donderdag 10 november 2016

Groetjes

Hoi allemaal!

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaartje, dank jullie wel!
Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met allemaal verschillende mallen.  De meeste zijn van Marianne design alleen de tekst is van Nellie Snellen. Ik vond de zachte tintjes mooi uitkomen op kraft. Voor mijn doen weinig extra versieringen allen wat scrappersfloss en 2 pareltjes. Vind de mallen met stiksteekjes altijd erg leuk om te gebruiken, ze geven net dat extra's op je kaart.

Op dit moment ben ik druk bezig om uitnodigingen te maken voor Lucas' feestje. Hij wordt volgende maand 5 jaar en gaat zijn 1e kinderfeestje vieren. k vind het erg leuk om zelf een leuke uitnodiging te maken voor de kinderen. Wanneer ze klaar zijn laat ik ze natuurlijk even zien op mijn blog.

Bedankt voor je bezoekje en een gezellige dag verder!
Liefs,
Wendy

12 opmerkingen:

  1. Hey Wendy, ik zoek je hier maar even op want ik kan je al een tijdje niet meer vinden op FB.Een prachtig kaartje weer en wat ben je goed gestart met je eerste kerstkaartje. Ik ben zelf steeds minder in blogland te vinden, maar ik hou je evengoed in de gaten hoor. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww deze kaart is ook écht geweldig! Knap dat jij zo moeiteloos overschakelt qua stijl van kaarten maken; klasse hoor!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wendy!...mooi de roze kleur met het kraft.
    Vind de mallen met de stiksteekjes ook erg leuk.
    Leuk werk uitnodigingen maken voor een kinderfeestje...ben benieuwd wat je maakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mee eens dat de stitch randjes heel mooi staan Wendy! Je hebt alles weer prachtig
    bij elkaar gezocht en gerangschikt! Prachtig al die laagjes en kleuren bij elkaar!!!!
    Succes met je uitnodigings kaartjes, maar weet zeker dat die erg leuk gaan worden!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wendy, mooi die ronde vormen en dat roze combineert prachtig bij Kraft.
    Ben heel benieuwd naar de uitnodigingen voor het feestje, maar dat ziet er vast ook geweldig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je creatie, en veel plezier met de uitnodigingen maken voor Lucas.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy, wat heb je de verschillende stansen en vormen mooi gecombineerd, het is een waar kunstwerkje geworden vind ik. Door de zachte kleuren roze, wit en kraft te combineren oogt de kaart rustig terwijl als je beter kijkt er toch heel veel "gebeurt". Dat vind ik knap :)
    Veel plezier met het maken van de uitnodigingen, ben benieuwd....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oefff dit is mooi zeg, prachtig samengesteld Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie chique kaart. Een mooie kleuren combi en een prachtig design. Een geweldig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit stijltje doe je ook geweldig hoor, ik vind 'm erg mooi! Succes met de voorbereidingen voor de verjaardag van Lucas, time flies! En zo'n eerste kinderfeestje is natuurlijk hartstikke leuk en weer een mijlpaal.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Wendy, mooie mallen heb je gebruikt, de kleur is zo mooi, je hebt de kaart prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen