zaterdag 15 oktober 2016

kaart voor baby Jax


Hallo allemaal!

Wat een boel leuke en lieve reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaart, dank jullie wel! En ook fijn om te lezen dat er nog heel veel hobbydames niet zonder Blogger kunnen.

Vandaag wil ik jullie weer een kinderkaart laten zien. Bij ons in de vriendenkring is er pas een jongetje geboren en hij heet Jax. Zijn geboortekaartje was heel stoer (net zoals zijn naam ;) en daarom wilde ik proberen om een stoer babykaartje te maken. Zijn ouders zijn dol op honden dus vandaar dat ik dit lieve hondje van Marianne design heb gebruikt en heb hem ingekleurd met mijn Prisma potloden, de grappige tekst en de pootafdruk horen ook bij dit stempelset.

Ik ben zelf blij met het resultaat en vind het kaartje uiteindelijk zowel stoer als schattig geworden.

Fijn weekend verder allemaal en geniet morgen lekker van het mooie herfstweer.

Liefs,
Wendy

11 opmerkingen:

  1. Hier mag je tercht heel erg blij mee zijn. Wat is dit gaaf gedaan rn heel mooi gekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat een grappige kaart Wendy, erg leuk.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wendy
    Ooo wat een leuke kaart voor de nieuwe wereldburger, het is je goed gelukt om er een stoere kaart van te maken.
    Ik vind het hondje er zo lief bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is ook een super lief en toch stoer baby kaartje geworden mooi hondje gekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige naam Jax, nog nooit gehoord! En ja je kaartje is weer
    super Wendy, lief een tikkeltje ondeugend en stoer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of hij stoer is Wendy,leuk kaartje heb je gemaakt zullen ze vast heel leuk vinden.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart ...is zowel stoer als lief,heel leuk gemaakt!
    Is weer is een heel ander babykaartje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker stoer en schattig, Wendy!!
    Geweldig gedaan.
    Liefs, FRouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ... zoooooo cute!!! Wat een schatje dit hondje en je kaartje is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En deze is ook al zo leuk!! Inderdaad schattig én stoer.

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, wat een scheetje ! leuk en lief kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen