dinsdag 12 april 2016

Romantische kaart met tutorial

Hoi Allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag mijn kaart laten zien die ik voor Scrap-Unlimited heb gemaakt  in shabby chic stijl.
Omdat ik graag wil laten zien dat je in een paar eenvoudige stappen een romantische shabby chic kaart kunt maken heb ik een tutorial gemaakt met een werkbeschrijving van deze kaart. Dit was erg leuk om te doen en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

De tutorial kun je hier vinden:



Allemaal een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje!

Liefs,
Wendy

11 opmerkingen:

  1. Inderdaad, wat een romantische kaart. Schitterend gemaakt.
    Helaas kan ik de video niet openen vanwege beperkte up-downloads van onze internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy wat super gaaf dat je er een filmpje bij hebt gemaakt, daar zullen heel veel scrappers blij mee zijn!
    Het is weer keigaaf met al je laagjes en mooie spullen het geeft een prachtige sfeer!!! Ik krijg meteen weer zin om iets te maken als ik dit zie, haha
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi, prachtige creatie geworden, mooie spullen gebruikt ook. Filmpje is ook leuk.
    Fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Wendy :-D.
    De tutorial is ook heel duidelijk en leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee meis! Wat leuk om deze tutorial van jou te zien! Super mooi gemaakt en leuk gedaan het filmpje. Wat mij betreft mag het alleen nog wel ietsje langzamer maar dat kan ook aan mij liggen hoor! haha! Ben benieuwd naar je volgende filmpje! Krijgen we dan jou zelf te horen en zien! :) liefs marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een heel elegant kaartje van gemaakt. Een plaatje... Prachtig!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wendy en met een super uitleg.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, wat een beauty van een kaart, zoveel moois op een geweldige manier gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart ,leuk de uitleg erbij.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave creatie zeg! Je tutorial is hartstikke duidelijk en ik steek er nog wat van op ook :): het bewerkte strikje vind ik een supertip! Dank!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen