zaterdag 3 september 2016

Bling Bling bij Time for Magnolia!

Hoi Allemaal!
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Time for Magnolia. Het is de 1e challenge na de zomerstop dus we hopen dat jullie lekker uitgerust zijn na de vakantie en gezellig meedoen. Het thema is Glitter en/of bling op je kaart.Ik heb me lekker uitgeleefd met stickles, vooral rond het afdrukje en op de bloemen.


De basis is een mal van Duch Doobadoo en het designpapier is een mengelmoesje van wat ik nog had liggen in deze kleuren. Het witte frame en de swirls zijn van Unique hobbyproducts. Verder heb ik stansjes van Magnolia gebruikt en de bronsjes komen bij Scrap-Unlimited vandaan.
Ik vond de tag uiteindelijk wel erg druk geworden (en dat heb ik niet gauw) maar wist niet goed wat ik weg wilde laten dus heb het zo gelaten. 

Fijn weekend allemaal! Vandaag ga ik gezellig naar de beurs met een vriendin, heb er zin in!
Wie weet komen we elkaar daar nog tegen?

Liefs,
Wendy

6 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Wendy! Super mooie details erop verwerkt en lila/paars vind ik altijd mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihihi.......jij hebt het over druk nou ik vind hem weer schitteren(d)gewoon. En wat druk betreft hij kan mij niet vol genoeg zijn hoor. Hij is dus gewoon geweldigggggg en laten zo. Top.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wendy!
    Mooie kleuren en helemaal niet te vol ....hou daar wel van.
    Er is genoeg te zien op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer erg mooi Wendy, hele mooie kleuren en details.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtige creatie geworden en er is weer een hoop moois te zien. Mooie kleuren dat lila met groen. Ik was er zaterdag ook op de beurs, wat jammer dat wij elkaar niet hebben gezien. Ik was er voor de eerste keer, ontzettend naar mijn zin gehad met mijn moeder en mijn twee meiden. Hoe gaat het met de pup Toby?
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart weer en dat met een mengelmoesje :) Grappig te lezen dat zelfs jij je kaart te druk kunt vinden.
    Ik vind 'm kunnen hoor!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen