dinsdag 26 januari 2016

Just for you

Hallo Allemaal!
Deze kaart heb ik gemaakt voor het Scrap-Unlimited blog Ik heb me lekker uit kunnen leven met de mooie Scrapiniec figuurtjes, deze kun je hier vinden. De kaart is opgebouwd in verschillende lagen d.m.v. foamtape en de randen heb ik bewerkt met een paperdistresser en structure paste.

Het mooie papier (en afbeelding) is van Studio Light. Ik wilde er een romantisch kaartje van maken en daar horen natuurlijk bloemen, parels en kant bij!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Fijne week verder en bedankt voor je bezoekje!

Liefs,
Wendy

14 opmerkingen:

  1. Sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTEREND Wendy, op en top romantisch!!

    xx Iree

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi versierd en stansen gebruikt. Mooie eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is het geworden,
    heel romantisch, mooie materialen heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Wendy, wat een mooie kaart.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooierd toch weer! Ik heb die tekstjes ook besteld, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Scrapiniec mooiiiii Wendy!!! Een plaatje om te zien met al die mooie
    spulletjes! prachtig romantisch sfeertje!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is er een waarbij mijn mond open blijft staan hihihi! Hij is beeldschoon Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. G-E-W-E-L-D-I-G!! En romantisch is ie zeker.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is stunning Wendy. Love this photo and the wooden embellishments are gorgeous.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prachtige dingen maak je Wendy! Heel anders dan ik, maar ik hou er wel van! (ik kan het alleen niet, hahaha) Leuk om te zien!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart, ik ben gelijk volger geworden van je blog.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen