donderdag 24 december 2015

Fijne feestdagen!!

Hallo Allemaal!

Zijn jullie al helemaal in de kerststemming? Eerlijk gezegd vind ik het dit jaar lastig om echt in de kerststemming te komen en dat heeft denk ik ook met de temperatuur buiten te maken. Het had van mij best en stuk kouder mogen zijn, dat hoort echt bij de kerstdagen toch? Lekker gezellig binnen met de verwarming hoog en de kaarsjes en lampjes aan. Maar ja, er valt weinig aan te doen dus dan zetten we de kachel maar een stukje lager;)).

Vandaag wil ik jullie graag weer een kerstkaart laten zien in mijn oude vertrouwde stijltje haha. Het was leuk om keer een Caskaart te maken maar ik voel me toch meer thuis in deze stijl.
Het Magnoliastempeltje heb ik ingekleurd op kraftpapier met Prismapotloden. Voor de hartjes bovenaan heb ik een Cheeylynstans gebruikt, de rode sierrand om Tilda is een stans van Joy! en de 2 strikjes nder en boven Tilda is een (verknipte) stans van Memorybox. De hulsttakje zijn van Marianne Design. Ik vond het leuk om een kaart in de traditionele kerstkleuren te maken, geeft wel een warme sfeer aan de kaart. Verder heb ik nog wat Frantage, acrylverf en distressinkt (vintage photo) gebruikt voor de afwerking.

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen, geniet er lekker van!

Liefs,
Wendy

Magnolia4ever - Snow+snowflakes
Addicted to stamps - Winter
Kaartjes inspiratie challenge - Kerst
Simply Magnolia - Anything goes
Cards und More - Weihnachten
Midweek Magnolias - Anything Festive
7kids - Anything goes
Fussy and Fancy- Happy holidays

13 opmerkingen:

  1. Ben een tijd niet in blogland geweest maar nu des te leuker al die mooie kaarten weer te zien.
    Ik vind het een schattig kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Wendy, al vond ik je cas kaartje ook wel heel leuk!

    Fijne dagen gewenst.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook altijd prachtig als er veel moois op een kaart te zien is hoor Wendy! dus geniet weer bij je op je blog! Ik ben het met je eens wat betreft het kerstweer hoor, een beetje kouder hoort wel bij deze tijd...nu hebben we een Australische kerst, hihi Ik wens je hele gezellige dagen en weer een mooi en creatief Nieuwjaar Wendy! liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart vol met leuke versieringen. Inderdaad jouw stijl. Ik blijf dat knap vinden om zo de kaart te versieren. Ik probeer het ook maar dan wordt het een 'rommeltje'. niks past.
    Bij jouw blijft een ook zo mooi om te zien.
    Jij ook fijne dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaart in warme kleuren Wendy, bijna net zo warm als buiten hihi! Ook ik heb ondanks alle kerstdeco en de vele kaarsjes helemaal geen kerstgevoel. In Jakarta vierden we kerst in korte broek da's nog gekker maar ik ben het met je eens, hoe we ook ons best doen het echte sfeertje ontbreekt zo wel een beetje. Wens je toch heel knusse dagen en alle goeds voor 2016!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh Wendy, ik zit op het puntje van mijn stoel om maar niets van je mooie kaart te missen. Wat een beauty met al die mooie spulletjes erop verwerkt en ook zo mooi ingekleurd...wauw.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Fijne gezellige feestdagen gewenst...
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    Prachtige kaart weer er is een hoop moois op te zien. Ik wens jou ook hele fijne dagen met je gezin en een gezond en 2016.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. such a lovely card! Thanks for joining us at cards and more and good luck! Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kaart! Mooie warme kleuren, echt kerst! Een geweldig design met mooie details. Prachtig gemaakt! Ook bedankt voor je deelname met onze Winter challenge bij ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lush card. lovely embellies. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx.
    http://craf-ther.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my this is GORGEOUS Wendy!!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy "Happy Holidays"...good luck and hope to see you again next challenge!!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen