maandag 11 januari 2016

Tilda with heart phone

 
Hallo Allemaal!
 
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje! Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien
die ik gemaakt heb met mijn nieuwe embellishments van Scrapiniec (doily en hoekjes). Ik ben helemaal weg van dit merk, ze maken prachtige embellishments van chipboard en ik heb mijzelf daar laatst lekker een aantal van cadeau gedaan;)).
 
 
Het schattige afdrukje "Tilda with heart Phone" heb ik ingekleurd met Prisma potloden en de basis van de kaart is een mal van Go Kreate. De tags en blaadjes zijn stansjes van Magnolia en verder heb ik nog stansjes van La La land en Joy! gebruikt. Veder nog wat bloemen, parels, kant, veren en bling gebruikt om de kaart te versieren.
Ik kijk weer uit naar jullie reacties! Bedankt voor je bezoekje en een fijne week!
 
Liefs,
Wendy
 
Magnolia Forever - Let's celebrate
Addicted to stamps - Labels
Simply Magnolia - Vintage
Midweek Magnolias - new crafty stash
Paradise of stamps - bingo

26 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje, Wendy! Mooie ijzige tintjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card love your image and your card design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wat een prachtige kaart WoW WoW WoW echt heel mooi..
    Mag ik,vragen waar de scrapiniec doilly vandaan komt die is TOP op je kaart!!
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi weer Wendy en vooral dat embellishments, dat maakt het helemaal.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, A beautiful project!! Love all the embellishments which fit together perfectly. Thank you for joining us at The ABC Challenge We wish you good luck. Hope to see you again for our next challenge.

    Jade DT
    Crafty-Jade-Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een juweeltje om te zien hoe langer ik ernaar kijk hoe meer moois ik zie. Geweldig gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie kaart in mooie kleuren en wat een geweldige details heb je hierop verwerkt! De ovaal waar de schattige Tilda in staat is super! Een prachtig geheel. groetjes, Marlies
    Vergeet ik bijna je te bedanken voor het meedoen met onze challenge bij ATSC :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty van de bovenste plank Wendy. Lekker vrouwelijk en een beetje over the top met al die krulletjes, bloemetjes en vlinders..heerlijk ;)
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, wat een kunstwerk weer! Echt zo gaaf en ik kan me voorstellen dat je weg bent van deze chipboard embellishments, wat zijn ze mooi!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit kaartje is echt een plaatje. De prachtige embelishments maken het helemaal af.
    Tilda gaat lekker met haar tijd mee, met haar smartphone, en hippe pumps ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. amazing !!!
    thanks for playing with us at midweek magnolias
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy
    Wat laat je ons weer genieten van deze schitterende creatie......ik ben weg van het chipboard....wat is dat mooi.
    Gezellig dat je meedoet bij ATSC.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wow, wow, this is stunning Wendy. An adorable image and your design is so beautifully embellished.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo dit is een volle kaart! ik dacht dat ik er wat van kon, haha Prachtig zijn de chipboard swirls Maar prachtig ook je vlinders en bloementoefjes! Super van kleur en een beeldige kaart Wendy!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende mallen zeg ik ga gauw even zoeken op internet veel liefs nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waar zijn de mallen te koop kan ze niet vinden gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning card, Wendy.
    Thanks for sharing at Simply Magnolia, and good luck.

    Hugs,
    Merlina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje Wendy! Schitterend met al die mooie embellishments. Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige creatie heb je gemaakt. Dank je wel om mee te doen met onze challenge.
    Veerle DT - Addicted to stamps (team B)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart en wat een prachtige ovale mal ! Tilda is heel stoer met dur apple phone hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. SCHITTEREND Wendy!
    Prachtige kleurencombi en wat heb je de gave stanzen schtiterend verwerkt op je kaart!
    Top gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh wat een plaatje Wendy,klasse hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen