donderdag 4 februari 2016

Kaartje voor Sarah

Hoi Allemaal!

Omdat onze kleine Sarah aanstaande zondag alweer 3 jaar wordt heb ik deze kaart voor haar gemaakt. Ze is dol op dieren dus dit stempeltje vond ik erg leuk voor haar.
De basis van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo en het ovaaltje bovenaan de kaart is een Creatable van Marianne design. De Happy birthday vlaggetjes en bloesem zijn stansjes van La-La land. Het houten frame achter Tilda heb ik bewerkt met witte acrylverf, frantage, en structure paste voor een "shabby look".  De chipboard figuurtjes en klokje komen bij Scrap-Unlimited vandaan.

Ik denk dat Sarah de kaart wel mooi zal vinden en ben stiekem wel een beetje benieuwd wat ervan overblijft..hihi...

Bedankt voor je bezoekje en tot blogs!!

Liefs,
Wendy

18 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem in een lijstje geven, haha Gefeliciteerd alvast met je dochter Sarah
    3 jaar alweer Wendy, wat gaat het snel! Een super kaart heeft mama voor haar gemaakt!!
    Een hele leuke verjaardag zondag!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Wendy, daar zal ze echt blij mee zijn, je kleine meisje, alvast gefeliciteerd.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en zeker voor een meisje. Erg mooie kleuren en mooie details. Ga ik onthouden hoor!! Mijn kleindochter wordt aan het einde van het jaar ook 3 jaartjes. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie jaar alweer!! Gefeliciteerd alvast. En wat een prachtige kaart, gelukkig dat hij op de foto staat...
    Kan ze hem later nog een terugzien, want inderdaad, de handjes van een driejarige...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wel een heeeeeel mooi kaartje voor je kleine meid Wendy! Als ik voor Moritz iets naar Duitsland stuur mag hij alleen maar kijken en nergens aankomen met die kleine peutervingertjes hihi!!
    Alvast gefeliciteerd en een heel gezellige dag!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart.Proficiat met de kleine meid.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer zo'n mooie kaart Wendy!! Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter :-)Maar hopen dat de kaart heel blijft ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    wat heb je een schitterende kaart gemaakt voor de jarige Sarah, ik hoop dat ze er heeeeel zuinig op is,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast van harte gefeliciteerd met Sarah, kleine meisjes worden groot. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, mooi die paarse en lila tinten. Er zijn weer zoveel mooie dingen op te zien. Ik kan me voorstellen dat het voor Sarah lastig wordt om niet te peuteren.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Taart & Kadootjes!!!...
    Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie grote, kleine meid.
    Dit kaartje dan maar op een veilige plek neer zetten. Het zou zó zonde zijn...
    Het is echt een plaatje. Super mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend! En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Tjonge...3 jaar. waar gaat de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy,
    Nog gefeliciteerd met Sarah.En ,is die nog heel gebleven deze super geweldige mooie kaart en dat paars toppie.Wat heb je de kaart weer grandioos aangekleed en lekker veel details op verwerkt houd ik ook zo van!De bloesemstansjes zijn super.Leuk meid dat je op mijn blog bent langs geweest bedankt hiervoor,was super leuk om weer van alles te lezen.Ik had maar een klein sukje met jullie gedeeld toch whawhawha!!!!

    Meid fijn weekend,liefs Nit@xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje voor je dochter in mooi paars met lieve magnolia alvast gefeliciteerd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Wendy,
    First of all Happy Birthday to Sarah & what a gorgeous design for her. Tilda looks so gorgeous with the way you have coloured her & I love all the dies, ribbons & flowers that you have used. Simply gorgeous. Thanks so much for sharing.

    Btw, we are currently having a Design Team call over at our blog if you are interested? :) Hope to see you there.

    Lisa - Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. S C H I T T E R E N D!!! Wat een beauty weer, Wendy! Wauw!

    En gefeliciteerd met Sarah!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wendy,

    Wat is dit weer een schitterende kaart van jou altijd zo mooi gedecoreerd met van alles en die stempel vind ik zo lief met dat muisje!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen