woensdag 6 januari 2016

Best wishes!



Hallo Allemaal!

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2016 wensen!
Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen gehad!

Vandaag wil ik jullie graag mijn 1e kaartje van 2016 laten zien. Het is een vrij zonnig kaartje geworden, wel fijn  in deze toch wat sombere maand ;)).
Ik kon me weer heerlijk uitleven met bloemen op deze kaart. De laatste laag papier heb ik omgekruld en vastgezet. De blaadjes zijn gemaakt met een stans van Magnolia net zoals de witte swirls.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik wens jullie allemaal een gezellige dag!


liefs,
Wendy

14 opmerkingen:

  1. De feestdagen zijn weer omgevlogen Wendy en de eerste week van Januari, is ook al bijna om. Jij ook een heel goed, mooi en creatief Nieuwjaar in 2016!
    Je eerste kaart is weer voorzien van allerlei moois en dat omgekrulde papier geeft een prachtig effect! Een prachtig kaartje is het geworden!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty en zo leuk die omgekrulde grote rand! Hier in het Noorden is het ijzig dus deze fleurige creatie is meer dan welkom om de boel een beetje op te vrolijken!
    Goed 2016 Wendy!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Dat stukje papier omgekruld geeft een prachtig effect. Mooie bloemenrand en perfecte afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kijkt er naar uit en je knippert met je ogen en ze zijn weer voorbij. Ik heb heerlijke dagen gehad dit jaar lekker doorgebracht met mijn gezin. Ik hoop dat jij ook fijne dagen hebt gehad en wens jou en je gezin en fijn en gezond 2016. Geluk heb jezelf in de hand maar je gezondheid.....,dan hoop je maar weer dat het allemaal goed gaat. Genoeg gekletst je hebt weer een prachtige kaart gemaakt zo mooi opgebouwd.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart!! en jij ook het allerbeste voor dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    wat is je kaartje prachtig, heel mooi van kleur, prachtig lint heb je gebruikt..ook de omgerolde rand is super..
    Hier is het niet alleen donker en somber,maar ook nog eens spekglad..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is stunning Wendy. The flowers are beautiful and I love the design.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje bedacht met deze kleuren en bloemen omgekruld blad

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie, chique kaart Wendy. EeN heel mooi design en kleuren, prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal geweldig super mooi gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een práchtige kaart Wendy, ik zit te genieten van de kleuren en de práchtige bloemen. Ik ben er helemaal weg van, het is een beauty vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! En zeker in deze tijd van maar af en toe een gezellig zonnetje, kunnen we wel wat vrolijke kleuren gebruiken.
    Je bloemen en verdere aankleding zijn weer een genot om naar te kijken.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen