vrijdag 7 oktober 2016

Loraine 7 jaar


Hoi Allemaal!

Dit kaartje heb ik voor Loraine, het dochtertje van vrienden, gemaakt. Deze lieve panda had ik al zo vaak voorbij zien komen en heb hem mijzelf laatst ook cadeau gedaan ;). De meeste stansjes die ik heb gebruikt zijn van Marianne design, alleen de banner met tekst is van Stampin up.
Inmiddels heb ik al gehoord dat Loraine erg blij was met de kaart en dat ze hem mooi vond, daar doe je het toch voor!!

Ik heb mijn FB pagina gisteren verwijderd. De laatste tijd had ik helemaal geen zin meer om daar wat te plaatsen, het is allemaal wat sneller en onpersoonlijker vind ik.  Blogger blijft voor mij het leukste om kaarten en knutsels op te delen. Door tijdgebrek kom ik er alleen niet altijd aan toe om een reactie te plaatsen maar ik blijf jullie zoveel mogelijk volgen. Helaas is het bloggen door alle andere social media de laatste jaren een stuk minder geworden maar ik blijf volhouden haha. En ik hoop jullie ook natuurlijk.

Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend!

Liefs,
Wendy

18 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, wat leuk dat je je weer wat meer op blogger wil gaan richten. Ik ga zeker gewoon door al is het alleen voor mezelf als een soort persoonlijk knutseldagboek om terug te kijken. Ik vind het gezelliger en zie het echt als een aanvullende hobby :)
    De kaart die je voor Loraine hebt gemaakt is een dotje. Leuk om die panda zo in roze tinten uit te werken. Het gebruik van de naam maakt zo'n kaart nog persoonlijker en ik begrijp wel dat ze er blij mee is.
    Fijn weekend vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Want een ontzettend leuk kaartje en jou tekst zou de mijne kunnen zijn. Bloggen blijft het leukst en ja ik kom ook vaak tijd tekort om te reageren op alles wat geplaatst wordt, maar blijf wel kijken hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart voor dat meisje gemaakt. Ja die dieren van Marianne zijn zo super cute. Ik heb laatst mezelf het hertje cadeau gedaan, moet er alleen nog steeds een kaart mee maken. Ik vind het blogger ook leuker dan Facebook. Het lijkt wel of de mensen wat meer de tijd nemen op een berichtje terug te plaatsen waardoor je,vind ik een leuker contact hebt. Hoe gaat het met Toby, de kleine rakker is inmiddels een 1/2 jaar? Met zo'n kleine dondersteen houd je geen tijd over om te bloggen :) Je zal daar best je handen al vol hebben. leuk hoor.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dit kaartje en het beertje in rose zo lief

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit FB gehad en zal er ok nooit aan beginnen, zo vreselijk onpersoonlijk al die likes........als je daar nu blij van moet worden?? Bloggen veet tijd maar liever heel af en toe een welgemeende leuke reactie dan zo'n duimpje!!
    Je kaart is wel weer zo gaaf, een gemetamorfoosde roze panda.......welk klein (en groot hihi) meisje is daar nu niet verrukt van??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Iets heel anders gemaakt dit keer, maar wat is ie leuk en veel te zien! Zo leuk om dessin papier te gebruiken bij je panda beer en je kaart is geweldig voor een zeven jarig meisje! Fantastisch gedaan!
    En jij bent de eerste die zegt bloggen is zoveel leuker dan facebook! Om die reden heb ik ook geen facebook! Ik vind het ook jammer dat er Challenge blogs zijn die alleen maar fcebook gericht zijn! Dan denk ik tellen al die bloggers dan niet meer mee? Laten wij het maar lekker persoonlijk houden i.p.v te Like-n!
    Heel fijn weekend, xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy.
    Ik vind bloggen ook leuker dan Face book hoor, vind ik leuk dat is zo makkelijk.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, lieve kleuren en de panda is zo leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal mooi en leuk in deze zachte kleurtjes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt...vind die diertjes van Marianne zo leuk maar we zijn uit de kleine kinderen dus daarom koop ik ze niet...maar wel heel leuk om te zien wat anderen er mee maken.
    Vind het bloggen ook heel leuk om te doen en blijf er zeker mee door gaan.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje! En wat fijn dat je weer meer gaat bloggen, ik heb ook een fb pagina, daar zet ik de link om naar mijn blog artikelen. En de spulletjes die ik verkoop. Maar ik vind Bloggen ook leuker en persoonlijker

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit soort kaarten gaan je super goed af!! Wendy.
    Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee was.
    FB is inderdaad allemaal wat onpersoonlijker. Ook ik vind het jammer dat er minder geblogt wordt.
    Maar ik blijf ook volhouden hoor!!! :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij zou echt in het team moeten zitten, zo mooi deze kaart!! De verhoogde delen maken het nog mooier! Maar ook de kleuren spreken me erg aan en jouw kaarten zijn echt altijd helemaal af!
    Je weet vast al dat ik net als jij FB oppervlakkig vind en het jammer vind dat bloggen minder wordt, al kan ik het me ook wel voorstellen. Zeker als je heel veel blogs volgt. Maar ik blijf bloggen en op FB zet ik dan wel kaartjes,maar ik heb echt geen tijd om op allebei te reageren.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben blij dat je weer in blogland bent Wendy :). Heb wel FB, maar doe er weinig mee.... hobbytechnisch gezien nagenoeg niets.
    Vind het ook jammer dat er inspiratieblogs en challengeblogs verdwijnen en zich helemaal op FB richten; echt zonde! Bloggen is veel persoonlijker. Het neemt wel meer tijd in beslag; lukt me lang niet altijd de blogs bijlangs te gaan.
    Deze kaart is écht super Wendy.... dit soort kaarten ken ik nog niet van jou. Maar ook hierin ben je een kei!
    Een hele fijne zondag gewenst.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele lieve kaart, Wendy.Wat een schattige panda.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Wendy, wat een geweldige kaart in deze lieve kleuren. Leuk ook dat de kaart zo persoonlijk is gemaakt door de naam op de kaart. Dat geeft altijd weer iets extra's.
    Facebooken doe ik wel maar niet voor kawrten. Die laat ik lekker op mijn blog en dat is inderdaad vele malen leuker. Vind het bijzonder om te lezen dat al die bloggers veel liever bloggen maar dat bijv challenge blogs naar facebook willen verdwijnen. Dat klinkt zo tegenstrijdig vind ik.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaart en wat een mooie kleuren heb je gebruikt en ja als de jarige hem leuk vind .......daar doen we het dan idd voor en wat FB betreft klopt ook hoor en daardoor is bloggen idd op een laag pitje komen te staan en verdwijnen er langzaam challengesites uit blogland. Sommige stappen over naar FB en sommige stopen er helemaal mee wat erg jammer is. Ik blijf ook lekker doorgaan met bloggen en ja soms ben ik niet veel aanwezig en soms iedere dag en ja ook ik heb niet altijd de tijd om iedereen langs te gaan, maar dat moet ook weer geen reden zijn om iemand te verlatn vind ik. Nou was een heel verhaal (en zoiets zie je niet op FB hahaha)maar voor je het vergeten was .....een topkaartje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super lief kaartje met de panda. Leuk dat je de panda met designpapier hebt uitgewerkt.
    echt een leuke uitwerking.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel ander kaartje en wat is ie leuk!!!
    Ben het helemaal met je eens wat betreft FB en bloggen. Allebei is niet te doen en ik vind bloggen voor het delen van en reageren op creaties veel fijner. Dus ben blij dat je bij de club blijft!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen