zaterdag 19 maart 2016

Flowers flowers everywere!

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Time for Magnolia, deze keer is het thema "Flowers flowers everywhere".
Voor deze challenge heb ik een center step card gemaakt, ik vind dit altijd een erg leuk model om te maken. Voor het voorjaarsgevoel heb ik geel en lichtgroen gebruikt, eigenlijk gebruik ik nooit geel op mijn kaarten en was ook wel benieuwd hoe het uit zou pakken.
Voor de versiering van de kaart heb ik chipboard embellishments gebruikt van Scrapiniec en Unique Hobby products. Verder lekker veel bloemen gebruikt en besjes, parels en veertjes om de kaart verder aan te kleden/ Door het zachte geel en zonnige stempeltjes is het echt een voorjaarskaartje geworden.

I.v.m. een ingreep in het ziekenhuis was ik even erg weinig in blogland (en op FB). Ben inmiddels weer thuis en aan het herstellen. Ik kom jullie blogs weer snel bezoeken!!

Het zou leuk zijn als je gezellig meedoet met onze challenge!
Fijn weekend verder en bedankt voor je bezoekje!

Liefs,
Wendy

13 opmerkingen:

  1. Het is wel heel zacht geel, dus heel mooi! Je Magnoliaatje is prachtig
    gekleurd en past helemaal bij het geheel! Het is een schattig kaartje geworden,
    het ziet er weer super verzorgd uit Wendy!
    Ik hoop dat je weer snel herstel van de ingreep!
    Een goed weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoop, whoop! Wat een schitterende kaart weer! Ik ben fan!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wendy, wat een mooie kleuren en wat een schitterende kaart.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fabulous Wendy. Tilda is gorgeous and I love the design of your card which is beautifully embellished.
    Hope you are having a lovely weekend.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww....wauw...weer zo'n mooie kaart. Ik ben echt fan van jou kaarten.
    Altijd zo mooi. Dit model is ook erg leuk!! Ik wens je een heel goed herstel :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart ...gebruik zelf ook niet snel geel maar ik vind het in deze zachte kleur toch wel heel mooi en al die bloemetjes erbij Prachtig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een plaatje werkelijk, mooi lenteachtig en fris. het zachte vanillegeel is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy,

    Wat vind ik dit toch een prachtige kaart!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig magnolia kaartje zo mooi ingekleurd en details erg mooi er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een groot compliment Wendy, vooral om dit te horen van iemand die zelf zulke prachtige dingen maakt. Wat een moois is hier te vinden. Ga je ook gelijk volgen hoor. Fijn paasweekend. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitternde kaart Wendy. Prachtig met al die fantastisch mooie details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt. Geeft echt een lentegevoel en dat mag ook wel! Terwijl ik dit schrijf waait het flink en plenst het, bah...

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen