zaterdag 16 april 2016

"Pastel colors" by Time for Magnolia

Hallo Allemaal!

Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn vorige kaart en tutorial, zo leuk om te lezen!
Voor de nieuwe challenge van Time voor Magnolia heb ik deze kaart gemaakt. Het thema is "pastelkleuren" en ik heb de schattige "Flirt Tilda" voor deze kaart ingekleurd met mijn Prisma potloden. Vond het leuk om er een echt voorjaarskaartje van te maken. En heb dan ook weer lekker veel bloemen gebruikt om de kaart aan te kleden.

Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend en hopelijk wordt/blijft het een beetje zonnig!

Liefs,
Wendy

Paradise of stamps -Pastel colors
Fussy and fancy - Green and pink
Midweek Magnolia's - Anything goes
Allsorts - Ribbon and roses
Addicted to stamps - Pastel colors
Paradise of Magnolia - Spring

22 opmerkingen:

  1. This is stunning Wendy. Love your adorable image and there is so much gorgeousness with the embellishments. The chip board embellies are fabulous.
    Have a lovely weekend.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Wendy.Hele mooie kleuren en zoveel mooie details.
    Ik ben gelijk volger geworden.Zag dat ik je 300-ste volger ben:).

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW.........wat een pracht van een plaatje weer en wat heb je het allemaal weer mooi in en bij elkaar. Het is zo chique die creatie(s) van jou en ik kijk iedere keer mijn ogen weer uit. Mijn tijd zit er bijna op bij TFM, maar dat wil niet zeggen dat ik stop met mijn magnoliaatjes hoor vind het veel te leuk om te kleuren. Ik zeg op naar mijn laatste en wens jou een heel fijn weekend toe.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker heerlijk voorjaar op je kaartje, mooi is het weer! De bloemetjes, de mooie embellishments en hoe je Magnolia kleurde, knap! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en mooi aangekleed ook, fijn weekend.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een beauty Wendy. Prachtig met alle mooi details. En je weet de kleurtjes altijd zo mooi bij elkaar te vinden. Prachtig. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Wendy, wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt. Zó mooi ingekleurd en gedecoreerd, het is wederom een plaatje. Ik ben er weg van...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, mooi gekleurd, er is zoveel op te zien, prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very pretty card for our Ribbons and Roses theme Wendy, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW this is stunning I love that Tilda image also the awesome embellishments and card design thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS I hope that you will join us again
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer!!!! zo'n mooie kaart Wendy :-D.
    Ik vind er gewoon ALLES mooi aan!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi ondeugend kaartje met leuke details

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really lovely card, sweet image and some fabulous embellishments.
    Thank you for joining our Ribbons & Roses challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So very beautiful Wendy!! Your colouring is gorgeous...the design and embellies are fabulous! Thank you for sharing this beautiful card with us at Fussy and Fancy "Green and Pink"!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje!!!! echt weer geweldig gedaan....Dankjewel voor deelname aan de challenge van Paradise of Stamps, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer zoals altijd een prachtige creatie. Super lief in deze pastelkleuren.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the soft colours and pretty card design, beautifully done. Thanks so much for joining in at Midweek Magnolia xo Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card Wendy, love all your pretty details and this adorable Tilda. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias.
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een beauty! Het voorjaar spat er vanaf....

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie kaart Wendy!! mooie zachte kleuren en geweldig versierd met mooie details. Tilda heb je ook geweldig gekleurd, een geweldig geheel! Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super creation. beautifully embellished and ace colouring. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaart ik vind de kleuren geweldig die je gebruikt hebt en ook de Tilda je ziet haar niet zo vaak maar ze is super cute en zo mooi ingekleurd. Kortom een super creatie weer !
    Fijn weekend, liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen