vrijdag 21 oktober 2016

Home is where the heart is...


Hallo allemaal!

Van de week vond ik deze houten tekst bij de Wibra, een pakje van 6 stuks voor 0,99 euro!!
Ik kan daar altijd helemaal blij van worden, helemaal omdat ik net een kaartje wilde maken met "home" als thema. Een vriendin van mij heeft een nieuw appartement gekocht en voor haar maakte ik deze kaart. Het designpapier is van de Action dus het is eigenlijk een echte low budget kaart haha...
Ik ben nog steeds aan het oefenen om mijn kaarten minder druk en wat moderner te maken en dat is best een uitdaging maar zo ontzettend leuk! Het is de kunst van het weglaten denk ik. Op deze kaart heb ik weinig "poespas"gebruikt en toch vind ik hem prima zo. Een hele andere uitstraling, wat vinden jullie?

Bedankt weer voor je bezoekje en geniet lekker van het weekend!

Liefs,
Wendy

11 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy
    Het s weer een prachtge kaart en wat een leuke houten tekst.
    Het hoeft niet altijd duur te zijn om mooi te worden, knap gemaakt voor je vriendin.
    Ik kom nooit bij de Wibra, zou ik toch eens moeten doen, dank je wel voor de tip.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een supermooie kaart Wendy!...je komt zo ooit leuke spulletjes tegen voor weinig en je kunt er weer hele leuke dingen mee maken.
    Het is denk ik inderdaad de kunst van het weglaten....mij wil dat vaak nog niet zo lukken haha.Maar je volle kaartjes vond ik toch ook wel heel erg mooi..
    Je vroeg of mijn faber castel potloden me bevallen ...ik vind ze heel fijn om mee te werken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wendy, wat gaat het je goed af want dit wel weer zo'n super leuke kaart! De posttarieven gaan volgend jaar weer omhoog, mijn kaarten zullen dus ook steeds strakker worden en niet bomvol aan alle kanten uitsteken (deden ze toch al zelden hoor)..het moet allemaal wel leuk blijven toch??? Ik mag zo graag bij Wibra en Action snuffelen en jij laat nu ook weer zien waarom:low budget rocks hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Ik worstel een beetje hetzelfde als jij....en vind dit soort kaartjes ook zo leuk en maak ze best veel tussendoor, maar heb geen tijd om steeds te posten! Aan een vintage kaartje zit je best lang te werken, ligt soms een week op mijn buro en steeds wat bij of af en maar schuiven hahah, dat herken je vast wel! Ik hou er ook van om wel een mooie éénheid van een kaartje te maken en dit is er weer een mooi voorbeeld van! Mooie laagjes en mooi dessin papier! Een prachtige kaart voor een New Home Wendy!
    Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt echt niet low budget, je kaart heeft een chique uitstraling! Heel mooi vind ik hem, ook in deze stijl is wat je maakt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy, dit ziet er tiptop uit vind ik. Een mooi geheel en helemaal van nu met dat (net handgeschreven) woord erop. Ik vind hem gaaf en juist de afwisseling in het kaarten maken is zo leuk toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat je heel goed af Wendy om minder drukke kaarten te maken. Prachtige low budget kaart, al vind ik jouw volle kaarten ook altijd een plaatje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend uitgevoerd, erg leuk die banner op de kop.
    Ik vind je 'drukke'kaarten ook super! Daar verbaas ik mij altijd hoe mooi je alles combineert en erop zet.
    Voor mij mag je gerust doorgaan met die 'drukke' kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie strakke kaart Wendy, super mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy,
    Ik dit heb je goed in je vingers zo mooi ook. Je andere drukke kaarten vind ik ook super.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent echt van alle markten thuis! Ik vind deze stijl erg gaaf, maar jouw 'drukke' kaarten, daar smul ik ook van hoor. Dus van mij mag je beide blijven doen!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen