zaterdag 11 juni 2016

Nieuwe challenge bij Time for Magnolia "Alles mag"!

Hoi Allemaal!

Het is weer even geleden dat ik een kaartje geplaatst heb. We zijn namelijk lekker op vakantie naar Tenerife geweest en we hebben een nieuw gezinslid! Zijn naam is Toby en hij is Shih Tzu (met een beetje Maltezerbloed) van 9 weekjes oud. Het is zo'n lieverd en hij voelt zich inmiddels al helemaal thuis bij ons. Hieronder even een foto van hem:

Voor de "alles mag" challenge die vandaag van start gaat bij Time for Magnolia heb ik deze kaart gemaakt. De naam van deze lieve Magnoliastempel is "Daffodil Tilda" en ik heb haar ingekleurd met mijn Prisma potloden.
De randen zijn gedaan met een stans van Magnolia en de houten figuurtjes zijn van Rive creatief en Scrapiniec. Ik heb de kaart weer lekker versierd met veel bloemen en vlinders (ben er gek op!!) en hierdoor is het een echt een zomers kaartje geworden vind ik.

Ik wens jullie een heel goed weekend en hopelijk valt het mee met de regen!

Liefs,
Wendy

Midweek Magnolia's - Anything goes
Hanna and Friends - Butterflies
Marvelous Magnolia - Anything goes
Addicted2Stamps - flowers
Simply Magnolia - Summer
Craftaddiction - bloemen en vlinders

15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart erg mooi, ach en wat een lief hondje hebben jullie.
    Fijn weekend, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs mooie kaart!
    Ach wat een scheetje jullie hondje.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is een plaatje, jij let altijd op de kleinste details, heel mooi! Jullie huisgenootje had ik al op FB gespot, wat een droppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi kaartje Wendy ... Hier is zoveel moois op te bewonderen, leuke details ook ! Heel veel plezier met Toby ... wat een schatje ...
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction !!!
    Liefs, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW this is stunning the card design and embellishments are outstanding Tilda is so beautiful, your little dog is awesome, thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS I hope you will join us again
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend kaart,Wendy.En zo prachtig afgewerkt.Wat een schattig hondje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart en wat een schatje!! een echt knuffeldiertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry Wendy, normaal kan ik heel lang staren naar je kaart omdat ik dan het mooie zit te bewonderen, echter nu heeft Toby het gewonnen. Ik ben helemaal weg van hondjes en wat ziet hij er poepig uit, wat een schatje. Ik hoop dat jullie veel plezier mogen gebleven met jullie nieuwe aanwinst. Je kaart is ook weer super mooi en een heerlijke vakantie gehad. Ik wens jullie ook nog een heel fijn weekend samen met Toby. Morgen lekker in de regen uitlaten :)

    Liefs
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wendy, ik zit ervan te genieten hoor.
    Het hondje is een schatje, veel geluk ermee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zeker een zomerse kaart en zoals altijd ziet het er prachtig uit! Wat een schatje is Toby! Ik hoop dat jullie veel plezier van en met hem zullen beleven.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zeg Tenerife...was vast heerlijk! Wat een schattige pup Wendy, en zo'n leuke naam ook Toby, die brengt vast veel gezelligheid in het gezin! Je kaart is ook weer heel mooi tot in alle details!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So Gorgeous card. Thank you for joining us at Simply Magnolia. hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning card, Wendy. Tilda is adorable and beautifully colored. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias and we hope to see your lovely creations again soon.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful card! Tilda is beautifully coloured and I love the design and fabulous die cuts. Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. AWWWW Wendy... Your creation is just adorable!
    Love the soft colours you used and all the embellishments!
    Thank you so much for playng along with us at Marvelous Magnolia!
    Hugs and Smiles
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen