donderdag 31 maart 2016

Baby Fairy Bee


Hoi Allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien met de super schattige digi van Mo Manning "Baby Fairy Bee".  Ik heb de digi ingekleurd met mijn Prisma potloden.
De basis van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo (flower) en ik heb weer verschillende stansjes gebruikt van o.a. La-La land (bloempot en bloesem), Spellbinders (ovaal achter de digi en label achter de tekst), Marianne design (grote vlinder en takjes)en Joy crafts (kleine vlinder) om de kaart aan te kleden.
Ik denk dat er nog meer kaartjes gaan komen met deze schattige fairy's, ben er helemaal verliefd op!
Allemaal een hele fijne dag verder en tot blogs!!
Liefs,
Wendy

Fussy and Fancy-Pastel colours
Paradise of stamps-Spring
Kleuren met potloden-Ronde vormen
Sweet stampin-Swirls and pearls
Allsorts-Wings
Craftaddiction-Alles behalve vierkant

20 opmerkingen:

  1. Oh WOW Wendy!! Your card is simply gorgeous...thank you for sharing with us at Fussy and Fancy!! Good luck to you!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé, fairy's....ik kan er ook meestal geen weerstand aan bieden.
    Supermooie kaart Wendy!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart de stempel is super, mooi aangeklede kaart geworden.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een kaart Wendy! En kom maar op, om er nog eens een kaartje mee te maken...wat een enige digi! Je hebt heel wat merken samen gevoegd qua stansen, maar dat kan natuurlijk ook prima! Ik heb weer heel erg genoten hier!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer Wendy. Ja dit is een schatje van een digi en prachtig gekleurd. Je krijgt echt het gevoel van lente met dat groen en roze. Heb jij die prisma potloden hier in Nederland gekocht of over de zee?
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOOOOOOOOOOOh zo lief en zo mooi Wendy!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie nu dat je ook meedoet aan onze challenge, dank je wel!!

    xx Irene (CA DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Wendy wat een dot van een kaart!! Baby Fairy Bee heb je verbluffend mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superb card !
    Wonderful details !
    Thanks for joining us at Paradise of Stamps.
    Hugs, Mumur DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie Wendy wat een dotje. Op zo'n kaart wordt je toch helemaal verliefd? Ik vind het een beauty, zo mooi gedecoreerd en prachtig ingekleurd.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart!! Mooie kleuren en leuke mallen heb je gebruikt om een prachtig geheel ervan te maken. De digi is ook zo schattig en geweldig gekleurd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a pretty card.

    Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so very pretty! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wendy, zo lief dat je mijn blog weer hebt gevonden na zo'n lange tijd en je lieve berichtje op fb en op mijn blog doen me goed !
    Heb gelijk even rond gekeken bij jou want ik had een hoop gemist maar het blijft zo genieten bij jou en je laatste creatie is zo'n plaatje had hem al op fb bewonderd maar hier zie ik toch weer andere details, echt prachtig meis !
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW Wendy ik ben helemaal verliefd op dit kaartje zoooooooo mooi gedaan en ook nog is in mijn favoriete kleuren het kan niet op. SCHITTEREND

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastische kaart gemaakt. Prachtig voorzien van allerlei tierelantijntjes. Schitterend om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous creation with wonderful colouring. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart. Prachtig ingekleurd.

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely fantastic! :)
    Winners are announced at the Fussy and Fancy. You might want to take a look :)

    BeantwoordenVerwijderen