zaterdag 2 juli 2016

Days to remember...

Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik voor Scrap-Unlimited gemaakt. Met de mooie figuren van Scrapiniec kun je eenvoudig een romantische sfeer creëren, je kunt de chipboard figuren hier vinden.

Het designpapier is van verschillende merken en de tekst met bloemen en vlinders komt van een knipvel van Maja design. Om een shabby effect te krijgen heb ik aardig wat witte acrylverf en gesso gebruikt.

Bedankt voor je bezoekje en ik wens iedereen een heel fijn (en hopelijk droog) weekend!!
Liefs,
Wendy

7 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy
    Zo laat op de avond mag ik nog genieten van je prachtige creatie, wat heb je dit weer mooi gemaakt.
    Maja design is en blijft zo mooi, schitterend gecombineerd met bloemen en vlinders.
    Mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi! Erg mooi gemaakt en de kleuren vind ik helemaal geweldig.
    ook een hele leuke tekst.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi is je romantische kaart in deze prachtige tinten. Wat weet jij toch goed raad met de materialen van Scrap-Unlimited. Ik had net een boel besteld, toen ik een dag of twee later een mailtje kreeg van de kortingsactie. Helaas .... niks aan te doen. Mooie spulletjes heb ik er weer gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende shabby chic creatie Wendy! Een heel mooi design, mooi kleur en de roze besjes? zijn er ook erg leuk uit. Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW......wat ziet dit er weer schitterend uit en dan die kleuren die je hebt gebruikt. Fantastisch gewoon en genieten is dit en ja dat chipboard daar weten wij wel raad mee.

    Liefsss Jolanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal weg van je kaart, wat is tie gaaf zeg!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen