maandag 7 maart 2016

Happy Easter!

Hallo Allemaal!

Omdat de Pasen alweer bijna voor de deur staat (pfff....de tijd vliegt!!) heb ik een Paaskaartje gemaakt voor Scrap-Unlimited met als basis het gave ei van Scrapiniec. Het kippegaas met vlinders van chipboard is van het eigen merk van Scrap-unlimited. Ik heb deze eerst bewerkt met Gesso en vervolgens kleur gegeven met paarse Distress inkt.
De schattige eitjes komen bij de Xenos vandaan, ik vond dit wel een mooi formaat voor op kaarten, de meeste zijn er te groot en lomp voor. Ik heb de schulprandjes boven en onder gemaakt met een randpons van Martha Stewart. En verder nog veertjes, takjes, bloemen, blaadjes, kant, parels en sisal gebruikt om de kaart te versieren.

Bedankt voor je bezoekje en een leuke dag verder!!

Liefs,
Wendy

12 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en ik ben blij met je link naar Scrapiniec. Had al eens op een Pools blog al deze mooie chipboard dingetjes gezien maar wist niet waar je dit in Nederland kon kopen. Dus bedankt voor je tip!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje!! Ik zie weer zoveel moois en toch oogt het rustig. Die eitjes en veertjes, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wendy wat is dit weer schitterend in die zachte kleurtjes en oh wat een mooie details....je bent een kanjer!! Je moet hem inzenden bij het scrapcards challengeblog daar vragen ze om pasen/gaas/eitjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige paascreatie Wendy,
    wat een mooie eivorm is dat van Scrapiniec..ik heb er inmiddels ook een aantal gekocht en er een kaart mee gemaakt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag hem vanmiddag al en dacht ik ga eerst wat leuke dingetjes bestellen bij Scrap-Unlimited!
    en kreeg het bericht dat het al op de post zat vanmiddag!
    Het is een prachtige kaart en jij hebt de doily lace rand ook weer eens geponst, die blijft prachtig!
    Ik vind een paas kaart in deze lila tinten ook een plaatje geworden! Je kan mee doen met onze Challenge Wendy, als je dat wilt! Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige paaskaart!
    Mooie kleuren en heel leuk opgebouwd, er is genoeg op te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so so gorgeous Wendy. Beautifully designed and embellished.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een beauty van een kaart
    , de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het is weer een toppertje Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi Wendy :-D. Prachtige kleuren en alles past weer zo mooi bij elkaar!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend! wat een pracht van een kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Paaskaart laat je zien. En wat heb je weer veel details gebruikt, zo leuk!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen