppen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke kaart is dit Wendy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely project! Really pretty embellishments!! Thank you for sharing your creative project with us on the Vintage Stamping Challenge blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So stunning. I really really love your project. The stamp, colour combo, fan shape, and decorations really fit together and couldn't be more perfect. Thank you for participating at Marvelous Magnolia challenge. Good luck :) Jirawadee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy
    Wat heb je dit mooi gemaakt......ik ben er weer helemaal weg van:-)
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. what a wonderful card with awesome detail perfect for our Ribbons & lace challenge at Digi Choosday Thanks for sharing and good luck.
    Aunty Sue DT

    BeantwoordenVerwijderen