zaterdag 17 oktober 2015

Winter/kerstkaart in roze


Hoi Allemaal!

Zijn jullie ook al begonnen met de kerstkaarten? Ik ben er inmiddels al aardig mee op dreef en toen ik dit super schattige vintageplaatje (knipvel van Gerda's hobbyshop) vond wist ik meteen dat het een winterkaart met zacht roze zou worden! Het designpapier dat ik hiervoor heb gebruikt is van Studio light en de swirls zijn een Doohickey van Magnolia. De basisvorm is een stans van Go Kreate en aan de bovenkant en zijkanten heb ik (1 van mijn favoriete) stansen gebruikt van Marianne Design.
Uiteindelijk de kaart verder "aangekleed" met kant, veertjes, parels, bloemen, dennenappels, doily's, touw en houten ornamentjes van Rive Creatief.
Omdat ik het toch best lastig vond om met deze zachte kleuren een winters effect te creëren heb ik lekker veel acrylverf en Frantage gebruikt (krijg je toch een beetje een sneeuw idee).
Bedankt voor je blogbezoekje en ik wens iedereen een heel gezellig weekend!
Liefs,
Wendy

Cards2Create - vintage
Card en Scrap - vintage/shabby chic
LLC - pink
Craft and Create - ribbon or twine
Polka Doodles - use a die

22 opmerkingen:

  1. Wow, Wendy, dat schreef ik al op FB maar hier dan nog maar een keer! Wat een beauty van een kaart, je zou toch wensen dat die bij je op de deurmat valt....gaaf bedacht en gemaakt hoor, ik raak niet uitgekeken! Bijzonder mooi!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Wendy wat weer een feestje hier....dit is nog eens Vintage zeg!
    Er is weer van alles te ontdekken zo gaaf! Met mijn kerstkaartjes gaat het nog niet zo best hihi.
    Fijn weekend en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart is dit Wendy. Ik zeg: Helemaal geslaagd!!. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty toch weer! Jij bent echt zo goed in vrouwelijk en romantische kaartjes en hebt echt oog voor detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW en nog is WOW ja ik had het je al gezegd dit is echt een pareltje het staat echt te stralen en dan ook nog is zo,n mooi en lief plaatje gebruikt. Een juweeltje Wendy.

    Groetjes Jolanda en jij ook een heel gezellig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig geheel heb je er van weten te maken. Echt een plaatje. Schitterend.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende vintage kaartje heb je gemaakt. Echt een Toppertje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Winters is het zeker, maar ook zo super romantisch door de vele structuren, adembenemend! Deze stijl ligt jou ook zo geweldig goed, wat een pracht kaart.

    Fijne avond, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card! Love all the frills and flowers! Thank you for sharing your project at Lets Craft & Create challenge Mary DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Het is weer een plaatje, Wendy!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wendy wat is dit weer adembenemend mooi in al die zachte tintjes en dat schattige plaatje!! De Frantage moet ik toch ook echt weer eens gaan gebruiken....schitterend!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal mooi Wendy, wat schitterend en inderdaad romantisch.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is je gelukt hoor om met deze kleurtjes een winters effect te creëren, het is weer een plaatje om te zien. Wordt wel lastig om te versturen :), dus ik zou 'm lekker bij jezelf op de kast zetten.

    LIefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi in rose deze kaart ik hou er van mooi winters sfeertje ook

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WoW Wendy het is weer een prachtige kaart geworden. Het lijkt een mini schilderijtje, heel mooi gemaakt.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so beautiful with that lace! Love the elements you have added. It is perfect for our die cut challenge at Polkadoodles Challenge Blog! Julie, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a beautiful creation! We're so glad you joined us at Let's Craft & Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous :-)
    Thanks for joining us at Card and Scrap.
    Good luck :-)

    Hugs, Astrid DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your creation is absolutely gorgeous and so feminine. Thanks for entering the use a die challenge at Polkadoodles challenge blog, Jackie DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wow, it doesn't get much more shabby than this! Love the pink detailing in contrast with the white fluffiness! :-) Thanks so much for sharing with LLC and joining us for our PINK challenge.Hope to see you soon again, Wendy.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen