woensdag 24 augustus 2016

Happy times!

Hoi Allemaal!

Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Wij zijn in Nederland gebleven en hadden het niet getroffen met het weer helaas. Maar ondanks dat hebben we toch genoten en veel leuke dingen gedaan.
Ik heb echt even een zomerstop gehouden wat betreft het scrappen en bloggen. Waarschijnlijk heb ik dus wel een paar mooie creaties gemist. Op dit moment ben ik bezig met mijn Project life album van de vakantie. Ik heb hier  een paar embellishments voor gemaakt. Het papier is van Stampin up  "Happy times" voor Project life. Nu nog verwerken op de pagina's. Ik vind het erg leuk om te doen en hoop jullie snel een pagina te kunnen laten zien.

Geniet van het mooie weer vandaag!!

Liefs,
Wendy

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al heel mooi uit Wendy ...ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh ze zien er erg mooi uit Wendy en het zal een leuk project zijn.
    Jammer dat je niet zo'n mooi weer hebt gehad, maar fijn dat jullie wel genoten hebben.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook veel minder geblogd, als je vakantie hebt ga je tenslotte niet steeds achter de computer zitten. Jammer van het weer maar fijn te horen dat jullie je desondanks toch goed hebben vermaakt. Wat je laat zien vind ik nu al top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig...ik ben niet de enige, hihi Ben zo inspiratie loos, niet normaal!
    Ik heb 9 dagen vakantie gehad, wel wadlopen gedaan met mijn middelste zoon en schoondochter en er een heel leuk boekje van gemaakt. Een paar dagen Drenthe met mijn vriendin en verder ben ik extra veel aan het werk voor de vakantie gangers, haha Maar tussendoor geniet ik ook van de mooie dagen als ze er zijn hoor!
    Wat leuk dat je een project live album aan het maken bent Wendy en je hebt al hele leuke emblishments ervoor gemaakt, dat wordt vast een heel mooi vakantie boek!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het weer zo tegen zat. Wij zaten in Italie en daar was het gelukkig prachtig weer. Maar inmiddels zijn de kids heir weer naar school en zijn we de vakantje al weer bijna vergeten. Je project life ziet er lekker zonnig en kleurig uit. Mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk! Gaat vast helemaal goed komen met je album. Jammer dat het weer niet meezat tijdens je eigen vakantie, maar hopelijk kun je nog ook nog een beetje van het mooie weer genieten.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen