zaterdag 3 oktober 2015

Nieuwe kerstchallenge bij Time for Magnolia!

Hallo Allemaal,
 
Het is weer tijd voor de volgende kerstchallenge bij Time for Magnolia, het thema is deze keer: "Alles behalve vierkant in kerstsfeer".
Voor de basis van de kaart heb ik een Go Kreate stans gebruikt maar hier is weinig meer van te zien door alle versieringen...haha. Ik vond de leuke witte ornamentjes terug tussen mijn spullen van Unique Hobbyproducts en vond ze erg goed passen bij deze kaart. Tilda heb ik ingekleurd met mijn Prisma potloden en langs de rand van de strik heb ik rode stickles gebruikt (op de foto wat moeilijk te zien).

Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Wendy

Dreamvalley- recipe
Simply Magnolia - CAS or Fully Loaded
Marvelous Magnolia - anything goes
Magnolia-licious - use kraft paper
Midweek Magnolia''s - Christmas
7 kids Challenge- Anything goes

21 opmerkingen:

  1. Bij jouw kaarten is echt alles altijd zo mooi gematcht, er zit veel op, maar het is altijd een prachtig geheel! Heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy........you did it again!!! Schitterende bomvolle kaarten waar toch elk detail tot zijn recht komt, heel knap!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Wendy what a dream of a card you have created, all the decoration is stunning, fabulous image and colours. Thanks you for joining our challenge at Dream Valley and we would love to see you again. Jennifer DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hij is werkelijk bommetje geworden Wendy maar toch is hij heel mooi door het kleurgebruik. Ik ben er stiekem weg van, zó mooi.....top
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gekleurd, mooi versierd, prachtig!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful!! Gets me in the Christmas mood!! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend exemplaar, prachtige details,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wendy je kaart is weer prachtig en zoveel moois op de te zien. Wat een leuke kleine dennenappels zitter erop. Waar heb je die vandaan.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh Wendy heel erg mooi.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, such an adorable Christmas card, love the shabby chic design, the gorgeous Tilda and the amazing finishing touches!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een beauty Wendy! Wat Marjan zegt, er zit veel op maar toch kan dat op de één of andere manier bij jou prima! Schitterend geheel!

    Groetjes Richtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,
    Heel leuk om de klok van Tim Holtz weer eens te zien en ook al je mooie spulletjes van Unique!
    Prachtig hoe mooi alles weer bij elkaar past....een schitterend geheel!!! Ik zit te genieten!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent weer heerlijk bezig geweest! Het ziet er prachtig uit, alle details passen zo mooi bij elkaar. Bij mij wil dat nooit, het wordt een rommeltje (vind ik), dus ik waag me er maar niet aan. Ik geniet dan ook des te meer van jouw creaties.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow this is AWESOME the Embellishing is just to die for. The Layers are Stunning and your Maggie is Perfect. Thankyou for joining us at Marvelous Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wendy wat een toppertje heb je weer gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy
    Dit is een schitterende kerstkaart met heel veel mooi's erop en de mooie traditionele groen en rode kleurtjes.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig! compleet een kunstwerk. mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card! Love, Love how beautifully embellished your design is. Thanks for joining us at Magnolia Licious.

    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WOW! This is absolutely stunning! Gorgeous details and colouring! Thanks for joining us at Magnolia-licious, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen