zondag 11 september 2016

Hi there!

Hoi Allemaal!

De laatste tijd ben ik met een wat andere stijl aan het oefenen. Ik vind de wat modernere kaartje ook super leuk om te maken en ook erg geschikt voor kinderen.
Voor deze kaart heb ik de gave Foxy friends punch gebruikt van Stampin up. Je kunt daar zoveel leuke diertjes mee maken. Ook het papier en de stempels zijn van SU.

Het is best een uitdaging om wat buiten je comfort zone te maken maar daardoor ook juist weer erg leuk. De laatste tijd had ik niet zoveel zin meer om te freubelen en dit geeft me toch weer nieuwe inspiratie. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen romantische (volle) kaarten meer maak hoor...haha.

Liefs,
Wendy

12 opmerkingen:

  1. Deze stijl doe je ook hartstikke goed. Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wauwie!!! Wat is ie leu-eu-euk!!!
    Als het aan mij ligt, mag je wel vaker uit je comfortzone gaan hoor. Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.
    Maar ook je volle, romantische kaarten zijn nog altijd een feestje om te zien.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het is zeker moeilijk om andere technieken uit te proberen. Maar er zijn zoveel leuke dingen te maken met zoveel producten dat het iedere keer weer een leuke uitdaging is. Deze kaart is erg goed gelukt. Mooie kleuren en leuk vosje. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een super leuke kaart!
    Is inderdaad een heel andere stijl dan we van je gewend zijn....maar niet minder mooi.
    De beestjes zijn ook heel leuk voor kinderkaarten en af en toe moet je is iets anders proberen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lastig he zo'n andere stijl, ziet er bij andere altijd heel makkelijk uit. Totdat je het zelf probeert...
    Jouw kaart ziet er prachtig uit. Lief die foxy friends.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze andere stijl kaart Wendy. Juist leuk toch om andere dingen te proberen, je zult maar talent onbenut laten ;p Ik vind 'm gaaf en tiptop afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel anders dan we gewend zijn...... maar wat is ie mooi!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp helemaal, wat je bedoeld hoor Wendy! En ook ik maak dit soort kaartjes tussendoor
    en is best heel leuk om te maken! CAS kaarten, zal me nooit lukken, want er moet altijd wel iets op een kaartje zitten en dat is bij jou ook super mooi gelukt! Ik vind hem kei gaaf en prachtige kleuren combi!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, wel héél anders als dat we gewend zijn van je, maar het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er ook erg mooi uit Wendy, super super cute.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje. schattig vosje.
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen